Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy VII AC

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lince
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Final Fantasy VII AC

Savant sanoi:
Onhan tuokin jo (yllätys, yllätys) vuotanut nettiin ja itse olen sen jo nähnyt ja voin kyllä luvata että onpahan maukasta tavaraa! :D Mutta jos et ole FF7 läpäissyt niin et varmasti saa siitä kaikkea irti.

Voisin kyllä katsoa tuon uudemman kerran kun en tuohon juoneen niin kiinnittänyt huomiota. Wanha FF7 fani vaan herkistyy kun lempihahmoja puskee ruudulle ja visuaalinen taso on mahtava niin väkisinkin jää jokin osa-alue paitsioon!
Niin. Anna mieluummin pelkkä arvio, kuin kerrot että miksi voit sellaisia arvioita tehdä.

Savant sanoi:
...itse olen sen jo nähnyt...
Oliver sanoi:
Ware-elvistelyä ei tueta missään formaatissa.

No en mielestäni sanonut tuota mitenkään rehvastelevasti, harmi jos niin luulit. Ja jos sinun on pakko tietää niin en itse sitä "warettanut" netistä vaan sain sen sen kaveriltani. Mitä olisit tehnyt siinä tilanteessa? Et olisi katsonut, koska se on haettu netistä? Sain päättää katsonko sen nyt vai ostanko DVD:llä loppuvuodesta (kuten aion tehdä) niin eipä ollut vaikea päättää.

sen voin sanoa että jos ensimmäinen kerta tuntuu jotenkin tylsältä katsoa niin katsokaa silti vielä toisen kerran.
itsellä oli juuri se fiilis että hooohhoijaa tällänenkö tämä nyt on ja toisella kerralla oli jo hyvä fiilis ja kolmannella kerralla vielä parempi.
3 kertaa katsoin viikon aikana, jos nyt pitäis taukoa ettei kyllästy. :)

pelle sanoi:
sen voin sanoa että jos ensimmäinen kerta tuntuu jotenkin tylsältä katsoa niin katsokaa silti vielä toisen kerran.
itsellä oli juuri se fiilis että hooohhoijaa tällänenkö tämä nyt on ja toisella kerralla oli jo hyvä fiilis ja kolmannella kerralla vielä parempi.
3 kertaa katsoin viikon aikana, jos nyt pitäis taukoa ettei kyllästy. :)
Mmh. Itse katsoin kaks kertaa putkeen sen, ja kyllä se hieman parempi oli toisella kerralla. Jotenkin se tuntu kovin irtonaiselta..vähän kuin lukisi uutista ilman että kerrotaan osallisten nimiä tai osallisuuden syytä. Aivan liikaa nojaa FF7 tietämykseen. Toisaalta taas oli todella tympeää tunkea hampaat irveessä kaikki mahdolliset FF7 piirteet, mutta jättää ne kuitenkin hyvin ulkopuolisiksi, kuten
se kun Yuffie raahas materioita, mutta kukaan ei koskaan käyttänyt niitä

En millään malttaisi odottaa euroopan julkaisua, nuo kuvat ja trailerit ovat niin kauniita että itkettää. Pitäisikö ostaa psp tai uusi dvd-soitin vai tyytyä odottamaan kiltisti, joka olisi kukkarolle ystävällisintä... Kaikki huonoja (tai kalliita!) vaihtoehtoja. Pahus.

Olihan advent children todella hieno leffa...ainakin tappelukohtauksia oli runsaasti ja ne oli komeata katsottavaa. Ehkä tuo juonipuoli olisi saanut olla vähän moniulotteisempi, välillä juoni tuntui aika lattealta. Mutta mikäs siinä hieno leffa !!

on muuten loistava leffa, ainakin sen perusteella mitä kaverilla tuli katottua dvd:ltä. Kyllä netistä saa jo kaikkea :eek:

Hyvä leffahan se oli, ja varsinkin taistelut olivat hienoa katsottavaa. Minuakin hieman ärsytti se vanhojen hahmojen väkinäinen puskeminen ruudulle ilman varsinaista syytä. Ja leffassa todellakin oletetaan, että peli on tullut pelattua. Muistaakseni monien hahmojen nimiä ei edes mainita elokuvan aikana.

"Fänifikkiä" parhaimmillaan. Ihan hyvältä maistu. Hyvä vaan, että oli suunnattu "pelin pelanneille" enemmän.

nallet sanoi:
"Fänifikkiä" parhaimmillaan. Ihan hyvältä maistu. Hyvä vaan, että oli suunnattu "pelin pelanneille" enemmän.

Eihän se minua haitannut ollenkaan, koska FFVII on tullut niin monta kertaa pelattua läpi. Väittäisin vain että leffa ei saa hyviä arvosteluja, varmasti osaksi koska "massat" taikka arvostelijat eivät ymmärrä siitä juuri mitään. Elleivät pelimediat sitten lähde arvostelemaan sitä.

NewsFlash

FFVII: Advent Children huhtikuussa 08.02.2006

Eurogamerin mukaan Sony Pictures julkaisee pitkään odotetun Final Fantasy VII: Advent Children -CGI-animaation Euroopassa huhtikuussa. Saataville tulee DVD-levyn lisäksi tietenkin myös PSP:lle sopiva UMD-versio. Ääninäyttelijöiksi on pestattu muun muassa Sin Cityssä säväyttänyt Jessica Alba, popin sarallakin menestynyt Mandy Moore, sekä Steve Burton, jota on aikaisemmin kuultu Cloud Strifen äänenä Kingdom Hearts -peleissä.

Vastaus: NewsFlash

Oliver sanoi:
Ääninäyttelijöiksi on pestattu muun muassa Sin Cityssä säväyttänyt Jessica Alba, popin sarallakin menestynyt Mandy Moore, sekä Steve Burton, jota on aikaisemmin kuultu Cloud Strifen äänenä Kingdom Hearts -peleissä.
Plääh. Eipä kiinnosta paljon dubit. Olen jo nähnyt leffan kahdesti, mutta ostaisin mielelläni DVD:n jos se sisältää dubbaamattomankin version. Luulisi sisältävän...

Mites tämä nyt sitten menee kun ainakin Eurogamerin mukaan leffa julkaistaisiin Euroopassa huomenna, mutta ehtiikä samaksi päiväksi Suomeen? Ja onko tietoa noista ääniraidoista, eli sisältääkö eurolätty myös japaninkielisen ääninäyttelyn?

Wile sanoi:
Mites tämä nyt sitten menee kun ainakin Eurogamerin mukaan leffa julkaistaisiin Euroopassa huomenna, mutta ehtiikä samaksi päiväksi Suomeen? Ja onko tietoa noista ääniraidoista, eli sisältääkö eurolätty myös japaninkielisen ääninäyttelyn?

Epäilen että sisältää. Ainakin IGN-arvostelusta käy ilmi, että usa-versiossa on alkuperäinen ääniraita mukana. Luulen että sama pätee euroopan versioon. Ja kävinpä samalla heti Playn sivuilla ja tiedoissa sanotaan notta se alkuperäinen raita löytyy. Ah ihanuutta, nimittäin tuosta yhdestä IGN klipistä kävi ilmi, että yllättäen dubbaus on luokkaa "hyi hemmetti". Omani olenkin jo Playsta ennakkotilannut, enää on jäljellä vain odottamista.

Nämä on kieltämättä elokuvia, joita ei voi katsoa englannin kielellä... Japskit siis meinaan.

Wile sanoi:
Ainakin Filmifriikin mukaan huomenna olisi myös Suomen julkaisupäivä ja japanidubbi löytyy paketista.
http://www.filmifriikki.fi/~qQOix00...Y220=444bd13f000019be000fc13664067dce93074306

Ylös Bottom