Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Finnish Formula 1 Gran Prix 2013 Season 1 [F1 2013] Rekrytointi

Vastaus: Finnish Formula 1 Gran Prix 2013 Season 1 [F1 2013] Rekrytointi

1. Coke
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Oon mukana, riippuu mikä on kisapäivä
 
Vastaus: Finnish Formula 1 Gran Prix 2013 Season 1 [F1 2013] Rekrytointi

Ei millään pahalla, mutta onkohan nyt noussut "johtokunnalla" vähän hattuun tämä homma?

En ihan käsitä että miksi pitää perustaa oikein uusi sarja, vaikka eihän vanhassakaan ollut yhtään mitään vikaa. Viime kaudella tuli ehkä vähän töppäyksiä, mutta omasta mielestäni pahimmat syypäät niihin oli juuri tämä tuomaristo. Nyt mennään sitten oikein kunnolla seuraavalle tasolle komissaareilla ja kunnon kuskihakemuksilla (edes siinä toisessa suomalaisessa sarjassa ei ole sentään vajottu näin alas)

Nähtäväksi nyt jää kuinka kauan sarja kituu tämmöisenä, uusia kuskeja (tai edes vanhojakaan) ei varmaankaan hirveästi tämä systeemi houkuttele.
 
Vastaus: Finnish Formula 1 Gran Prix 2013 Season 1 [F1 2013] Rekrytointi

Ja sitten vielä kun eräät tietyt henkilöt muistaisivat sen, että virheitä sattuu, eikä jokaisesta kolarista kannata aloittaa mitään kauan jatkuvaa sotaa. Hauskaahan tämän vain pitäisi olla, vaikka kyllähän se vähän potuttaa. Harvemmin noita kolareita kuitenkin tahalleen aiheutetaan :)
 
Vastaus: Finnish Formula 1 Gran Prix 2013 Season 1 [F1 2013] Rekrytointi

1. Coke
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Varakuskit: Jacky

Laitetaha ny näi, ni tulee selvä.
 
Vastaus: Finnish Formula 1 Gran Prix 2013 Season 1 [F1 2013] Rekrytointi

Ei millään pahalla, mutta onkohan nyt noussut "johtokunnalla" vähän hattuun tämä homma?

En ihan käsitä että miksi pitää perustaa oikein uusi sarja, vaikka eihän vanhassakaan ollut yhtään mitään vikaa. Viime kaudella tuli ehkä vähän töppäyksiä, mutta omasta mielestäni pahimmat syypäät niihin oli juuri tämä tuomaristo. Nyt mennään sitten oikein kunnolla seuraavalle tasolle komissaareilla ja kunnon kuskihakemuksilla (edes siinä toisessa suomalaisessa sarjassa ei ole sentään vajottu näin alas)

Nähtäväksi nyt jää kuinka kauan sarja kituu tämmöisenä, uusia kuskeja (tai edes vanhojakaan) ei varmaankaan hirveästi tämä systeemi houkuttele.
Tosiaan, kerrohhan merimaxi mikä on komissaari? :)
Ja muutenkin laitahhan ne sulle ilmoittautuneet listan jatkoksi niin kaikki näkee paljon/ketä kuskeja on mukana. Tuo haku homma olis ollu varmaan ihan hyvä jos tällä pelillä olis satoja kuskeja, mutta hyvä ku saadaan edes se 16 täyteen, niin ei tää oikein toimi. Ei oteta liian tosissaan :)

Ja ei kait Rambo ole mitään väliä mikä sarjan nimi on..? Pakkohan se on uus sarja perustaa ku edellinen kausi loppu ja tuli uusi peli..
 
Vastaus: Finnish Formula 1 Gran Prix 2013 Season 1 [F1 2013] Rekrytointi

Nyt on kaikki ymmärtäneet tämän aivan väärin. Ei täällä ajeta mitään Alcatrazzi sarjaa todellakaan. Nuo kysymykset aikaisemmin olivat vain sitä varten, että sarjasta saataisiin suhtkoht tasainen kaikkien kannalta. Pyrittiin vain pitää tasoa siis tasaisena. Onhan tämä nyt aika tyhmä menetelmä, mutta onko siinä sitten mitään järkeä, että 3 samaa kuljettajaa ajaa palkintopallille joka kisassa ja 6 hitainta jäisivät aina jälkeen 4-6 kierrosta? Kysymyksillä pyrittiin saamaan jonkilaista infoa uusista jäsenistä. Komissaari on vain pelillesessä muodossa ja tarkoittaa vain sarjan ylläpitäjää. No hätä siis. :)
 
Vastaus: Finnish Formula 1 Gran Prix 2013 Season 1 [F1 2013] Rekrytointi

Joo meikäläisen piikkiin voidaan laittaa tämä väärinkäsitys. Tosiaan olisi pitänyt laittaa, että uudet kuskit täyttää tuon typerän "lomakkeen". Piti vain keksiä jotain jolla saataisiin hieman infoa uusista kuskeista. Tarkoitus kuitenkin olis saada mahdollisimman tasainen sarja jossa on useampia voittajia kuin 1-3 kuskia aina. Tarkoitus on siis saada sarja sellaiseksi että useammalla kuskilla on mahikset taistella mestaruudesta ja kaikki voisivat ajaa kunnolla kisaa ja sitä kautta kehittyä kuskeina. Viime kaudella näkyi aika usein niin, että 1-3 ja 7-11 sijoituksista ajettiin kilpaa... loput kruisailivatkin yksinään rataa ympäri. :D
 
Vastaus: Finnish Formula 1 Gran Prix 2013 Season 1 [F1 2013] Rekrytointi

Onhan tämä nyt aika tyhmä menetelmä, mutta onko siinä sitten mitään järkeä, että 3 samaa kuljettajaa ajaa palkintopallille joka kisassa ja 6 hitainta jäisivät aina jälkeen 4-6 kierrosta?

Tarkoitus on siis saada sarja sellaiseksi että useammalla kuskilla on mahikset taistella mestaruudesta ja kaikki voisivat ajaa kunnolla kisaa ja sitä kautta kehittyä kuskeina. Viime kaudella näkyi aika usein niin, että 1-3 ja 7-11 sijoituksista ajettiin kilpaa... loput kruisailivatkin yksinään rataa ympäri. :D

Tasoeroja on ja sillä selvä. Ei vaan ole mahdollista että 16 kuskia ajaa samassa letkassa koko kisan.

Ja mitä jos oliskin ilmoittautunut uusi kuski joka olisi muita hitaampi? Olisitteko todenneet tylysti että hän on liian hidas eikä voi osallistua sarjaan?
Juuri pääsitte toitottamasta että sarjassa on rento meininki ja kaikki saavat ajaa...

Voisitte jo päättää että mitä te oikein haluatte.
 
Ja mitä näihin tuomareihin tulee.. Siis nyt ei olla millään poliisi asialla, mutta tuomarithan siis vahtii yleistä käyttäytymistä kisoissa ja täällä foorumilla. Tuomarin tehtävään siis kuuluu vain lopettaa epäasiallinen käytös jos sellaista huomataan. Tarkoituksena olisi siis saada positiivinen ilmapiiri jotta kaikilla olisi hauskaa. Itseäni ei kyllä mielyttäisi ajaa jos kaikki huutelisivat toisilleen kaikenlaista törkyä. Tuomarin tehtävään kuuluu myös puuttua sääntöjen rikkomiseen. Eli jos joku tahallaan ajaa toista päin niin tuomarit kerätään yhteen ja he keskustelevat mahdollisesta rangaistuksesta ja kysyvät jatkossa myös kuskien mielipidettä. Tämä sarja ei siis pyöri omankäden oikeudella.. Kysympähän vaan kumpi on fiksumpaa.. Se, että joku viitsii puuttua asiaan ja keskustella asiallisesti mahdollisesta rangaistuksesta vai se, että kaikki huutelee foorumilla toisilleen jättäen tappouhkauksia ja haukkuen kaikkia sitten kun se kolarointi tapahtuu?

Tasoeroja on ja sillä selvä. Ei vaan ole mahdollista että 16 kuskia ajaa samassa letkassa koko kisan. Ja mitä jos oliskin ilmoittautunut uusi kuski joka olisi muita hitaampi? Olisitteko todenneet tylysti että hän on liian hidas eikä voi osallistua sarjaan? Juuri pääsitte toitottamasta että sarjassa on rento meininki ja kaikki saavat ajaa... Voisitte jo päättää että mitä te oikein haluatte.
Taas meni vähän hakuseen, mutta oikoonpa vähän. Siis tarkoituksena olis tehdä suh tasainen sekä monipuolinen sarja. Esimerkki 1-6 ajavat keskenään kisaa 7-12 ajavat kisaa ja loput niin edelleen ymym. Tarkoitus siis olisi tehdä sarja jossa kaikki ajavat kilpaa. Sanalla kilpaa ei meinata sitä että mennään jonossa maaliin.. Johtokunta onnistuu varmasti kasaamaan jonkinlaisen kokoonpanon jossa kaikki pääsevät ajamaan kisaa. Tällä en kuitenkaan meinaa sitä että kaikki ajaa jonossa ja viimeinen auto tulee maaliin 10sec ensimmäistä perässä.

Ja eihän se olisi mahdollista, että kaikki pääsevät ajamaan. Kisakuskin paikkoja irtoaa vain 16kpl. Viime kaudella taisi olla lähemmäs 30 kuskia? Jokainen tietenkin saa mahdollisuuden päästä ajamaan, mutta se riippuu valitaanko kisa vai reservikuskiksi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Finnish Formula 1 Gran Prix 2013 Season 1 [F1 2013] Rekrytointi

Jahas herätellääns tätäkin ketjua. Tuli hommattua tommone kuvakaappari ja voisin kuvailla kisoja jos ja kun semmosia joskus ajellaan.. Vai pitäskä pistää ihan uus ketju pystyyn käsiylös äänestyksellä ketä ois tulossa ajaan :)
 
Vastaus: Finnish Formula 1 Gran Prix 2013 Season 1 [F1 2013] Rekrytointi

Jahas herätellääns tätäkin ketjua. Tuli hommattua tommone kuvakaappari ja voisin kuvailla kisoja jos ja kun semmosia joskus ajellaan.. Vai pitäskä pistää ihan uus ketju pystyyn käsiylös äänestyksellä ketä ois tulossa ajaan :)
Terve,
huomenna tulee "se" virallinen ketju sitten :D ja mun mielestä nyt tulee hiukan kiire ajaa sunnuntaina jo ensimäinen kisa, kun ei ole edes kuskeja vielä näkyvillä saatikka millä autolla kukin ajaa :rolleyes:
Mutta joo huomenna ollaan varmasti viisaampia.(toivottavasti)
 
Vastaus: Finnish Formula 1 Gran Prix 2013 Season 1 [F1 2013] Rekrytointi

Terve,
huomenna tulee "se" virallinen ketju sitten :D ja mun mielestä nyt tulee hiukan kiire ajaa sunnuntaina jo ensimäinen kisa, kun ei ole edes kuskeja vielä näkyvillä saatikka millä autolla kukin ajaa :rolleyes:
Mutta joo huomenna ollaan varmasti viisaampia.(toivottavasti)

No ny kun ollaan viisaampia niin mitä tehdään, kuopataan tää sarja ja katotaan parinkuukauden päästä uudestaan onko kuskeja :D
 
Vastaus: Finnish Formula 1 Gran Prix 2013 Season 1 [F1 2013] Rekrytointi

No ny kun ollaan viisaampia niin mitä tehdään, kuopataan tää sarja ja katotaan parinkuukauden päästä uudestaan onko kuskeja :D
Hirveästi ei tänään viisastuttu :) Oma ehdotukseni on että katotaan tosiaan myöhemmin uudestaan, ei vaan ole pelillä vielä pelaajia.
 
Vastaus: Finnish Formula 1 Gran Prix 2013 Season 1 [F1 2013] Rekrytointi

Joo eipä mennyt "tuomaristolla" tai "komissaarilla" ihan putkeen tää touhu...
 
Vastaus: Finnish Formula 1 Gran Prix 2013 Season 1 [F1 2013] Rekrytointi

Kyllä mä ja odottelin että jotain listaa olis kuskeista tullut, ja kuinka monta ilmottautumista on (toki muutama viikko sitten sain listan mutta siinä oli vasta 6 ilmottautunutta). mutta voi hyvinkin olla niin että peliä ei monella vielä ole ja kuski pula johtuu siitä ??? tai sitten inffo on ollut huonoa, itse koitin mahdollisimman monelle ainakin tietoa sarjasta laittaa ja ainakin skypolaris on ja sarjasta maininnut jollain keskustelu palstalla (käsittääkseni)
 
Vastaus: Finnish Formula 1 Gran Prix 2013 Season 1 [F1 2013] Rekrytointi

Kyllä mä ja odottelin että jotain listaa olis kuskeista tullut, ja kuinka monta ilmottautumista on (toki muutama viikko sitten sain listan mutta siinä oli vasta 6 ilmottautunutta). mutta voi hyvinkin olla niin että peliä ei monella vielä ole ja kuski pula johtuu siitä ??? tai sitten inffo on ollut huonoa, itse koitin mahdollisimman monelle ainakin tietoa sarjasta laittaa ja ainakin skypolaris on ja sarjasta maininnut jollain keskustelu palstalla (käsittääkseni)
Lähinnä tarkoitin sitä että TE tiedätte joo kuinka monta on osallistumassa tähän sarjaan, mutta kukaan ulkopuolinen ei tiedä mitään että missä mennään.
Ehkä kannattaisi laittaa lista tms. ketä olisi tähän osallistumassa. Nyt ei tapahdu mitään.
 
Vastaus: Finnish Formula 1 Gran Prix 2013 Season 1 [F1 2013] Rekrytointi

Lähinnä tarkoitin sitä että TE tiedätte joo kuinka monta on osallistumassa tähän sarjaan, mutta kukaan ulkopuolinen ei tiedä mitään että missä mennään.
Ehkä kannattaisi laittaa lista tms. ketä olisi tähän osallistumassa. Nyt ei tapahdu mitään.
Itse asiassa yhtään mistään ei taida tietää kukaan muu kuin Merimax.. Minun nimeni lukee tuolla mutta yhtään enempää en tiedä mistään kun sinäkään..

Kerrohhan Merimax monta ilmottautujaa on? MIssä ovat ne kotisivut? Milloin tulee "virallinen" threadi?
 
Itse asiassa yhtään mistään ei taida tietää kukaan muu kuin Merimax.. Minun nimeni lukee tuolla mutta yhtään enempää en tiedä mistään kun sinäkään..

Kerrohhan Merimax monta ilmottautujaa on? MIssä ovat ne kotisivut? Milloin tulee "virallinen" threadi?
Samoilla linjoilla uistimen kanssa, eli hiukan olen pihalla missä tällä hetkellä mennään :mad: Noin 2 viikko sitten sain tälläisen listan. Aappo , Booris , Jrantala , WRC-Imprezza , Pletor , Coke , Antimikael ja varakuskeina Jacky , Eskortti , Skypolaris

Ps. Lisäksi tietenkin minä , Merimax , Enkmanni ja vissiin uistin. Mutta toivotaan nyt että olis jotain nimiä lisää listaan tullut että päästäis pikku hiljaa ajamaan ja mä olen ymmärtänyt että varakuskitkin ajais vakituisesti jos vaan löydetään joku hyvä kisapäivä, mutta voin olla siinä väärässä. Eihän sitten puutu enää kuin 3 kuskia niin lähdössä oli 16 autoa

Laitetaan nyt tää lista vielä tähän,korjatkaa jos on muutoksia tullut ja tietenkin nimiä lisää niin saadaan homma käyntiin.


1.Merimax
2.Ekmanni
3.Santtu-71
4.Booris
5.Aappo
6.Jrantala
7.WRC-Imprezza
8.Pletor
9.Coke
10.Antimikael
11.Uistin
12.
13.
14.
15.
16.

Ja varana tällä hetkellä

1.Jacky
2.Eskortti
3.Skypolaris
4.
5.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Finnish Formula 1 Gran Prix 2013 Season 1 [F1 2013] Rekrytointi

juu mie oon mukana jos vain kisapäivä on sopiva
 
Vastaus: Finnish Formula 1 Gran Prix 2013 Season 1 [F1 2013] Rekrytointi

Joo mulla on ollu ongelmia nyt KFINin kanssa. Tietokone ei toimi ja PS3:lla parkuu kokoajan jostain ihmeen virheistä jne. Nyt kone toimii jotenki niin pistän tuon sivun pystyyn tässä pikkuhiljaa. Salu vois sitä päivitellä jos en ole koskenut itse viestiin tai muuta infoa antanut. Eli nyt on 14 halukasta ja 1 einiin varma. + 3reserviä. :)

Sarjan virallinen keskustelu on nyt luotu! Älkää pelästykö ulkonäköä. Muokkaan sitä kun on kuskit ja tallit selvänä. Äänestäkää myös heti tulevaa kauden muotoa! :)

http://www.konsolifin.net/bbs/plays...ish-formula-1-gran-prix-series-f1-2013-a.html
 
Ylös Bottom