Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy GC:lle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xenorautaffa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oon kylläkin kuullut ettei Final Fantasy-Unlimited (vaikkakin chocobot ja airshipit on tallella) ole yhtään Final Fantasymainen. Sitä on sanottu samanlaiseksi kuin TV sarja Dark Angel. En tiedä kylläkään onko edes totta.

btw miten tämä ketju liittyy PS2 rpg boardiin? Sopisi varmaankin paremmin tuonne Cuben puolelle.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Edom Omed
Oon kylläkin kuullut ettei Final Fantasy-Unlimited (vaikkakin chocobot ja airshipit on tallella) ole yhtään Final Fantasymainen. Sitä on sanottu samanlaiseksi kuin TV sarja Dark Angel. En tiedä kylläkään onko edes totta.

Kyllä se on aikaslailla FF:mäinen, joka Chocobojen ja summoneiden lisäksi ilmenee mm. surrealistisilla tapahtumilla, joissa on välillä hankala päästä kärryille. FF pelithän on varsinkin viimeaikoina olleet aika lailla kaukana animesta ulkoasunsa puolesta, mutta mielestäni jostakin asiasta Final Fantasymaisen tekevät juuri eripuolilla havaittavat yhtäläisyydet ja pakko myöntää, että FFU:n seuraamista innoittaa huomattavasti yhtäläisyydet pelisarjan elementteihin.

Itse olen innostunut Nintendo-Square -yhteistyön palaamisesta lähinnä GBA:n vuoksi, joka itseasiassa on juuri Squren pääintressinä. Luultavasti tuo sopimus velvoittaa Squarea tekemästä jonkun pelin myös GameCubelle, joten siksi tämä FFU -peli. PS2 on edelleen Squaren pääkonsoli (siis pöytämallinen)!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Edom Omed

Kyllähän niitä yhtäläisyyksiä löytyy kuten Poelloe sanoikin. Itse kirjoitin sarjasta syksyllä arvostelun FFfinille. En ole sarjasta enää yhtä innostunut kuin silloin, mutta huomiot pitävät yhä paikkansa. Ehkä etsin tarkoituksellakin yhtäläisyyksiä, mutta tosiaan, niitä kyllä sitten löytyykin.

hmm..tiltissä sanottiin että "Ihme on tapahtunut, FF palaa juurilleen nindendolle" toivottavasti vielä PS2:lekkin tehdään FF:iä:(

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
hmm..tiltissä sanottiin että "Ihme on tapahtunut, FF palaa juurilleen nindendolle" toivottavasti vielä PS2:lekkin tehdään FF:iä:(

Ei Square ole ainakaan mitään sanonut että jättäisi PS2:den alttarille. Nintendollehan tulee nyt ainakin nuo vanhemmat Final Fantasyt.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin

Ei Square ole ainakaan mitään sanonut että jättäisi PS2:den alttarille. Nintendollehan tulee nyt ainakin nuo vanhemmat Final Fantasyt.
the sound of the angels..toivottavasti ne tekee sekä PS2:e ja GC:e se riittää mulle

Hmmm... ikää on jo melkein 20, ja olen aina pitänyt FF:istä ja GC:tä olen pitänyt aika nuorille (lapsille) suunnattuna laitteena. Mutta jos sille ilmestyy joku FF jota ei muilla laitteilla ole niin.... se täytyy sit varmaan hommaa.... :D Kunhan ei mitään huippu pelii Xboxiin tee, pitää varmaan sit sekin ostaa. Alkaa loppuu tila pöydältä kun konsoleita on niin paljon.

Sony ei ollut kovin ilahtunu asiasta, saa nähdä tuleeko niitä FF pelejä sittenkääm GC:lle ;)

FFunlimited ja FFN..
homma menee vähintään mielenkiintoiseksi, Sony omistaa Squaresta siivun, ja sonylla on aika suuri sana tuossa jutussa..

""Sonyn johto ei odotetusti ilahtunut Squaresoftin ja Nintendon uudelleen lämmenneistä suhteista ja alkaneesta yhteistyöstä, Sony on 14 prosentin osuudellaan yksi suurimmista Squaresoftin omistajista, joten Sonyn johdon mielipiteet vaikuttavat varmasti Squaren tulevaisuuden suunnitelmiin"

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe
Sony ei ollut kovin ilahtunu asiasta, saa nähdä tuleeko niitä FF pelejä sittenkääm GC:lle ;)

FFunlimited ja FFN..
homma menee vähintään mielenkiintoiseksi, Sony omistaa Squaresta siivun, ja sonylla on aika suuri sana tuossa jutussa..

""Sonyn johto ei odotetusti ilahtunut Squaresoftin ja Nintendon uudelleen lämmenneistä suhteista ja alkaneesta yhteistyöstä, Sony on 14 prosentin osuudellaan yksi suurimmista Squaresoftin omistajista, joten Sonyn johdon mielipiteet vaikuttavat varmasti Squaren tulevaisuuden suunnitelmiin"
toivotaan että PS2 pysyy FF:n kotina

No se on jo melko varmaa, Nintendolle jos nyt tulee näitä pelejä niin ne pelit tekee toinen tiimi, Square itse taas hoitaa PS2:sen..

kuulin tämmösen huhun että re-maket tehään gc:lle.
onko mitään järkee tämmösessä puheessa?
tiiän että gba:lle tulee tactics mutta toi kuulostaa vähä hämärälle.
sais nintendo pelaajat mitä niitten oikeestaan piti saada N64:lle :p
Maksaako gc paljon alle 300 euroo??

Fanit, älkää panikoiko! (ihmettelen miten näin tärkeä uutinen on päässyt lipsahtamaan teidän ohitsenne)

March 14, 2002 - In this week's issue of Japanese game magazine Famitsu Weekly, Square issued a few more illustrative comments concerning its plans to develop games for Nintendo platforms, the Gamecube and Game Boy Advance. According to Square representatives, PlayStation 2 remains the developer's main platform, and it will still host the next two games in the Final Fantasy series, Final Fantasy XI and Final Fantasy XII.
http://ps2.ign.com/articles/355/355524p1.html

Sonyhan omistaa 19% (kyllä 19%) Squaren osakkeista ja PS2:n asema on taloudellisten voittojen kannalta niin vakaalla pohjalla kilpailuun nähden, että eiköhän se ole selvää, mille koneelle Square aikoo resurssinsa panostaa.

Vanhat remakethan tulevat jokatapauksessa myös PS2:lle, joten se ei ole mikään "bigdeal", vaikka ne vanhat rutkut Cubelle myös tulisivatkin.

kyllä mää ton tiesin, mutta silti!
mieti, jos gc:lle tehään joku sairaan hyvä FF-peli, parempi kuin mitä vois odottaa!
se tarkottas että nintendo vois ostaa sen sonyn osuuden ja taas valloittaa Nintendon!
Square taitaa pitää tulella leikkimisellä...:eek:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Xenorautaffa
kyllä mää ton tiesin, mutta silti!
mieti, jos gc:lle tehään joku sairaan hyvä FF-peli, parempi kuin mitä vois odottaa!
se tarkottas että nintendo vois ostaa sen sonyn osuuden ja taas valloittaa Nintendon!
Square taitaa pitää tulella leikkimisellä...:eek:
yhtä todennäköistä kuin se, että FF julistetaan kaikkien mielestä maailman huonoimmaksi peli-sarjaksi, aj että sen tekeminen kielletään Venäjän ulko puolella

edit: jolloin FF 14:ä seikkailisi Igor joka haluaisi laajentaa kommunismin perus ideaa joka maailman kolkkaan. Pelin loppu vastus olisi hämmentävä androidi Beorge Gush

hauska juttu

eikös se siirtynyt samalla tavoilla ps1 ku nintendolle oli liian vaikee ja kallis tehä?
ff 15 on sitte taas japanilainen, ku japsit tappaa sen androidi Bushin ja Tetsueka Nakamura nousee ja julistaa FF-Sarjan taas japanilaiseksi...
heh

Re: hauska juttu

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Xenorautaffa
eikös se siirtynyt samalla tavoilla ps1 ku nintendolle oli liian vaikee ja kallis tehä?
ff 15 on sitte taas japanilainen, ku japsit tappaa sen androidi Bushin ja Tetsueka Nakamura nousee ja julistaa FF-Sarjan taas japanilaiseksi...
heh
siinä 14 ei oo kun Beorge Gush..hmm ehkä sillä kaksois veli Beorge Bush jossakin..ja Igor joutuu ettimään, sitä mutta sitte se nakamura sotkee kuviot..

Ylös Bottom