Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fitness Boxing

JTahti

Well-Known Member
  • Jumppapeli
  • Switch: 21.12.2018
Pitkästä aikaa uusi jumppapeli millekkään koneelle! Milloin oli edellinen, Wii Fit U vuodelta 2013? Tässä on copy paste Nintendo spammista.


On aika liikkua! Treenaa nyrkkeilyyn perustuvissa harjoituksissa kuunnellessasi kuuluisien artistien kappaleita.

Etsitkö uusia ja hauskoja tapoja treenata? Sitten tämä peli sopii juuri sinulle! Tässä pelissä voit treenata nyrkkeilyyn perustuvissa ja rytmisissä harjoituksissa, jotka nopeuttavat sykettäsi ja saavat sinut hikoilemaan kunnolla samalla, kun kuuntelet mukavia, instrumentaaliversioita kuuluisien artistien kappaleista.

Peli sisältää myös kaksinpelitilan, joten voit pelata sitä ystävien ja perheen kanssa. Molemmat pelaajat käyttävät yhtä Joy-Con -peliohjainta ja treenaavat yhdessä tai nyrkkeilevät toisiaan vastaan. Pelaa TV:n edessä tai käytä Nintendo Switchin näyttöä pelataksesi.

Jos haluat, peli voi myös seurata kehitystäsi arvioimalla BMI:täsi sekä polttamiasi kaloreita ja kannustaa sinua kohti terveellisiä elämäntapoja.

Aloita uusi vuosi pelaamalla Fitness Boxing -peliä, joka julkaistaan Nintendo Switchille 21. joulukuuta.
 
Lähtökohtaisesti siirtyi saman tien harkintalistalle. Jumppapelit kiinnostavat. Tällä hetkellä on hien tuonut pintaan parhaiten Beat Saber PSVR:llä.
 
Katselin tästä videota tubesta pari päivää sitten ja jo pelkästään sen katsominen sai vkäyrän kattoon.
Se ohjaaja hahmo sanoo ennen jokaista liikettä "get ready and..." eli tuon kuulee yhden biisin aikana kymmeniä kertoja. Oletin, että tuo on joku tutoriaali, mutta sama jatkui vielä seuraavissakin biiseissä. Ellei tuota saa pois päältä niin eihän kenenkään pää tuollaista kestä kuunnella.
 
Alkoi niin paljon vituttaa joulu mässäily, että laitoin tämän demon testiin.
Tunnin setti tuli vedettyä ja äsken ostin pelin eshopista. Nyt pelataan sitten vaikka väkisin kun ei myydäkään voi :D

Ei tuo saman fraasin viljely ainakaan vielä alkanut ärsyttää kun keskittyi enemmän siihen pelaamiseen.
Isoin pelko tämän kanssa oli, että mitä jos peli ei osaa tulkita liikkeitä oikein ja sen takia tulee huteja, mutta ilmeisesti se ei edes lue niitä sillä joikaisesta lyönnistä tulee perfect vaikka vaan teet normi iskun eteenpäin vaikka pitäisi lyödä koukku.
Treenin tunnollinen seuraaminen jää siis pelaajan harteille.
 
Kyllä tämän kanssa vaan hiki tulee. Toisaalta mulla on kyllä huono kuntokin.
Äskeinen 47 minuutin treeni sisälsi 1824 lyöntiä ja tietenkin jatkuvasti paikoillaan heilutaan siinä nyrkkeily asennossa edestakaisin. Kai tuolle joku oikea termikin on.
Väitti, että tuossa olisi palanut 440kcal, mutta sitä en kyllä usko.
 
Tätä on tullut nyt pelattua viisi päivää putkeen joka on jo pieni ihme kun kuntoilu ei muuten kiinnosta ollenkaan. Toki kesällä fillaroin joka paikkaan ja talvisin kävelen, mutta se on sitä hyötyliikuntaa. En minä liikuntaa harrasta pelkästään liikkumisen takia.
Tätä on kuitenkin tullut pelattua ja nyt on jopa pieni morkkis kun ryyppäämisen takia menee "kombo" poikki. Pelin kalenteri kun näyttää kuinka monena perättäisenä päivänä on kuntoillut.
Varmasti vaikuttaa sekin kun tästä on 50e maksanut niin pelaamatta jättäminen on rahan heittämistä hukkaan.

Suosittelen kyllä pelaamaan ainakin aluksi niitä yksittäisiä biisejä päivittäisen ohjelman sijaan sillä sitä kautta uusia biisejä ja liikkeitä avautuu nopeammin.
Lyöntien lisäksi löytyy kyyristymiseen perustuvia väistöjä jotka tehdään lähinnä jalkoja joustamalla ja mulla on vieläkin reidet kipeänä eilisen jälkeen :D
Treenaaminen on myös helpottunut huomattavasti enkä edes tiedä mistä se johtuu.
Kahtena ekana päivänä olin ihan loppu 40 min treenin jälkeen ja nyt menee tunti ihan huomaamatta. En kuitenkaan usko, että kunto voi noin paljon kohentua noin lyhyessä ajassa.
 
Tammikuun alussa oli muutaman päivän paussi, mutta nyt on taas pelattu tai siis kuntoiltu 25 päivää putkeen ja tavoite olisi saada 50 päivän putki.
Useamman kerran ollut kyllä motivaatio hakusessa, mutta kyllä se sieltä löytyy kun tarpeeksi potkii.
Parina päivänä olin kunnolla koukussa shining resonancen pelaamiseen ja sekin tuli lopetettua, että tulee päivän treeni tehtyä.
Alunperinhän se motivaatio pelaamiselle oli, että saa rahoille vastinetta ja nyt kun tätä on tullut pelattua jo yli 20 tuntia niin tietenkin se alkaa hiipumaan. Jos tuon 50 päivää saa täyteen niin kellossa on jo yli 30 tuntia eli hyvin on saanut vastinetta 50 eurolle.

Alunperinhän tämä tuli ostettua, koska olin varma, että paino oli noussut vaikka kuinka ja joulu mässäilykin alkoi ärsyttämään.
Seuraavana päivänä pelin ostamisen jälkeen kävin vaa'alla ja olihan se paino noussut huikeat 1.5kg siitä kun viimeksi syyskuussa itseni punnitsin.
Painoa oli siis 73.5kg ja pituutta 181.5cm joten aika turha ostos tämä oli, mutta halusin rahoille vastinetta joten "pakko" tätä on pelata.

Edelleenkään en käsitä miten jollekkin tulee hyvä fiilis liikunnasta. Toki hieman parempi omatunto tulee jos on ruokaa hakiessa ostanut jonkun suklaapatukan niin sen ylimääräiset kalorit kyllä palaa pois 40 minuutin treenin aikana, mutta mitään muuta hyvää oloa liikunnan harrastaminen pelkän liikkunnan harrastamisen vuoksi ei minulle tuota.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom