Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy Unlimited (anime-sarja)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja boomba
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

boomba

New Member
Oletteko kuulleet kyseisestä anime-sarjasta, kenties katsoneet?

Itse pidän kovastikin ja olen katsonut jaksot 1-17. Mitä mieltä olette? Tahtoisin kuulla muista sarjan ystävistä.
 
Onhan nuo kaikki 17 jaksoa tähän mennessä tullut katsottua. Piirroslaadullisesti sarja on mielestäni kovin keskinkertainen ja juonellisesti paikoitellen kehno, mutta koska nimi on FF tulee sitä väkisin katseltua.
 
Siis toimiiko tämä sarja squaren nimellä? Vai joku digimon tyyppinen ilmahdus? :>. Ja missä/mistä ootte kattonu ks. sarjaa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Datool
Siis toimiiko tämä sarja squaren nimellä? Vai joku digimon tyyppinen ilmahdus? :>. Ja missä/mistä ootte kattonu ks. sarjaa?

Ihan SquareSoftin ja TV Tokyon yhteistyönä tehty animesarja ja Digimoniin ja Pokemoniin verrattuna on vähintään toiseen potenssiin parempi, vaikka laatu animesarjoihin verrattuna onkin karu.

Sarjaa löytää mistäs muualtakaan kuin netistä. Täältä löytyy ainakin muutama jakso FFFFans FFU episodes , mutta suosittelen hommaamaan vaikka Neo-Moduksen Direct Connectin ja etsimään eri DC Anime Hubeista kyseistä sarjaa jos kiinnostusta riittää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SamiS
Onhan nuo kaikki 17 jaksoa tähän mennessä tullut katsottua. Piirroslaadullisesti sarja on mielestäni kovin keskinkertainen ja juonellisesti paikoitellen kehno, mutta koska nimi on FF tulee sitä väkisin katseltua.

Ainakin jaksot 15 sekä 16 olivat kehnoja, mutta 17 paransi jo huomattavasti. Nauroin kuin hullu :D

Kero, kero...

Entä mikä hahmo on mielestänne paras? Kyllä chocobo vetää voiton kotiin :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan boomba
Ainakin jaksot 15 sekä 16 olivat kehnoja, mutta 17 paransi jo huomattavasti. Nauroin kuin hullu :D

Kero, kero...

Entä mikä hahmo on mielestänne paras? Kyllä chocobo vetää voiton kotiin :D

Ainiin 17 oli se sammakko jakso. Paha kohtaus oli se kun Cid vedettiin vessanpytystä alas.
Ja suihkukohtaus. :D

Kyllähän Chobi pisteet kotiin vie.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SamiS
FFU 18 olikin jälleen parempaan päin eli kannattaa tsekata.

Tottakai pitää tsekata....Mulla vaan on kotona modeemiyhteys
Olen kaverin koneelta aina kattellut

Ei saanut kaveri kuitenkaan eilen imutettua servulta sitä. Katkesi aina yhteys :(
ja niissä on huimat jonot.
 
Kaksi jaksoa takana ja ei voi kyllä muuta sanoa tähän mennessä että aika surkea on...

Ruma ja yksinkertainen piirrostyyli ja tylsät hahmot (tähän mennessä).
Ja "taistelu" on ollu ihan samanlainen kummassakin jaksossa, äijä lataa aseen ja ampuu pyssyllä ---> ei tehoa... kunnes! Vihollinen räjähtää kappaleiksi ---> Fanfaari
Nyyh... míksi pääsankarilla ei voi olla miekkaa, vaan rumaakin rumempi demoni( :rolleyes: ) ase!

Mutta nouseeko sarjan taso muissa jaksoissa?
 
En itse ole kovin paljon animea katsonut (joten en voi verrata mihinkään), mutta kyllä tuo taso nousee kahdesta ensimmäisestä jaksosta.

Jos ei muuten niin kyllä sarja on hauska. Piirrosjälki voisi kyllä olla parempaakin.

Sarja muuten loppuu 25 jaksoon aika äkkiä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan boomba
mutta kyllä tuo taso nousee kahdesta ensimmäisestä jaksosta.

Uskon sanaasi ja katson vielä muutaman jakson lisää, jos ei silloinkaa nappaa niin jätän väliin.:)
 
Vastaus: Final Fantasy Unlimited (anime-sarja)

Juu,minulla on nuo kaikki jaksot..En ole vielä jaksanut katsoa kyllä kaikkia jaksoja..kun on laiskottanut xD juu mun mielestä se on just hyvä!!>8) *menee heilumaan''Final fantasy Unlimited rlz!''lipun kanssa kadulle* :D :D
 
Vastaus: Final Fantasy Unlimited (anime-sarja)

minä katselin serkun luona 3 tai 4 jaksoa, kun ei vielä ollut enempää, mutta vaikutti aika hyvälle, vaikka aika ärsyttävästi jäi kesken. Nyt pitäisikin jaksaa käydä vaikka Anttilassa ostamassa DVD:t jos ei muualta saa.
 
Vastaus: Final Fantasy Unlimited (anime-sarja)

Enpä ole katsonut, mutta kyllä ne vois ostaa, jos ne joskus sattuu halvalla lähtemään.. :)
 
Vastaus: Final Fantasy Unlimited (anime-sarja)

Kyllähän tuo on nähty koko sarja, mutta ei voi muuta sanoa, kun että olisi parempikin voinut olla. Eipä paljon niistä taisteluistakaan jaksanut kiinnostua enään muutaman ensimmäisen jälkeen, kun tiesi mihin ne aina loppuvat.
 
Ylös Bottom