Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fight Night Round 4 [X360]

Vastaus: Fight Night Round 4 [X360 Hype]

Odotin kyllä peliä kovasti, mutta nyt tuo lojuu tuossa pöydän kulmalla muoveissa. Enpä ole vielä uskaltanut laittaa koneeseen, kun noita EA:n foorumeita on tullut luettua. Pakko odottaa jotain päivitystä. On sen verran muitakin pelejä pelaamatta, ettei kiinnosta nyt lähiviikkoina laatikkoa lähettää huoltoon:D

Sopivalla rahasummalla pelin saisi varmaan houkuteltua pois käsistäni;)

Linkkiä tähän juttuun kiitos? Itse en ole moisesta kuullut..
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [X360 Hype]

Hienon näkönen peli.

Varsinkin valikot sun muu pelin kraafinen ilme + musiikki aivan mahtavaa.

Pelasin eka yhen päivän noita fight now -matseja ja peli tuntu ihan semi mukavalle.

Alotin sit ton ura-moodin ja eka vitutus oli se että ea:n gameface systeemi ei tuo Maccejä. Niiku mitä ******? Eikö tuo muka oo iha flash pohjanen juttu tuo kuvien uploadaus tuolla eanationissa ja samoja kuvatiedostoja ne on mäceillä ja pc:illä. Ihme hommaa.

Noh okei, ei pelata sit omalla naamalla, pelataan valmiilla. Toinen vitutus. Miks noita valmiita naamoja ei pääse zoomaamaan kun vasta naamakarvojen valinnan kohalla?
Ja miks noita valmiita naamoja ei saa pilkun viilata niinkun oon videoilla nähny että omaa uploadaamaansa naamaa saa.

Plussaa siitä että välineistä löytyy Reigning Champin geareja. Aika hämmentävää silti. Ei tuolla kanadalaisella vaatemerkilla oo mielestäni mitään tekemistä nyrkkeilyn kanssa paitsi siihen viittaava nimi..

Uramodea nyt tässä tänään tahkonnu, eikä meinannu tulla mitään. Hermot meni ennen kun tajusin että olin hampaat irvessä tahkonnu G.O.A.T. tasolla tota uraa. Laskin oletus vaikeustasolle ja homma helpottu, mutta meni tietty hohto. Pitää nostaa seuraavaksi varmaan johonkin siihen välile.

Yhen nettipelin koitin. Oli aivan kauheeta paskaa.

UFC:n demoa kun tossa pelasi niin kyllä se mielekkäämpää oli, vaikkakin siinä aika paskat musat ja jenkkijuntti-meininki.

UFC:n kun sais ton FR4:n ulkoasulla ja musiikeilla...
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [X360 Hype]

Tuo gameface on kyllä aika raakileen oloinen, huomaa tuosta zoomauksen, hahmon kääntelyn puutteesta ja säädeltävänä olevan alueen "korostamisen" puuttuminen... mielestäni fn2:ssa sai helpoiten oikeanlaisen naaman aikaan,.. fn3:ssa meni jotenkin vaikeammaksi vaikka asiallisia naamoja sai aikaan, nyt tässä nelosessa on sitten arpomageneraattorilla kuvista naama + onneton säätely mekaniikka naaman asetuksille.. samoin kehon liha/rasva massan säätely on kökömpää, fn3:ssa sai muistaakseni portaattomasti noitakin säädellä. Kunnon läskimahaahan tällä ei näytä saavan.. tai edes tuhdimpaa tyyppiä...

Toinen on että olen varmaan aika apina pelaamaan kun on mennyt aika vaikeaksi pro tasolla jo siellä 20 sijan tietämillä... tavan lyönnit ei tee juurikaan mitään ellei ne ole ns. countereita... onko peli sitten näiden countereiden kyttäämistä kun perus koukku lättyyn ei tee mitään ??
Ei siinä mitä, mukavahan sitä on taistella 10 erää.. mutta vähän menee maku jos ainut tie etenemiseen on tuo 10x damagea tekevä vastaiskujen pilkun tarkka hallinta.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [X360 Hype]

No niin jes, ei tarvi enää käyttää auto-trainia. :)

Legacy modessa kun puolustaa titteliä, oma sisääntulomusa vaihtuu vastustajalle ja vastustajan musa tulee itselle. :confused:
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [X360 Hype]

Down goes another sucka! Iron-Mike GOAT-taso, 1 rnd KO. Lennox Lewisilla piti rankasta. Onnistui matsi kyllä niin täydellisesti, counterit 9/9, haymakerit 4/6 ja muutenkin hyvin osumia. Yritin sit voimantunnossani Alin pudottaa, mutta tuntu että kone vetää siinä kotiinpäin. Smokin Joe Frazerilla yritin 6 x ja mielestäni ainakin kerran olisin ansainnut voittaa mutta ei
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [X360 Hype]

Ärsyttää kyllä toi nettipeli, kun championshipiä yritin omalla hahmolla pelata.

Kaikilla on very long reach ja epäreilut taidot. Ite pyrin pelaamaan mahdollisimman puhtaasti ja hyökkäävästi, mutta vastustaja juoksee kahden erän puolustusvoiton jälkeen ympyrää.:eek:

Joka kerta kun kaveri on stunned niin aina tulee headbuttia. Vituttaahan se kun siitä ei lähde kuin piste kaverilta jos tarpeeks tekee.:mad:

Joten eipä toi kannusta puhtaaseen pelaamiseen vaan aina pitäisi pelata kuin kusipää.

Ehkä tää nyrkkeily ei vaan oo meikän alaa. :rolleyes:
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [X360 Hype]

Mites porukka on toiminut tässä Legacyssa kun on päässyt top 10 ja alkaa tulemaan jo aika kovia vastuksia vastaan? Itsellä tällä hetkellä tilastot 22(12)-2-0 ja overall on 79. Vastustajilla tuo overall alkaa olemaan jo lähempänä 90 ja iskutkin alkaa jo tuntumaan leukaperissä. Ei oikein tunnu pärjäävän vaikka kuinka viljelisi counter punchia ja koittaisi suojata hyvin. Olisiko siis jotain vikkiä? :rolleyes:
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [X360 Hype]

Mites porukka on toiminut tässä Legacyssa kun on päässyt top 10 ja alkaa tulemaan jo aika kovia vastuksia vastaan? Itsellä tällä hetkellä tilastot 22(12)-2-0 ja overall on 79. Vastustajilla tuo overall alkaa olemaan jo lähempänä 90 ja iskutkin alkaa jo tuntumaan leukaperissä. Ei oikein tunnu pärjäävän vaikka kuinka viljelisi counter punchia ja koittaisi suojata hyvin. Olisiko siis jotain vikkiä? :rolleyes:

Ite ainakin voitan vaan pistevoitoilla, turpaahan niiltä tulee, KO mahdollisuus hävisi heti kun ei vaan pysty osumaan samalla lailla.

Suojaat paljon ja isket jabeja naamaan kun kaveri laskee kädet. Näin itse voitan.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [X360 Hype]

Jeps, tuolla lailla sain muutaman voiton haalittua näiltä "kovilta" jannuilta. Sitten vastaan tulikin Jermaine Taylor, jonka overall on 95 ja kaikki statsit melkein 100. :D Ottelun lopputuloksen voittekin arvata.

Turpaan tuli niin että tukka lähti ja knockoutilla hävisin vikassa erässä. :)
EDIT: Niin ja itsellä tosiaan tuo overall on 80.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [X360 Hype]

Perkeles!! Kerkesin aloittaan legacyn ja 6 ottelua pelannu ja nyt olis ollu 7 alkamassa niin tekee tiltit!! Mää tätä pelkäsinkin mutta kun ei ole vielä päivitystä näkyny ja ei mitään tietoo koska ne sen julkaisee. Voi olla että tulle korjaus vasta sitten kun ensimmäinen DLC paketti tulee jakoon.
No onneksi en pitkälle vielä päässytkään siinä niin ei ihan hirveesti harmita. Nii ja kyllähän tota tilttausta vähänavitti se että oli pakko kokeilla että toimiiko peli kunnolla kun laitan imutetut ukot käyttöön ja omat sisääntulo musat ja vieläpä oma ukko ihan omalla naamalla :D
Tieteellisiä tutkimuksia nääs. Mitä tohon naaman tekoon tuli niin ei se kyllä multa näytä sitten yhtään, mutta eipä tuo nyt ainakaan hirveesti mua haittaa. Voi olla että mun naamasta ei vaan saa kunnon kuvaa että pystyis jotain tekemään :)
Muuten peli kyllä on ihan hitti kamaa! Komeen näköinen ja tempo on ihan hyvä. Pelaan proolla kun en ihan heti aatellu nostella mihinkään vaikeelle sitä.Tuli sen verran paljon hakattua demoo että ohjaus on hanskassa ja onnistuu paremmin kuin hyvin. Nyt vaan odotetaan korjaus pakettia ja sitten vielä se että on toi Rocky Balboa komee ukko kun sen kanssa pääsee samaan kehään :cool:
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [X360 Hype]

Mites porukka on toiminut tässä Legacyssa kun on päässyt top 10 ja alkaa tulemaan jo aika kovia vastuksia vastaan? Itsellä tällä hetkellä tilastot 22(12)-2-0 ja overall on 79. Vastustajilla tuo overall alkaa olemaan jo lähempänä 90 ja iskutkin alkaa jo tuntumaan leukaperissä. Ei oikein tunnu pärjäävän vaikka kuinka viljelisi counter punchia ja koittaisi suojata hyvin. Olisiko siis jotain vikkiä? :rolleyes:
Bob & weave muuvi tepsii niin on- kuin myös offline peleissä. Tuolla liikkeellä saa aikaan niin murhaavia countereita notta alta pois. Kannattaa myös laittaa nyrkkeilijäsi signatureksi ducking lead hook. GOAT-tasollakin pelatessa nämä special haymakerit napsuu aika kovalla prosentilla.

Itselläni taktiikkana oli paperilla mahdottomissa otteluissa käyttää ulkona jabia -> bob&weavilla sisään ja 2-3 lyönnin koukkukomboja vartaloon/päähän ja takaisin ulos kiusaamaan jabilla. Tuohon väliin vielä niitä ducking lead hookeja niin avot. Ja kun yhdenkin kerran saat bob&weavilla väistettyä vastustajan päähän kohdistuvan koukun ja kontraat sen haymaker uppercutilla, niin ei ole tyrmäysvoittokaan kaukana. Tuolla tavalla voitin jopa ylemmässä painoluokassa 10-20 isomman overallin omaavia jamppoja. Nimim. 50(49)-1 G.O.A.T :cool:

Jos ei kuitenkaan CPU ala vieläkään viettämään aikaa kanveesissa, kannatta pitää isompi paussi otteluiden väleillä, niin saat enemmän harjoittelusessioita käyttöösi.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [X360 Hype]

Kiitos vinkistä! Tuo Bob & Weave on kyllä tosin vähän hakusessa. Vaikka kuinka väännän sitä tattia omasta mielestä oikein niin silti se toimii vain välillä.:confused:

EDIT: Noniin, nyt tajusin sen. Auttaa kyllä tosi paljon toi Bob & Weave. Tuli Legacyssa taas pitkästä aikaa K.O. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fight Night Round 4 [X360 Hype]

Onkos tää nyt niin hyvä mitä olen jutuista kuullut? Itse olen kahden vaiheilla että joko UFC tai uusin Fight night olis tarkoitus hommata. Molemmissa tietty omat heikkoudet ja vahvuudet. Itseä kiinnostaa lähinnä career ja moninpeli saman koneen ääressä!
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [X360 Hype]

Onkos tää nyt niin hyvä mitä olen jutuista kuullut? Itse olen kahden vaiheilla että joko UFC tai uusin Fight night olis tarkoitus hommata. Molemmissa tietty omat heikkoudet ja vahvuudet. Itseä kiinnostaa lähinnä career ja moninpeli saman koneen ääressä!


Fight nightissä kaverin kanssa kaksin pelit saattaa helposti mennä ilman suojausta mättämiseks, ja ne saattaa kestää kauankin..sit on niitäkin matseja joissa ei tuu kertaakaan sellasia kunnon mättö tilanteita, joita ei kyl oikeessa nyrkkeilyssä kai nää..ainaki se mitä oon kattonu..Ufc:tä en oo pelannu ku demoa vähän että en sitä tiä siitä, mutta viihdepelinä kavereiden kanssa fight night vois ehkä toimia paremmin mun mielestä.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [X360 Hype]

Hankin eka Fight Nightin ja sit viikon sisään UFC:n. Suosittelen UFC:tä.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [X360 Hype]

Hankin eka Fight Nightin ja sit viikon sisään UFC:n. Suosittelen UFC:tä.

Joo menin tossa ja tilasin UFCn. Ostais joskus Fight nightin esim käytettynä. Arvosteluja kun tuossa lueskelin niin UFC ehkä jopa yllätti vähäsen, moni luullut lisenssikuraksi. THQ kuitenkin ollut mukana esim joskus n64 aikaan muistaakseni jossain vapaapainipeleissä, joista ainakin ite tykkäsin :)
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [X360 Hype]

Joo menin tossa ja tilasin UFCn. Ostais joskus Fight nightin esim käytettynä. Arvosteluja kun tuossa lueskelin niin UFC ehkä jopa yllätti vähäsen, moni luullut lisenssikuraksi. THQ kuitenkin ollut mukana esim joskus n64 aikaan muistaakseni jossain vapaapainipeleissä, joista ainakin ite tykkäsin :)
Itse tykkäsin UFC:ssä siitä, että K.O. voi tulla missä vaiheessa tahansa ja matsi on siinä. Lisäksi se mattovääntökin oli ihan hyvin tehty. Toki tässä Fight Nightissakin on omat hyvät puolensa ja hyvää viihdettä se on ollut jo monta tuntia. Hyviä peliä molemmat, ei käy siitä kiistäminen. :)
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [X360 Hype]

Itse tykkäsin UFC:ssä siitä, että K.O. voi tulla missä vaiheessa tahansa ja matsi on siinä. Lisäksi se mattovääntökin oli ihan hyvin tehty. Toki tässä Fight Nightissakin on omat hyvät puolensa ja hyvää viihdettä se on ollut jo monta tuntia. Hyviä peliä molemmat, ei käy siitä kiistäminen. :)

No hyvä jos tuo K.O. on tollaseks tehty, ei tunnu nii valmiiks käsikirjotetulta sitten. Ei malttais odottaa ens viikolle, ois pitäny tilata jo aikasemmi :D
 
Ylös Bottom