Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy Crystal Chronicles: Ring Of Fates

Winkuru

New Member
Eli nyt on tulossa ds:lle taas uusi Final Fantasy peli. Tämä on jatkoa gamecuben Crystal Chroniclesille ja pelimekaanikka on säilynyt ilmeisesti ennallaan.Mukana on neljän pelaajan moninpeli ja gamecuben versiosta poiketen kaikkien pelaajien ei pidä olla samassa paikassa kokoajan mutta siirtyessä uudelle alueelle kaikkien pitää olla mukana.

Ensitesti

http://www.gamespot.com/ds/rpg/finalfantasycrystalc/news.html?sid=6170646&mode=previews

Itse ainakin innostuin tästä kun kuulin että tämä on realiaikaista mättöä jossa on mukana hyvin toteutettu moninpeli. Peli näyttääkkin myös todella hyvältä ja ajattelin laittaa jo ennakkotilautumaan play-asiasta.

http://www.gametrailers.com/player/15907.html

Japanilainen traileri
 
Vastaus: Final Fantasy Crystal Chronicles: Ring Of Fates

IGN julkaissut arvostelun: Final Fantasy Chrystal Chronicles: Ring of Fates

Peli on saanut hyvän arvosanan ja erityisesti yksinpeli saa osakseen melko paljon suitsutusta. Juonen ja hahmojen pitäisi olla melko hyviä. Moninpelin pitäisi olla myös ihan hyvin hanskassa, mutta peli näyttäisi olevan ensisijaisesti suunnattu yhdelle pelaajalle. Single card multiplayeriä ei ole ja moninpelissä tulee ongelmia ruudunpäivityksen kanssa.

Pitänee laittaa tilaukseen joko tämä tai Revenant Wings, kunhan nämä nykyiset pelit saan pelattua. Itse en ole Cuben peliin päässyt tutustumaan, eikä Final Fantasy -sarja muutenkaan ole tuttu, mutta tuntuisivat ihan viihdyttäviltä, mitä viime aikoina on päässyt pelaamaan.
 
Vastaus: Final Fantasy Crystal Chronicles: Ring Of Fates

Nyt lähtis Final Fantasy Crystal Chronicles: Ring of Fates järkyttävän halvalla play.comista

Lähti heti tilaukseen.
 
Vastaus: Final Fantasy Crystal Chronicles: Ring Of Fates

Tänään laitoin välikäden kautta tilautumaan eli varmaan ensiviikon loppupuolella tai sitä seuraavan viikon alkupuolella pääsen kirjottelemaan kokemuksia kyseisestä pelistä.
 
Vastaus: Final Fantasy Crystal Chronicles: Ring Of Fates

Itsekin yhä odottelen omaa kappaletta. Tämän viikon aikana pitäisi tulla. Erinomaiselta peliltä kyllä vaikuttaa. Ne jotka eivät peliin ole vielä tutustuneet, voivat vilkaista arvostelun vaikkapa Gametrailersista

Kirjoittelen omia kokemuksia pelistä asap.
 
Vastaus: Final Fantasy Crystal Chronicles: Ring Of Fates

Vituttaahan se kun alkaa juuri tämän tilattua Play.com vittuilla, ettei muka kortti toimi vaikka olen SAMAN PÄIVÄN aikana tilannut muitakin tuotteita sieltä ja ne on laskutettu sekä lähetetty ongelmitta.
 
Vastaus: Final Fantasy Crystal Chronicles: Ring Of Fates

Jees, tänään löyty postilaatikosta kyseinen peli ja tuntumaa on jo ensimmäisen luolaston verran tullut otettua. Ihan hauskalta ja mukavalta mätöltä tähän mennessä vaikuttanut. Kauhean tarkkaa mielipidettä pelistä ei voi vielä sanoa tämän 30 minuutin pohjalta. Sen verran kuitenkin voin jo sanoa, että pelin hahmot ovat todella ärsyttäviä. Mutta ainahan ne ovat olleet Final Fantasyissä. Peli kuitenkin muistuttaa lopulta vähän enemmän Zeldoja mitä Final Fantasyjä. Matkataan luolastoon, ratkotaan puzzleja ja lopussa piestään pomo, jolta tottakai löytyy jonkinlainen heikko kohta. :)

Pitää pelailla lisää ja katsella, miten peli kehittyy. Sen verran vähän tuosta saanut tuntumaa, etten oikeastaan tiedä juonestakaan yhtikäs mitään. Tosin voisinpa jo veikata, että kyseessä on tavallinen "pelastetaan maailma" juoni.
 
Vastaus: Final Fantasy Crystal Chronicles: Ring Of Fates

Nyt on tullut story modea pelattua 9.5 tuntia ja peli on siinä vaiheessa että viimeinen kahakka on alkamassa. 9.5 tunnistakin meni 1 tunti grindaamiseen joten peli ei kauhean pitkä ole ja luulen että lopussa pelikello näyttää vain vähän yli 10 tuntia. Itse peli on graafisesti iloa silmille ja yksi näyttävimmistä ds peleistä joita tällä hetkellä löytyy. Pelissä on mukana ääninäyttelyäkin tosin peli on dubattu englanninkieliseksi mutta dubbaus ei oneksi ole sieltä kauheimmasta päästä. Hahmoja ohjataan d-padilla ja stylusta käytetään vain hahmojen erikoiskykyjen käyttöön joiden käyttö on muuten taistelun aikana tuskallista. Itse peli sitten sisältään suurimmaksi osaksi vihollisten mättämistä,ärsyttävää taso hyppelyä ja tylsien puzzlejen ratkomisesta. Maastot ovat pelissä onneksi vaihtelevia. Juoni on kyllä totaalisen tylsä ja itse en ainakaan jaksanut siihen enään puoleenväliin päästyä kiinittää yhtään huomiota. Kovin hyvästä pelistä ei ole siis kyse ja en suosittelisi maksamaan tästä sitä 15-20e enempää. Mukavana lisänä on kuitenkin se että haarniskoita ja aseita vaihtaessa hahmon ulkonäkö muuttuu ja erillaiset setit ovat myös kanssa erillaisia eivätkä pelkästään värin vaihtelua. Pelin kaikki pomotkin ovat tyylikkäitä mutta harmi että pomo tappeluissa ei vaadita yhtään kikkailua vaan pelkkä pomon hakkaaminen riittää.
 
Vastaus: Final Fantasy Crystal Chronicles: Ring Of Fates

Vituttaahan se kun alkaa juuri tämän tilattua Play.com vittuilla, ettei muka kortti toimi vaikka olen SAMAN PÄIVÄN aikana tilannut muitakin tuotteita sieltä ja ne on laskutettu sekä lähetetty ongelmitta.

Eikös sielä play-asiassa ole niin että vuorokauden aikana saa tilata enintään 200e tjsp?
 
Vastaus: Final Fantasy Crystal Chronicles: Ring Of Fates

Voiko tätä peliä pelata kaksin yhden kaverin kanssa? Olisi harkinnassa tämä peli.
 
Ylös Bottom