Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy VII

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rasenger
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Final Fantasy VII

pakko oli taas alottaa muun pelaamisen ohessa, on se niin mahtava! :) mielestäni FF7 on kaikkien aikojen mahtavin peli, piste. kaunis grafiikka, loistava musiikki ja uskomaton tarina ja hahmot muodostivat sellaisen paketin, että meikäläinen ei sellaista ole enää kohdannut, ja tuskin tulenkaan..huh huh.. pelin saadessani olin 12vee, ennen en ollut roolipelejä pelannut, ja olin jo myymässä pelin pois :o onneksi näin ei tapahtunut, vaan pelasin peliä eteenpäin ja jäin koukkuun ikiajoiksi ;) oli se hienoa aikaa... uusintapainos PS3lla tai PSPllä kiinnostaisi myös, ootellaan nyt mitä sillä saralla tapahtuu. Uusimmassa pelaajassa FF12 ylistettiin sen verran, että joutuu heti hankkimaan, saa nähdä vetääkö vertoja suurelle legendalle nro.7! :)

Vastaus: Final Fantasy VII

joecool sanoi:
uusintapainos PS3lla tai PSPllä kiinnostaisi myös, ootellaan nyt mitä sillä saralla tapahtuu. Uusimmassa pelaajassa FF12 ylistettiin sen verran, että joutuu heti hankkimaan, saa nähdä vetääkö vertoja suurelle legendalle nro.7! :)

Remake olisi kyllä varsin mukava.. siinä vaan se vaara että SE:llä on melkosen monta mahdollisuutta ryssiä koko projekti. Ja tehdäkö kokonaan uudenlainen versio siitä vai päivittää pelkästään grafiikat next-geniin.

Mikään ei varmaan vie VII:n paikkaa, sen parhaus on kuitenkin niin hyvin taottu fanien kalloihin. :rolleyes:
Itsekin tykkäsin myös vallan paljon seiskasta ja veikkaanpa että XII:stä pidän kuitenkin vielä enemmän. Kyllä se tuoreus mun mieltymyksissä ehkä voittaa.
Mukava kuulla että ovat ylistäneet pelaajassa. Pelit- lehdessäkin kuulemma. Ei tarvitse pelätä että pettyy. :p

Ylös Bottom