Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Finnish Ice Breakers rekryää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Madonizer
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Madonizer

Active Member
NHL 09 - Finnish Ice Breakers

Finnish Ice Breakers on herännyt eloon taas, vahvempana kuin koskaan!

Tällä hetkellä tiimissä yhdeksäni jäsentä, ja näin ollen tiimi on täynnä.

Tilastot näyttää tällä hetkellä 67 voittoa ja14 tappiota, tällä hetkellä on x voiton voittoputki.

Rank 65 tällä hetkellä, mutta noustaan koko ajan. ;)

Rosteri:

Hyökkääjät

Madonizer
Koura
ZekeDope

Pakit

Janrei
Peetteri
Zephydra
ZekeDope
Peoh1985

Maalivahti

xxTommiRxx

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Finnish Ice Breakers rekryää

En tule, mutta mahtava homma jos saatte paljon porukkaa messiin. Aika useasti ollaan samaan aikaan linjoilla ja ihan hyviä vääntöjä pelit ovat olleet. Ei muuta kuin rekry onnea!

Onks tuo headsetti iha ehoton? Tällä hetkellä omasta on mikki paskana. centterin paikka muuten kiinnostaa kyllä =)

Jippii, voitettii teiät! Losers!;)

Voititte sen takia kun mä en ollut pelaamassa, maali/peli tahdissa oon ja pelaan puolustajana..

Mutta sit tohon timpsukkaan viestiin..valitettavasti on pakko olla headsetti. Kommunikointi onnsituu paljon paremmin silloin, ja on muutenkin mukavampaa pelata.

Voititte sen takia kun mä en ollut pelaamassa, maali/peli tahdissa oon ja pelaan puolustajana..

Mutta sit tohon timpsukkaan viestiin..valitettavasti on pakko olla headsetti. Kommunikointi onnsituu paljon paremmin silloin, ja on muutenkin mukavampaa pelata.

okke.

tulkaas ny pelaamaan, tahtoo reva-anssia noista tän päivän peleistä :p

tulkaas ny pelaamaan, tahtoo reva-anssia noista tän päivän peleistä :p
Ei nyt jaksa, muutakin tekemistä on. Illalla sitten taas.
Edit: Muutenkin noi loppupään pelit alkoi menemään heikosti, kun ei vaan jaksanu pelata.

No..mä vaihdoin itseni sentteriksi nyt..eli loppu sooloileminen pakilla.;)

ja mä oon laituri, en viitti olla mokkena, kun ei kukaan vastustajistakaan ota mokkeaohjattavaks, sit jos mä nään et joku menee vastustajista maaliin, ni siinätapauksessa mäkin menen, mut puhuttii tos jätkien kanssa, et pelataa ½tunnin päästä, onnistuisko se teille?

ja mä oon laituri, en viitti olla mokkena, kun ei kukaan vastustajistakaan ota mokkeaohjattavaks, sit jos mä nään et joku menee vastustajista maaliin, ni siinätapauksessa mäkin menen, mut puhuttii tos jätkien kanssa, et pelataa ½tunnin päästä, onnistuisko se teille?
Mä olin mokkena, mutta miks sä et sit ollu? Sainpas kuitenkin pidettyä nollapelin ja laukauksia teillä tuli 27.

Ylös Bottom