Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy 7

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dreamwalker
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siis siitä seremoniasta saa Silver Glasses- itemin,
Hp Plus Materian, ja Cloudille Force Stealer-aseen, joka todellakin kannattaa hankkia jos haluaa päästä pitkälle ilman ostamatta uutta asetta.

Ja sitten siitä marssimisesta saa sitten ne grenadet potionit etherit ja 5000gil. :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
No prkl. Kun kymppi on ulkona niin seiska unohetaan?
--------------------------------------------------------------------
Kuinka moni on jaksanu raataa Knights Of The Roundin masterille?
minä olen, ja ne sata tuntia EI ole menny hukkaan..eihän..

Pyh, tuo ei ollut mitään. Oon raatanu jokaista materiaa niin monta, että mulla on 3 jokaista Master Materiaa. Sen lisäksi mulla on vielä masterilla 3 jokaista materiaa paitsi HP ja MPplussia on jokaiselle yksi. Tuossa sitä sai raataa perseensä irti. Samaten kaikilla on Ultimate Weaponit, kaikki Limitit, statsit melkein täysillä ja kaikilla on tietenkin Ribbonit. Ja gold chocobo istuskelee highwindin kyydissä kiltisti :D.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin


Pyh, tuo ei ollut mitään. Oon raatanu jokaista materiaa niin monta, että mulla on 3 jokaista Master Materiaa. Sen lisäksi mulla on vielä masterilla 3 jokaista materiaa paitsi HP ja MPplussia on jokaiselle yksi. Tuossa sitä sai raataa perseensä irti. Samaten kaikilla on Ultimate Weaponit, kaikki Limitit, statsit melkein täysillä ja kaikilla on tietenkin Ribbonit. Ja gold chocobo istuskelee highwindin kyydissä kiltisti :D.
joo..mulla on vaan 2 KOTRia. Golden chogobot on kaikki s rankissa voittamattomia, ja niitä on talli täynnä. Cloudilla oli ainakin 4x cut, ja ultima weapon, w-summon ja se toinen w homma. kaikilla on HP 9999 ja mp 999, tietenkin.
 
Löytyy neljä 4xCut , kaikkia materioita on 4 kaikilla tähdillä (mm. Ultima , Summonit) kaikilla 99 level . Monestikko olette pelanneet pelit läpi ? Itsellä FFVII PS:llä 4 kertaa , PC:llä 4 kertaa , FFVIII PS:llä 3 kertaa , FFX kerran. FF7 ja 8 on semmoisia joita jaksaa vieläkin pelata .

Rebellion : Kerrankin joku kirjoitti asian oikein :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jake_N
Löytyy neljä 4xCut , kaikkia materioita on 4 kaikilla tähdillä (mm. Ultima , Summonit) kaikilla 99 level . Monestikko olette pelanneet pelit läpi ? Itsellä FFVII PS:llä 4 kertaa , PC:llä 4 kertaa , FFVIII PS:llä 3 kertaa , FFX kerran. FF7 ja 8 on semmoisia joita jaksaa vieläkin pelata .

Rebellion : Kerrankin joku kirjoitti asian oikein :)

Ihan liian monta. Silloin kun sen ensimmäistä kertaa PSX:lle sai niin taisi tulla jotain 10+ kertaa. Nyttemmin on vedetty ainakin tuplasti...
 
Mä oon menny 7-10 kerran läpi, paitsi kasia en ole mennyt läpi, mutta ultimeciaan oon päässy. Oon yrittäny miettiä, että mitä FF:iä on tullu pelattua eniten, eli seuraavat ajat eivät ole aikoja, jotka mulla meni pelien läpi menoon, vaan yleensä kaikkeen, ja FFX:ää pelaan vielä.

1.FF7- noin 200 tuntia.
2.(nyt jo) FFX 130 tuntia.
3.FF9 60 tuntia, ehkä 65
4.FF8 alle 60.
 
Ylös Bottom