Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EDIT:
Toi Kreikkalaisten hyökkääminen näytti aika lohduttomalta teidän puolella..
Meil ei ollu B:n puolella ku yks hiljainen hetki ja sillon ne tais kaikki hyökkiä A:lle. Sit menetittekin A:n ja me siirrettiin 4-5 äijää vartioimaan B:n oikeaa reunaa, josta ne sitten tulikin pariin otteeseen jonkunlaisella rynnistyksellä.
Mutta tosiaan, ei se ihan noin surkeelta se niiden hyökkääminen näyttäny B:llä kuin mitä A:lla, vaikka ei se nyt kummoista meidänkään puolella ollut.
Wildlag, ens kerral sit tähtäile hyökkäyksessä niitä kaasuja sinne kohteen eteen tai sivuille, älä suoraan B:n yläkertaan kun kohde on jo tulossa
 Melko rankasti on tainnut se mökkireissu mieheen vaikuttaa, kun ensin pelailee ilman medikittiä ja nyt käyttää vielä pisteitä tuohonkin. Jopa minä respekkasin ennen pelejä pois nuo ammusten keräämisnopeudet.
 Melko rankasti on tainnut se mökkireissu mieheen vaikuttaa, kun ensin pelailee ilman medikittiä ja nyt käyttää vielä pisteitä tuohonkin. Jopa minä respekkasin ennen pelejä pois nuo ammusten keräämisnopeudet. ) mutta avustuksia tuli ihan kivasti eli taisi tehota b-osastolla?
) mutta avustuksia tuli ihan kivasti eli taisi tehota b-osastolla? harmi vaan ainaiset jonotus\pois hyppimiset jotka vie aikaa mutta ainahan se on seen väärti(vonkaaminen+taksi ja itse akti)
 harmi vaan ainaiset jonotus\pois hyppimiset jotka vie aikaa mutta ainahan se on seen väärti(vonkaaminen+taksi ja itse akti) eli se siitä aiikajanasta.
 eli se siitä aiikajanasta.Jep, ensimmäisen viiden minuutin jälkeen mulla oli neljä tai viisi tappoa, kun ei niitä vihollisia vaan ollut.