Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Finnish Elite League (GM Connected)

Vastaus: Finnish Elite League (GM Connected)

Jep. Katotaan seuraavan kerran ens tiistaina mikä on tilanne, tarvittaessa vaikka pari päivää siitäkin lisää..

Ottawa ja New Jersey edelleen vapaana, YV:tä tulemaan :)
 
Vastaus: Finnish Elite League (GM Connected)

Ottawa ja New Jersey vieläkin vapaana eli jos kiinnostusta niin YV:tä :)
 
Vastaus: Finnish Elite League (GM Connected)

Ottawaan saatu uus manageri (Aeonchase), New Jersey tällä haavaa ainoa vapaa joukkue :) YV:tä mikäli kiinnostaa!
 
Vastaus: Finnish Elite League (GM Connected)

Ottawa ja New Jersey jälleen vapaana, YV:tä tulemaan! :)

Kausi vasta aluillaan ja molemmat joukkueet keränneet mukavasti jo pisteitä, mukaan vaan :cool:
 
Vastaus: Finnish Elite League (GM Connected)

Ottawa meni, New Jersey vapaana vielä nopeimmalle :)

Ellei pelejä oo ihan hirveästi pelaamatta (niin ku nyt vähän pahalta näyttää), huomenna syklinvaihto klo 15-16 paikkeilla.
 
Vastaus: Finnish Elite League (GM Connected)

Mikäs on New Jerseyn rosterin tilanne? Voisin olla kiinnostunut täyttämään puuttuvan paikan
 
Vastaus: Finnish Elite League (GM Connected)

Syklin vaihto TÄNÄÄN Suomen matsin jälkeen! :cool:

Liigalle perustettu Skypen rinnalle Whatsapp-ryhmä, jossa jo 12/30 GM:ää.. Olis suositeltavaa että myös tonne liitytään mukaan, tuo vaan helppoutta pelien sopimiseen :) Täällä tai Skypessä YV:llä mulle numeroa niin lisäilen sitte.
 
Vastaus: Finnish Elite League (GM Connected)

New York Islanders vapaa perjantaista eli ens syklistä lähtien! :)

​YV:llä viestiä jos kiinnostaa liittyä mukaan!
 
Vastaus: Finnish Elite League (GM Connected)

En mä kyllä jaksa venkslata enempää, kun sovittiin että oon ensimmäisenä varalla :D Katellaan myöhemmin jos on enemmän pelaajapulaa..
 
Vastaus: Finnish Elite League (GM Connected)

En mä kyllä jaksa venkslata enempää, kun sovittiin että oon ensimmäisenä varalla :D Katellaan myöhemmin jos on enemmän pelaajapulaa..
Siinä on käyny niin, että on otettu semmosia jotka on ollu just sillon paikalla että liiga menee eteenpäin.. Kyllä sä seuraavan paikan saat jos haluut mutta ihan miten vaan.
 
Vastaus: Finnish Elite League (GM Connected)

Oishan sitä voinu mulle YV:n laittaa, että nyt vapautu paikka, mutta se on nyt näin. Katsotaan sit kum vapautuu lisää.
 
Vastaus: Finnish Elite League (GM Connected)

Oishan sitä voinu mulle YV:n laittaa, että nyt vapautu paikka, mutta se on nyt näin. Katsotaan sit kum vapautuu lisää.
Laitoin kerran mihin kesti vastata ab. 2 viikkoa joten ei ollu ihan hirveesti mielenkiintoo alkaa pommittaan enemmillä viesteillä :rolleyes: Siirrytääs YV:n puolelle, ketään ei kiinnosta nää.
 
Vastaus: Finnish Elite League (GM Connected)

YV:llä voi ilmoittautua jos haluaa liigaan mukaan, juuri tällä hetkellä ei oo vapaita paikkoja, mutta huomenna vapautuu 0-4 paikkaa erinäisten syiden takia..
Pari on jo listassa mutta paikkojen vapautuessa pääsee mukaan :)

E: Kannattaa siis ilmoittautua varapelaajalistalle jo nyt mikäli haluaa mahdollisimman pian mukaan.. ;)
 
Vastaus: Finnish Elite League (GM Connected)

Columbus Blue Jackets vapaana!

Mielellään suoraan pleikalla viestiä nyt illan aikana tai sit huomenna taas täällä YV:llä. Joukkue hyvissä asemissa idässä!

 
Vastaus: Finnish Elite League (GM Connected)

Columbus ja Nashville täytetty, EDMONTON VAPAA

YV:tä tulemaan jos kiinnostaa.. :)

Syklinvaihto sunnuntaina joskus keskellä päivää, kattellaan tarkemmin sit viikonloppuna.
 
Vastaus: Finnish Elite League (GM Connected)

Vancouver vapaana!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom