Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Finnish Formula 1 Gran Prix Series [F1 2013]

Vastaus: Finnish Formula 1 Gran Prix Series [F1 2013]

Itse tiesin milloin kanadan gp oli, mutta en jaksanu vaivautua tulemaan F1, koska huomasin, että kuskeja oli alle 10. Itse en kokenu tarpeelliseks tulla odottamaan turhaan sinne lobbyyn 15-30min, koska ei sitä kisaa oltais kuitenkaan ajettu? Mun mielestä porukat sais ilmoitella jos ei kisaan pääse. Toiseks... Miksi porukat edes äänesti, että ajettais kans keskiviikkona? Ei oo tainnu kertaankaan olla keskiviikkona kisaa vaan sen takia ettei kuskeja oo riittävästi paikalla.....
 
Vastaus: Finnish Formula 1 Gran Prix Series [F1 2013]

Noniin. Eikö ihmisetkään osaa lukea viestejäni? ELI EN PYSTY PÄIVITTÄMÄÄN ETUSIVUA YMS. Tietokone sanoi sopimuksensa irti! Korjaus maksaa 200e hiukan yli ja tuollaista summaa ei löydy tällä hetkellä! JOKU VAPAAEHTOINEN SIIS VOI YLLÄ PITÄÄ SARJAA SEN AJAN KUNNES SAAN VEHKEET KUNTOON! En pysty itse täällä käymään muuten. PS3:lla hidasta + etusivua ei pysty muokkaamaan. Nyt jo toinen kerta kun ilmoitan asiasta. Mitä kanadan gp:hen tulee.. Olin NHL, mutta vain siksi, että SC Liigassa oli 4 peliä pelaamatta, vastustajille ei käynyt muu ajankohta. En voinut jättää pelejä pelaamatta koska muuten olis rapissut rankkua. Tosin en ymmärrä vaikuttiko mun poissaolo niin paljon ettei kisaa voitu ajaa?
 
Vastaus: Finnish Formula 1 Gran Prix Series [F1 2013]

ylläolevaan saa lisätä. En pysty itse muokkaamaan viestejä. Joo eli huomenna 1800 voitais ajaa höntsä kisa jos porukkaa kiinnostaa. Sarja jatkukoon joulun jälkeen kun juhlat ja lomat on ohi.
 
Vastaus: Finnish Formula 1 Gran Prix Series [F1 2013]

ylläolevaan saa lisätä. En pysty itse muokkaamaan viestejä. Joo eli huomenna 1800 voitais ajaa höntsä kisa jos porukkaa kiinnostaa. Sarja jatkukoon joulun jälkeen kun juhlat ja lomat on ohi.

Mikä rata?
 
Vastaus: Finnish Formula 1 Gran Prix Series [F1 2013]

Ajakaa höntsä kisa, mut tulkaa myös oikeisiin kisoihin kun on sovittu. ;)
 
Vastaus: Finnish Formula 1 Gran Prix Series [F1 2013]

HYVÄT JOULUT KAIKILLE KUSKEILLE
Ja ei liikaa kinkkua että mahdutte vielä autoon ;)
 
Vastaus: Finnish Formula 1 Gran Prix Series [F1 2013]

Tää sarja kusee osin sen takia, koska täällä ei ole varsinaisia ns. johtohenkilöitä. Koittakee "tuomarit" vähän fiksata teidän toimintaa ja nostaa sarja takaisin jaloilleen.

Asia numero kaksi. Jos ajot maistuu niin suunnatkaa http://www.plf1sarja.palstani.com/
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Finnish Formula 1 Gran Prix Series [F1 2013]

Tää sarja kusee osin sen takia, koska täällä ei ole varsinaisia ns. johtohenkilöitä. Koittakee "tuomarit" vähän fiksata teidän toimintaa ja nostaa sarja takaisin jaloilleen.

Asia numero kaksi. Jos ajot maistuu niin suunnatkaa http://www.plf1sarja.palstani.com/
Eihän täällä mitään tuomareita enään ole.. Ei kyllä mulle kuulu ku en enään aja mutta hieman tätä ois voinu paremminkin vetää. ;)
 
Vastaus: Finnish Formula 1 Gran Prix Series [F1 2013]

Tää sarja kusee osin sen takia, koska täällä ei ole varsinaisia ns. johtohenkilöitä. Koittakee "tuomarit" vähän fiksata teidän toimintaa ja nostaa sarja takaisin jaloilleen. Asia numero kaksi. Jos ajot maistuu niin suunnatkaa http://www.plf1sarja.palstani.com/
Onhan täällä johto. Tuomareiksi ei voi sanoa, mutta aika hankala johtaa tätä touhua kun vehkeet ei toimi. miro ja Inffys tilaa on. Taisi joku kolmaskin henkilö udella.Toivotaan, että saisin vehkeet toimimaan niin pystyis sarjaa päivittämään. Harmillista kun alku lähti jokseenkin hyvin liikkeelle ja kun kalenteri sun muut kunnossa, niin kone teki tenän. Edelleen vapaaehtoista herraa tarvitaan päivittämään sarjan tilannetta! :(
 
Onhan täällä johto. Tuomareiksi ei voi sanoa, mutta aika hankala johtaa tätä touhua kun vehkeet ei toimi. miro ja Inffys tilaa on. Taisi joku kolmaskin henkilö udella.Toivotaan, että saisin vehkeet toimimaan niin pystyis sarjaa päivittämään. Harmillista kun alku lähti jokseenkin hyvin liikkeelle ja kun kalenteri sun muut kunnossa, niin kone teki tenän. Edelleen vapaaehtoista herraa tarvitaan päivittämään sarjan tilannetta! :(


noniiii nyt voisin liittyä sarjaan. :)

Te viisaammat ja enemmän ajaneet voisitte kertoa, että miten tässä pelissä siis kannattaa ajaa jos kerran renkaat kuluu aidoimmin? Ja muita huomioita?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Finnish Formula 1 Gran Prix Series [F1 2013]

noniiii nyt voisin liittyä sarjaan. :)

Te viisaammat ja enemmän ajaneet voisitte kertoa, että miten tässä pelissä siis kannattaa ajaa jos kerran renkaat kuluu aidoimmin? Ja muita huomioita?

Renkaat kuluu eri radoilla eri vauhtia. Kai se on ihan sama miten jaa kun ne kuitenkin sulaa jossain vaiheessa alle :D
 
Vastaus: Finnish Formula 1 Gran Prix Series [F1 2013]

Mä voisin taas tulla ajelemaan tätä sarjaa, nyt kun sain hankittua tän uuden formula pelin. Ilmeisesti sarjaan mahtuu mukaan?
 
Vastaus: Finnish Formula 1 Gran Prix Series [F1 2013]

Mä voisin taas tulla ajelemaan tätä sarjaa, nyt kun sain hankittua tän uuden formula pelin. Ilmeisesti sarjaan mahtuu mukaan?
Kyllä pitäis mahtua mukaan vaikka nyt muutama uusi kuski onkin tullut lisää (mir02k1 , INFFyS )
 
Vastaus: Finnish Formula 1 Gran Prix Series [F1 2013]

Nyt on juhlat juhlittu ja sarja jatkukoon sunnuntaina 17.00! Eli Montrealin GP 5.1. Kaikki mukaan! :) Ja taikoja kyllä mahtuu mukaan.
 
Vastaus: Finnish Formula 1 Gran Prix Series [F1 2013]

Hei, oisko tänään tilaa ajella Kanadaa? Voisin tulla ajelee jos teille sopii.
 
Vastaus: Finnish Formula 1 Gran Prix Series [F1 2013]

Teillä tuntuu tota tilaa olevan ni vois tulla sulattelemaan kinkkua tänään Känädään.

PSN: Jorball
 
Vastaus: Finnish Formula 1 Gran Prix Series [F1 2013]

Joo kaipa meikäläinen vois tulla messiin rammaamaan ramboa taas :D
 
Ylös Bottom