Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Voi hypätä suoraan. Sijoittuu samaan maailmaan kuin Three houses mutta eri aikaan ja tarina on itsenäinen.Tietäjille kysymys: Voiko tähän peliin hypätä sarjaa mitenkään tuntematta? Sen verran on tutkassa piipannut, että tiedän osia olevan melkoisen määrän, mutta onko ne jotenkin sidoksissa toisiinsa?
Päätin kokeilla toista hahmoa myös ja ainakin Dietrichillä ja Theodoralla on täysin erilainen alku. Ei siis yhtään mitään samaa. Three Housesin pitkä yhteinen alku siis loistaa poissaolollaan.Mietin että pitäiskö tehdä kaikilta hahmoilta vähän alkua ja katsoa kellä on mielenkiintoisin porukka ja tarinat vai jatkaako tällä millä aloitin.
Aattelin mennä jokaisella chapter kerrallaan.Mie kans vähän kipuilen tuon kanssa et miten tätä pelaisi. Keskittyisikö yhteen tarinaan kerrallaan vai edistääkö kaikkia yhtä matkaa... Luultavasti pelaan johonkin pisteeseen asti tarinan ja sitten vaihdan toiseen hahmoon ja teen saman. Aloitin itse Cailla ja vielä en ole muita kokeillut.
Tätä komboa itsekin olin ajatellut, kun aloitan aikanaan. Ennen olin puritaani tuon permadeathin kanssa näissä peleissä, mutta sen jälkeen kun tuli Rewind-ominaisuus, niin en ole viitsinyt sen kanssa alkaa höyläämään. Engagessa ainakin ihan sopivasti haastetta mielestäni oli hardilla ja ei yksiköitä voinut surman suuhun noin vain syöstä.Aloitin hard/casual ja ollut helppoa tähän mennessä, mutta vasta chapter 4:ssa menen pisimmillään. Aika paljon helpommalta vaikuttaa kuin Engagen hard vaikeusaste.
Se johtuukin siitä että et vaan tiedä mitä olet menettänyttellä on Ledalla yli 30 tuntia pelikellossa ja en koen että en ole menettynyt mitään