Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy 7

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dreamwalker
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
D

dreamwalker

Guest
Tuli vaan mieleen sellainen homma että mikähän on paras tavara mitä Junonissa voi siitä marssimisesta saada?
 
Kiitoksia.
Jos kaikki asiat etsittäisiin netistä niin mitä hyötyä tällä osiolla olisi?
 
Tuli vaan mieleen että kun FF7:stä tehdään Remake PS2 versio niin ajatella miten hyvä siitäkin tulee.. grafiikkaa parannetaan lisätään uusia FMV scenejä ja jotain muuta pientä.. ui ui ja ui :)
Ei FF8:n ja FF9:n Remaket varmaankin huonoja ole..
 
Pitikin kysyä, milloinkohan tämä FF7:n uusi versio tulee? Se on pakko ostaa jos siinä on mitään uutta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe
Tuli vaan mieleen että kun FF7:stä tehdään Remake PS2 versio niin ajatella miten hyvä siitäkin tulee.. grafiikkaa parannetaan lisätään uusia FMV scenejä ja jotain muuta pientä.. ui ui ja ui :)
Ei FF8:n ja FF9:n Remaket varmaankin huonoja ole..

Sinänsä tuntuu aika turhalta ostokselta kun kaikkien kolmen alkuperäinen PSX-veriso löytyy jo hyllystä. Jos ilmestyisi isona pakettina, suurinpiirtein yhden (tai 1½:n :D ) PS2-pelin hintaisena saattaisin harkita asiaa... Valitettavasti jokainen uusintaversio maksaa normaalin hinnan... Ainakin minun lukemieni tiedotteiden ja haastattelujen mukaan. :(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paha Keisari
29% or lower Grenade
30%-39% POTION(6)
40%-49% ETHER(6)
50% or higher 5000 Gil

Etitään sieltä hiton webistä! :)

??

Mun mielestä sieltä pitäis saada myös HP Plus materia ja jokin Cloudin ase.

Joten ton listan täytyy olla väärässä ;)
 
Okei väärässä olin. Tällaista sanoopi toinen faq:

SCORE NAME TYPE
000 - 050 = Silver Glasses Accessory
060 - 090 = HP Plus Independent Materia
100 - 200 = Force Stealer Weapon (for Cloud)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe
Tuli vaan mieleen että kun FF7:stä tehdään Remake PS2 versio niin ajatella miten hyvä siitäkin tulee.. grafiikkaa parannetaan lisätään uusia FMV scenejä ja jotain muuta pientä.. ui ui ja ui :)
Ei FF8:n ja FF9:n Remaket varmaankin huonoja ole..

Kuten Guardian Viperkin sanoi, se olisi aika lailla turha ostos.
Eihän graafiikka meinaa hyvissä roolipeleissä mitään (juurikaan).
Ja sitäpaitsi, melko hienohan tuo on jo nyttenkin kun aattelee kuinka vanha peli se on..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paha Keisari
Okei väärässä olin. Tällaista sanoopi toinen faq:

SCORE NAME TYPE
000 - 050 = Silver Glasses Accessory
060 - 090 = HP Plus Independent Materia
100 - 200 = Force Stealer Weapon (for Cloud)

Et kehtaa ees suomentaa noita vaan pitää vaan suoraa kopioda
:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paha Keisari
29% or lower Grenade
30%-39% POTION(6)
40%-49% ETHER(6)
50% or higher 5000 Gil

Etitään sieltä hiton webistä! :)

lisään tähän vielä että minä olen ainakin siitä saannu cloudille miekan mikä on siinä vaiheessa vielä aika hyvä... nimi on Force Stealer... siis sen miekan nimi
 
multa jäi aikinaan tasan yksi tavara saamatta FF7 pel ituli pelattuu läpi 4 kertaa.. vois tehdä ne FF7/FF8 DVD versioina niin että yhdelle levylle menis 2 pelii.. :)
 
Kannattaa varastaa "SHINRA BUILDINGISSA" semmoselta sotilaalta "HARD EDGE". Sillä pärjää ihan hemmetin pitkään. Samoin Barretille siitä Midgarin ulkopuolelta tulevilta roboilta (kaks asetta käsinä ja jotain semmosta) aseen. En muista oliks se chainsaw vai cannonball.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dreamwalker
Tuli vaan mieleen sellainen homma että mikähän on paras tavara mitä Junonissa voi siitä marssimisesta saada?
Katos, FFfinin tyyppi! :D Nii, et kannattais mennä kysyyn tota tuolta FFfinisistä...
 
No prkl. Kun kymppi on ulkona niin seiska unohetaan?
--------------------------------------------------------------------
Kuinka moni on jaksanu raataa Knights Of The Roundin masterille?
minä olen, ja ne sata tuntia EI ole menny hukkaan..eihän..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
No prkl. Kun kymppi on ulkona niin seiska unohetaan?
--------------------------------------------------------------------
Kuinka moni on jaksanu raataa Knights Of The Roundin masterille?
minä olen, ja ne sata tuntia EI ole menny hukkaan..eihän..


Pyh pikkujuttuhan tuo on! Mutta miten sait siihen menemään 100 tuntia:confused: No ei sentään ei se ihan pikkujuttu ole. Mutta ei kait nyt sentään kirjaimellisesti 100 tuntia:confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Regoil

lisään tähän vielä että minä olen ainakin siitä saannu cloudille miekan mikä on siinä vaiheessa vielä aika hyvä... nimi on Force Stealer... siis sen miekan nimi

Eikös sen saanut Heideggeriltä? Ei siis marssimisesta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez



Pyh pikkujuttuhan tuo on! Mutta miten sait siihen menemään 100 tuntia:confused: No ei sentään ei se ihan pikkujuttu ole. Mutta ei kait nyt sentään kirjaimellisesti 100 tuntia:confused:
Ilmeisesti olen nostellut sitä väärässä paikassa..
 
Ylös Bottom