Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy I & II

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wsu69
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

wsu69

Member
nämä kyseiset pelit ovat tulossa nyt kesällä jenkkeihin. onko kenelläkään mitään tietoa onko sonylla aikomustakaan julkaista näitä myös vanhalla mantereella? nostaisi aika hyvin psp:n surullisen kuuluisaa rpg tarjontaa.

entä onko jotain hyviä nettikauppoja jenkeissä jotka lähettäisi myös eurooppaan pelejä?

Vastaus: FinalFantasy I & II

Toivottavasti tulee myös tänne Suomeen,menisi aika varmasti hankintalistalle.

hide sanoi:
Ja RenChistä, josta tilasin omani maanantaina (FFII:n, 30e posteineen).

Joko oma kappaleesi postitettiin? Itse löysin muutaman negatiivisen kokemuksen puljusta, mutta uskaltauduin tilaamaan, kun positiivisia kokemuksia oli enemmän. Oma tilaukseni on edelleen statuksessa "Processing".

Legge sanoi:
Joko oma kappaleesi postitettiin? Itse löysin muutaman negatiivisen kokemuksen puljusta, mutta uskaltauduin tilaamaan, kun positiivisia kokemuksia oli enemmän. Oma tilaukseni on edelleen statuksessa "Processing".

Lähetettiin heti seuraavana aamuna (tilaus ehti olla "käsittelyssä" vain muutaman tunnin), eli toistaiseksi kokemukset ovat hyvät. Huomenna pelin pitäisikin sitten saapua - kaiken järjen mukaan - ja pistän jatkokommenttia kun saan sen käsiini.

Legge sanoi:

Ja tänäänhän se tuli ja hyvin pelittää.

hide sanoi:
Ja tänäänhän se tuli ja hyvin pelittää.

Menihän se meikäläisenkin tilauksen status shipped-tilaan. Sitä aina vaan jännää, kun uudesta paikasta tilaa.

Vastaus: Final Fantasy I & II

eldolmio sanoi:
Millanen peli on kyseessä, kysyn teiltä jotka omistavat?

FFII on laadukas "2D-rope". Jotkut kyllä vähän halveeraa, mutta itse pidän eritoten kehityssysteemin joustavuudesta ja monipuolisuudesta. Stoori on vielä alkutekijöissään, mutta mitäs sanoa? FF-kamaa se ainakin on. Kannattaa tsekata jos kiinnostaa laadukkaat ropellukset PSP:llä.

FFI olisi tarkoitus ostaa lähiaikoina-syksymmällä, kunhan saan pelivuorta pienemmäksi. Se nyt ei muutenkaan esittelyjä kaipaa, siitähän kaikki FF:t lähti.

Ylös Bottom