Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIN Vs RUS (TO KLO 22:00 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haaso
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIN Vs GER (PE KLO 20:00 VALOR -> Paikalle väh. aikasemmin)

Mites pelit menee / meni ? Itse en ole Oulussa (tänäkään) vkloppuna ja en päässyt täten peleihin. Amppukukin vissiin joutui jättämään leikit sikseen. Kai te silti urhoollisesti taistelitte saksalaisia vastaan ja otitte ylimääräiset pisteet pyörimästä meille!

Puolustus hävittiin jossain 11-12 minuutin kohdalla. Sattui huonoin mahdollinen kenttä eli Darien ja B menetettiin käytännössä heti, kun lähdettiin vissiin turhan eteen pyörimään. A:lla näytti jonkin aikaa hyvältä, mutta sitten se vaan levisi. C lähti kohtalaisen nopeaa. Hyökkäyksestä en osaa sanoa, kun levis tuo paskaläjä.

Meidän hyökkäys oli yhtä heikko kuin Kreikan hyökkäys. Ei saatu edes pidettyä yhtä kirjainta itellä. Eli lopputulos 4-0 saksalaisille.

Pitihän sen ennemmin tai myöhemmin tapahtua, mutta että tällaisessa vaiheessa voi &!?#"%&". Huomenna vissiin uuden pleikkarin ostoon.

Jos ei huvita heti ostaa uutta, niin tossa vähän ohjeita (jos fattis-malli PS3:sta):
http://www.konsolifin.net/bbs/yleis...ju-sis-myos-xlod-tapaukset-6.html#post1275109

Purkuohjeet: PS3 YLOD Fix Part 1 of 3 - YouTube

Tuo rotisko on aika helppo purkaa, eikä siihen tarvitse mitään erikoistyökaluja. Voihan sitä silti uudenkin ostaa, mutta saahan tuosta vaikka sitten BD-soittimen toiseen huoneeseen.

----------------------

Mites se saksalaisten ulkomaanvahvistus-huijaus-keissi? Hävittiinhän me pelit, mutta säännöt on säännöt, joten täytyisi sakuille jotain sanktiota saada.

tässä sitten illan taistelut.

Puolustus

[video=youtube;Gqb28UFFUYQ]http://www.youtube.com/watch?v=Gqb28UFFUYQ[/video]

Hyökkäys

[video=youtube;SbMX-TSr8zI]http://www.youtube.com/watch?v=SbMX-TSr8zI&feature=youtu.be[/video]

Itel hermot eilen just niin kireel ku voi olla. Vihut ei kuollu lippaallisest selkään, puukko ei tehny mitään ja kuolee 3s nurkan taakse. Ja vihut ampuu esteiden taakse kun on jo ehtiny maihin ja maistellu mehua ja viel suojan taakse. En tosiaan yritä toiste täält syrjäkylält pelailla. Randomeita vastaan vetelin 10 tappoa - 25 kuolemaa matseja, joten ei naurata, ei innosta, ei kiinnosta, ei hymyilytä, ei ei ei ja ei!
Pahemmaks tilanteen teki se että Amppu pääs kysymään: "Tuku, mikä sulle on oikeen tullu...". Käännä vaan puukkoa haavassa :D

A oli hyvin hallussa, kunnes se niiden kielletty pelaaja tuli perkele, GayOri vai Kayor, kayur mikä tahansa. Jos jätkä vetelee 400h/833 grimiä, niin turha on selitellä että vahingossa tuli mukaan eikä jätkäst ollu hyötyä. Ja kun peli alko, niit oli suoraan 32 pelissä, eli aulan kautta se mukaan tuli, eikä joinilla. Ja pelin jälkeen teki itselleen klaanin "GER - Clan Battle".. SHAISSEA! Ens peliin vaan Amppu, Deri, Sharkonen, Tomppa ja Leon kentille ja loput USA:sta, kyl me voitetaan.
Tappo mut kyseinen hyypiö A:n katolta, tais perään mennä 3-4 muuta meidän tiimistä ja sit ne saikin A:n haltuunsa siitä, C:n auki ja mulle errorit pöytään. Minkäs teet.

Totuus: Hyvin ne pelas, mut ei ne noin paljon parempia ollu ku Kreikka tai me, ei todellakaan.

PS. Viitti edes videoit kattoa, muistaakseni Wildlagin kans samas ryhmäs hyökkäämisen. Saatan kiroilla kerra, kahdesti tai jatkuvasti! Pullo auki ja Helsinkiin.

Kyllähän tuosta vähän katkera maku jäi suuhun Saksan kikkailun jälkeen. Luulin muuten sen puolustuspelin olevan joku harjoitusmatsi nahkahousuja odotellassa mutta karmea totuus paljastui kun GER-porukka vyöryi kohteelle.

Ainakin toisessa pelissä oli muuten ainakin yksi UPSin tyyppikin, sattumaa tai ei. Saksalaisten sotakuvaaja on näköjään itsekin pelannut UPSissa.

Katkeraa tai ei, mutta kun tuo GayOri oli aika selvä tapaus, niin mistä sitä tietää, ketä kaikkia siellä saksan puolella oikein pelaili tai pelailee.

En nyt usko että siellä kauheasti muita pelaili, kun ne aika rehellisesti ennen pelejä kyseli että saako siellä kaksi ulkopuolista pelailla, jos ne ei saa 32 pelaajaa kokoon. Se toinen niistä lähti pois, mutta tää Kayor__ sitten pelasi. Ja onhan se aika hyvä pelaaja. Mutta jos nyt mietitään vaikka CW-klaania, niin eihän siellä ole mitään muita kuin MAGin parhaita pelaajia, niin mulle nyt on ihan sama jos Saksalla pelas joku ulkopuolinen. Etten nyt lähtis mitään mihinkään valittamaan. Nää kisat on nyt muutenkin edenneet aika epäilyttävästi. Kun on tämä CW, joka ei ole yksi maa. Ja on Team Asia. Venäjä ryösti Saksalta 4 pistettä, eikä uusintamatsi mahdollisuutta. Kreikka glitsailee. Turnauksen kotisivuilla ei ole vieläkään mitään tuloksia laitettu. Murilkasta ei ole kuulunut mitään kahteen viikkoon. (se pelaa vaan Fifaa joka päivä). Mutta niin kauan kuin saadaan järjestettyä tällaisia kovia matseja, niin niin kauan tykkään vielä MAGia pelailla. Me voitais seuraavaksi ottaa vaikka Turkki vastaan? Tai Espanja?

Aika kuolleelta nämä kisat näyttää, mutta yritetään tosiaan vielä saada pelejä aikaiseksi. Mulla on nyt seuraava kuukausi niin kiireinen, että en varmasti ehdi kovin paljon pelejä järjestelemään. Jos nyt ei noita maajoukkupelejä saada aikaan, niin alan hyppimään ainakin STB:n, MOS:n ja KEQ:n riveissä pelaamassa klaanimatseja. Kreikkaa vastaan pelatut voitot oli tietenkin ihan kivoja, mutta liian helppoja ainakin mulle. Pelasin tuossa viikolla pari STB vs. MOS-peliä ja olivat aivan hemmetin tiukkaa ja mukavaa vääntöä. Harmi vaan, että seura on sitten ihan toista luokkaa kuin suomalaisten kesken.

Mutta eiköhän me kuitenkin jatkea näitä kisoja niin pitkään kuin ne vaan jatkuu.

Nyt tähän pikainen kysely, eli vastauksia tähän ja heti! Murilka kyseli juuri äsken että käykö meille FIN vs. RUS torstaina? Kyl mä luulen et jos me pelataan kahden kirjaimen puolustustaktiikkaa niin ehkä meillä pieni mahdollisuus puolustuksessa on. Kellonajasta ei käyty vielä keskustelua, mutta illalla varmaan. Mitäs ootte mieltä?

Ei onnistu torstai-ilta. Pääsiäisen vietto vie näillä näkymin kaikki vapaat.

Lammasta vaan suklaamunien kera naamaan.

Offtopic: Nyt kun sais vielä kesärenkaat jossain vaiheessa alle :cool:

Mutta eiköhän me kuitenkin jatkea näitä kisoja niin pitkään kuin ne vaan jatkuu.

Nyt tähän pikainen kysely, eli vastauksia tähän ja heti! Murilka kyseli juuri äsken että käykö meille FIN vs. RUS torstaina? Kyl mä luulen et jos me pelataan kahden kirjaimen puolustustaktiikkaa niin ehkä meillä pieni mahdollisuus puolustuksessa on. Kellonajasta ei käyty vielä keskustelua, mutta illalla varmaan. Mitäs ootte mieltä?

Käy

Tottahan mä paikalle torstaina ilmestyn. Mukana oon ja otetaan pisteet kotiin.

Itse tosiaan lähden nyt torstaina parin viikon ulkomaan reissulle ja vetovastuu (ilmoittaminen ym) siirtyy nyt ainakin täksi ajaksi jollekkin toiselle. Wildlag ja Deriwon näyttäisi ainakin sen verran aktiivisilta, että ehkäpä heistä löytyisi tuuraajaa täksi ajaksi ?

21.30 asti töissä eli 22 maissa pleikkarin äärellä, jos sen jälkeen on peliä niin paikalla ollaan.

Voin minä avustaa pelien järjestelyissä, mutta ei kannata vetovastuuta minulle vierittää :-D

Ylös Bottom