Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy VI + FFX Demo

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WoPe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Re: Re: im worried....

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez


Ja aivan järkyttävät palkit! En usko että asia korjaantuu kokoversioon mennessä, onhan se nähty jo miten Square nää pelit kääntää(FF8, hrrrr:eek: ). Oon miettiny just samaa että jos hommais ton jenkkikoneen, kun nuo moditkin on aika huonosti saatavilla ja hintakaan ei paljon naurata... Vituttaa lievästi etten jo alunperin hommanut jenkki-konetta! Mutta mutta, jos kekkaat hyvän paikan mistä ostaa tuo jenkkipleikkari niin ilmotatko mullekin? Yks ois Dvdboxoffice mutta hmm....

Ai niin Pexi voitko kertoo mistä sä hommasit ton jenkkikoneen?
kuin isot noi palkit oon? 1/3 töllöstä?

No...mä ostin ton jenkki masiinan ollessani Kanadas viime vuonna.

Muista et tavaroita ostaessasi ulkomailta, varsinkin jenkeist, VEROT! Tulli kusee iha syvältä! 22%alv+tullin veroo=auts!

No...mä voisin tsekkaa pari mestaa mis ne myy jenkki PS2:ta.
Ilmoitan sul sit jos hyviä uutisia löytyy:)

Lisäys: hyviä uutisia! Tsekkaa modfinlandin sivut, niin yllätyt!
 
Re: Re: Re: im worried....

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
kuin isot noi palkit oon? 1/3 töllöstä?

No...mä ostin ton jenkki masiinan ollessani Kanadas viime vuonna.

Muista et tavaroita ostaessasi ulkomailta, varsinkin jenkeist, VEROT! Tulli kusee iha syvältä! 22%alv+tullin veroo!

No...mä voisin tsekkaa pari mestaa mis ne myy jenkki PS2:ta.
Ilmoitan sul sit jos hyviä uutisia löytyy

Lisäys: hyviä uutisia! Tsekkaa modfinlandin sivut, niin yllätyt!

Joo nuo verot(22%) oli tiedossa mutta ei kait se tulli siitä ota ku pari prosenttia max? Ja kiitti ku ilmotit tosta Modchipfinlandista, ite en ois varmaan jaksanu enää niitten sivuja tsekkailla mutta nyt tsekkasin, ja 6 piiriä enää varastossa :) Tilasin omani just mutta nyt on vaan se asennus vähän mysteeri, jos löytys joku ammattilainen täältä Oulusta, niin ei tarvis lähettää konetta sinne Stadiin ja maksaa siitä suurempi summa ku ite piiristä:(

LISÄYS:
Final Fantasy X DvdBoxOfficessa noin 60 euroa ilman postikuluja, EI PAHA! Sitte ku tuo peli joskus heinäkuussa:confused: tulee tänne niin maksaa varmaan vähintään 70 euroa! Heti kun saan modpiirin käteen niin pistän tilaukseen ton pelin! Aah kiitos sulle Pexi!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ole hyvä! on mukavaa auttaa.

Siitä piirin asennuksesta, eiköhän se löydy Oulusta;)
Kannattaisi tiedustella töllö/elektroniikka korjausliikkeistä.

Kun piiri on asennettu, alkaa AHAA-elämys:D ensin FFX ja sen jälkeen "jotain tulevia" PAL-pelejä ei hankinta, vaan importit!

Suosittelen samalla et hankkisit "vanhoja" import PS1 pelejä.
 
Onkos tuosta Neo 2.2-piiristä mihinkään? Ja missähän sen saisi asennettua? Kun ei oikeen ois varaa tuohon Messiahiin...
 
ahaa ahaa..MOD miehet iskevät jälleen..kohta myyjät huomaavat että koneet ei myy ollenkaan, mutta MOD piirit katoo hyllyilta:eek:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
Ole hyvä! on mukavaa auttaa.

Siitä piirin asennuksesta, eiköhän se löydy Oulusta;)
Kannattaisi tiedustella töllö/elektroniikka korjausliikkeistä.

Kun piiri on asennettu, alkaa AHAA-elämys:D ensin FFX ja sen jälkeen "jotain tulevia" PAL-pelejä ei hankinta, vaan importit!

Suosittelen samalla et hankkisit "vanhoja" import PS1 pelejä.

Tottakai! Esmes Chrono Cross ja nämä legendat:)
Xenogears ja muut...
 
Vähä sivuraitelle..

sori, mutta mua jäi kismittää että miks kaikki sanoo että Xenogears on tosi huono ja jopa squaresoft sanoi ettei pelistä tullut mitä siitä oli suunniteltu??
I dont get it? mää oon pelannu sen 2 kertaa ja vielä pelaan 3 kerran, mutta miks kaikki haukkuu sitä?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nakkerton
Pelitin uusimmassa numerossa tehtiin pientä heresyä antamalla FFVI:lle vaivaiset 83.
Huh huh, sanon minä.


Taidettiin arvostella psx mittapuun mukaan grafiikkaa tuojottamalla. Airaksisen arvio oli kuitenkin ihan suht asiallinen, vaikken sitä nyt syvemmin jaksa jäädä analysoimaan. Kommentti, että FFVI:ssä olisi uudempia osia vähemmin dialogia jäi ehkä hieman hämäämään, enkä vieläkään halua yhtyä kommenttiin, että peli olisi karunnäköinen ja ulkoasu pelkistetty. Itse ainakin nautin FFVI:n grafiikoista yhtälailla kuin nykypelienkin; lisäksi esim lentoaluksella on suorastaan hektistä hurjastella nopeassa mode7 ympäristössä psx-osien raskaiden polygonikarttojen sijaan :D
 
Älkää lukeko tyhmiä suomalaisia pelilehtiä:p

Lukekaa miellummin jotain nettiarvosteluja....muutenkin pelit-lehti on iha syvältä....ainoa hyvä "peli"-lehti on MikroBitti, vaikkei se oo pelilehti;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Poelloe



Taidettiin arvostella psx mittapuun mukaan grafiikkaa tuojottamalla. Airaksisen arvio oli kuitenkin ihan suht asiallinen, vaikken sitä nyt syvemmin jaksa jäädä analysoimaan. Kommentti, että FFVI:ssä olisi uudempia osia vähemmin dialogia jäi ehkä hieman hämäämään, enkä vieläkään halua yhtyä kommenttiin, että peli olisi karunnäköinen ja ulkoasu pelkistetty. Itse ainakin nautin FFVI:n grafiikoista yhtälailla kuin nykypelienkin; lisäksi esim lentoaluksella on suorastaan hektistä hurjastella nopeassa mode7 ympäristössä psx-osien raskaiden polygonikarttojen sijaan :D

ei viela nimi pelista hyvaa tee ja kannattaa lukea se arvostelu eika tuijjottaa liikaa niihin pisteisiin
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
Älkää lukeko tyhmiä suomalaisia pelilehtiä:p

Lukekaa miellummin jotain nettiarvosteluja....muutenkin pelit-lehti on iha syvältä....ainoa hyvä "peli"-lehti on MikroBitti, vaikkei se oo pelilehti;)

Olihan tämä vitsi?
Pelit on ainoa oikeasti laadukas peliarvosteluja tarjoava julkaisu (netti- sellaiset poislukien, tosin niistäkin 90% huttua), MikroBitti on taantunut 80-lukuisesta erinomaisuudestaan järkyttävälle tasolle. Tosin sitä on jatkunut jo pidemmän aikaa.. Bitin peliarvostelut ovat samaa luokkaa Tiltin kanssa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan frozen9999


ei viela nimi pelista hyvaa tee ja kannattaa lukea se arvostelu eika tuijjottaa liikaa niihin pisteisiin

Anteeksi mitä? Ei nimi pelistä hyvää tee? Itse taidat olla juuri näitä Pleikkarin Final Fantasy-miehiä. Tiedoksi vaan sullekin, että Final Fantasy VI on SE Final Fantasy! Ja miksi niitä pisteitä sitten ylipäätänsä annetaan jos niitä ei saa kerta tuijottaa? Kai niilläkin joku järki pitäisi olla!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tomba


Olihan tämä vitsi?
Pelit on ainoa oikeasti laadukas peliarvosteluja tarjoava julkaisu (netti- sellaiset poislukien, tosin niistäkin 90% huttua), MikroBitti on taantunut 80-lukuisesta erinomaisuudestaan järkyttävälle tasolle. Tosin sitä on jatkunut jo pidemmän aikaa.. Bitin peliarvostelut ovat samaa luokkaa Tiltin kanssa.

Nämä ovat tietysti makuasioita, mutta itsessäni Pelit-lehti aiheuttaa lähinnä oksetusta, sinänsä lehtihän on ihan asiallinen, mutta turha konsoli(varsinkin PS2)vastaisuus ja naurettavat perustelut tälle kyllä ottavat päähän!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez


Anteeksi mitä? Ei nimi pelistä hyvää tee? Itse taidat olla juuri näitä Pleikkarin Final Fantasy-miehiä. Tiedoksi vaan sullekin, että Final Fantasy VI on SE Final Fantasy! Ja miksi niitä pisteitä sitten ylipäätänsä annetaan jos niitä ei saa kerta tuijottaa? Kai niilläkin joku järki pitäisi olla!

final fantasyt on vaan 1 peli muitten joukossa mulle enka nosta jalustalle kuten monet tekee pelkastaan nimen takia ja mita arvoteluihin ja pisteisiin tulee niin moni idiootti ei osta pelia sen takia kun se saa alle 90
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
Älkää lukeko tyhmiä suomalaisia pelilehtiä:p
Lukekaa miellummin jotain nettiarvosteluja....

Ja tyhmän lehdestä taitaa tässä tapauksessa tehdä se, että arvostelut ovat hyvin kirjoitettuja, asiallisesti perusteltuja ja journalistit eivät kumarra pelitalojen, -sarjojen tai ennakkohypen perään.

Niin ainahan sitä voi lukea niitä satoja nettiarvosteluja, että varmasti löytää ylistävän arvostelun. Eihän peliä muuten voisi pelata, jollei joku olisi sitä jo ylistänyt.
Kummasti jotkut keskittävät energiaansa toisten mielipiteisiin sen sijasta, että keskittyisivät omaan pelinautintoonsa.

Ja 83 pistettä on muuten hyvät pisteet.
Arvostelussa oli möys esitetty selkeät perustelut, joten unohtakaamme se ja keskitytään kaikki nauttimaan FFVI:sta. Ja nauttia saa ihan niin paljon kuin itsestä tuntuu hyvältä.
 
Ylös Bottom