Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FINHL - treiditopic

Vastaus: FINHL - treiditopic

Jaahans... käynpä kurkkaamassa. Jos sieltä vaihtaria löytyy niin voisko kyseeseen tulla 4 pelaajan treidi jossa toisesta parista sitten mulle hieman etua? Palaan astialle pikimmiten.

Tjaa eipä siellä valitettavasti ollu mun tarpeisiin sopivia kavereita isompaakaan treidiä silmällä pitäen, jään siis odottelemaan mahd. muita tarjouksia. Kiitos kumminkin!

Eli Alfredssonista luopumisesta olen valmis keskustelemaan, vaihdossa voi tarjota leftin puolen taitavaa laituria tahi jos tulee ideoita 4 pelaajan treidiin tasoituksen vuoksi niin ideoita vaan ilmoille!
 
Vastaus: FINHL - treiditopic

EEEiiiii!!!!!!

Pronger+Kunitz <-> Alfredsson+Mike Fisher ????????

Älä nyt hulluja haastele, enhän mä voi mihinkään ihan säkkiin hyökkääjään suostua kun annan Alfien myötä niin paljon tulivoimaa pois hyökkäyksestä, toisekseen se on aivan ässä äijä myös omassa päässä. Getzlaf on toinen vaihtoehto jos ei Teukka liiku. Ota tai jätä. :)
 
Vastaus: FINHL - treiditopic

Älä nyt hulluja haastele, enhän mä voi mihinkään ihan säkkiin hyökkääjään suostua kun annan Alfien myötä niin paljon tulivoimaa pois hyökkäyksestä, toisekseen se on aivan ässä äijä myös omassa päässä. Getzlaf on toinen vaihtoehto jos ei Teukka liiku. Ota tai jätä. :)

ei väkisin:mad:
 
Vastaus: FINHL - treiditopic

Dallasista olisi kiva saada Morrow, jos siitä haluaa postari jostain syystä luopua.

Floridasta edelleen Stillman markkinoilla!!
 
Vastaus: FINHL - treiditopic

Elikkäs lähtökuopissa olisi C.Osgood. toiseen maalivahtiin.
Tarjouksia linjoille ja vaihtoehdotuksia!
 
Vastaus: FINHL - treiditopic

Lundqvist on pelannut treidausuhan alla niin hyvin, että ei ole enään vaihdettavissa.
 
Vastaus: FINHL - treiditopic

Jos saan Lucicin tilalle Ryderin tai Sturmin ni sit onnistuu...?

Savard + Sturm <--> Sundin + Burrows
Jos kelpaa, nii pistä tradet. Jos pistät ennen puol yheksää tänä iltana, nii kerkeen vahvistaa vaihdot, muuten menee huomiseen. Kirjota vastaus tähän ketjuun, niin huomaan.
 
Vastaus: FINHL - treiditopic

Anaheimiin huippu pelaaja Jonathan Cheechoo San Josesta vaihdossa Corey Perry:)
 
Vastaus: FINHL - treiditopic

Savard + Sturm <--> Sundin + Burrows
Jos kelpaa, nii pistä tradet. Jos pistät ennen puol yheksää tänä iltana, nii kerkeen vahvistaa vaihdot, muuten menee huomiseen. Kirjota vastaus tähän ketjuun, niin huomaan.

Laitoin tradet menemään!!!
 
Vastaus: FINHL - treiditopic

Laitoin tradet menemään!!!
Kahesti kaatu xboxi ku yritin Sundinin tradea hyväksyä. Se ei selvästikään halunnu tulla mun tiimiin ;)
Muutenki peli kaatuilee yllättävän useesti tuolla liigan valikkoja selatessa. Vissiin joillaki muillaki on tuota kaatuilua esiintynyt?
 
Vastaus: FINHL - treiditopic

Kahesti kaatu xboxi ku yritin Sundinin tradea hyväksyä. Se ei selvästikään halunnu tulla mun tiimiin ;)
Muutenki peli kaatuilee yllättävän useesti tuolla liigan valikkoja selatessa. Vissiin joillaki muillaki on tuota kaatuilua esiintynyt?

Tänään kolmesti, kerran latausruutuun ja kahdesti valikoissa. Outoa.
 
Vastaus: FINHL - treiditopic

Kahesti kaatu xboxi ku yritin Sundinin tradea hyväksyä. Se ei selvästikään halunnu tulla mun tiimiin ;)
Muutenki peli kaatuilee yllättävän useesti tuolla liigan valikkoja selatessa. Vissiin joillaki muillaki on tuota kaatuilua esiintynyt?

Joo muute peli toimii loistavasti, mutta liigan valikoissa ollessa/peliä alottaessa kaatumisia tulee jatkuvasti!!! Kyllähän tuo vähä harmitti Sundinista luopua, mut pitää saada vähä uutta virtaa ja erityisesti vauhtia joukkueeseen...:D

Toivottavasti ei kovin monesti rokota kun Bostonia vastaan pelaan!!!
 
Vastaus: FINHL - treiditopic

Joo muute peli toimii loistavasti, mutta liigan valikoissa ollessa/peliä alottaessa kaatumisia tulee jatkuvasti!!! Kyllähän tuo vähä harmitti Sundinista luopua, mut pitää saada vähä uutta virtaa ja erityisesti vauhtia joukkueeseen...:D

Toivottavasti ei kovin monesti rokota kun Bostonia vastaan pelaan!!!

Itse halusin lisää fyysisyyttää joukkueeseen, joten molemmat saatiin mitä haluttiin.
Meillä tuleekin tiukat väännöt kunhan kohdataan :)
 
Vastaus: FINHL - treiditopic

Gaido 81

Ethän sä vaan vakavissaan ehdottanu mulle sitä Sutherby - Mcammond- vaihtoa? :eek:

Mites Pronger - Alfredsson?

Tämä tosin edellyttää sitä, että saan ensin Mike Fisherin liikutettua järkevällä kaupalla. Vasta alustava tarjous siis.
 
Vastaus: FINHL - treiditopic

Jaa en huomannut tämmöistä, eli sanotaan tännekkin. Carolinassa kaikki pelaajat ovat vaihdettavissa, joukkueeseen haetaan jäätävää viimeistelijää ja kovan luokan kiekollista pakkia. Myös Cam Ward pitäisi saada vaihdettua maalinsuulta johonkin toiseen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom