Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy XI

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The Exile
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Final Fantasy XI

Kannattaa melkein sanoa samalla mille serverillä olet kun niitäkin on aika monia :)
Itse en enään pelaa tosin pieni himotus peliä kohtaan on ollut jo jonkin aikaa mutta aika moni tuttavani pelaa peliä vielä.

Ragnarok serveri. Unohtu ihan täysin :) Pari päivää jo huudellu jeesiä tähän hommaan mut ei oo kukaan innostunu lähteen partyyn. Teinpä sitten niin, että aloin eilen kehittämään monkkia kun olen kuullut juttua, että porukka on soolonnut tehtävän monkilla.

Yhdessä illassa sain monkin levelille 10 Sarutabarutassa, ja nyt viikonlopun aikana ois tarkotus päästä 25:een asti Valkurm duneseilla ja Qufims islandilla :D Taistelun lvl cap on 25.

Ragnarok serveri. Unohtu ihan täysin :) Pari päivää jo huudellu jeesiä tähän hommaan mut ei oo kukaan innostunu lähteen partyyn. Teinpä sitten niin, että aloin eilen kehittämään monkkia kun olen kuullut juttua, että porukka on soolonnut tehtävän monkilla.

Yhdessä illassa sain monkin levelille 10 Sarutabarutassa, ja nyt viikonlopun aikana ois tarkotus päästä 25:een asti Valkurm duneseilla ja Qufims islandilla :D Taistelun lvl cap on 25.

Eniten noita suomalaisia taitaa pyöriä cerberus servulla kun se on niitä jälkipään servereitä mitä julkaistiin euro releasen yhteydessä... Leviathanilla on sit kans jonkun verran mutta tuolla pelaa melkein järestään ne ketkä importtas pelin JP ja NA releasen aikoihin eli aika elitisti sakkia :)

Eniten noita suomalaisia taitaa pyöriä cerberus servulla kun se on niitä jälkipään servereitä mitä julkaistiin euro releasen yhteydessä... Leviathanilla on sit kans jonkun verran mutta tuolla pelaa melkein järestään ne ketkä importtas pelin JP ja NA releasen aikoihin eli aika elitisti sakkia :)

Onko tietoa onko serverin vaihto sitten isokin operaatio? Jotain juttua olen kuullut world passista, mutta ei ole tarkkaa käsitystä miten se toimii tai mistä sen saa.

Jep kiitoksia. Tuo auttoi. Olen vain yllättynyt, että serverin vaihdostakin on peritään noin jäätävä maksu. Olisi pitänyt ottaa selvää servereistä ennen kun alkoi pelaamaan. Hahmoa luodessa valitsin vain umpimähkään jonkun :(

Juu eipä tässä oikeastaan enää ole tarvetta vaihtaa serveriä. Löysin loistavan linkshell ryhmän missä kaikki olivat heti valmiita auttamaan pomokähyssä. Tänään pääsen vihdoin eteenpäin tehtävissä.

Ylös Bottom