Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FlatOut: Head On

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wiips 360
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Wiips 360

New Member
FlatOut sarjan uusi PSP:lle varta vasten suunniteltu peli julkaistaan maaliskuun alkupuolella (2008). Pelissä on 40 rataa kuudessa eri maisemassa. Autoja on 45, tuhoutuvia kohteita noin 4000. Pelikuvan luvataan päivittyvän tasaisesti 30 kertaa sekunnissa.

Katso pelin kansi ja traileri.

Vastaus: FlatOut: Head On

PS2:n molemmat FlatOutit löytyy hyllystä ja molemmat ovat tarjonneet niin paljon hupia, että tämäkin pitää ostaa, vaikka meno näyttää aivan samanlaiselta kuin FlatOut 2:ssa.

Toisaalta, FlatOut on aina FlatOut ja PSP on aina PSP :)

1Upista löytyy jo arvostelu. Arvosanan voi nopeasti kurkata spoilerin takaa.
B eli 7.5 vanhalla asteikolla

Ekan kahden kisan ryppään olen ehtiny nyt ajamaan ja vähän kokeilin keilausta ja korkeushyppyä. Täytyy sanoa että hyvältä tuntuu:p Paikallisesta citymarketista irtosi 49 hintaan eli ei mikään paha. Ajotuntuma on aikalailla samallainen ku ykkösessä ja kakkosessa pleikkarilla. Tavaraa ei ratojen reunoilla ole ihan niin hirveästi muttei liian vähänkään. Nyt vaan lisää pelausta ja kerron heti jos jotain moitittavaa löytyy:D

On kyllä hyvä peli, halvalla kanssa löyty.
Itse pelannut jo derby&racen 100% läpi, ja street nyt alkamassa.
Peli on muuten hyvä, mutta itse olen kyvytön ajamaan muilla kuin noilla "isommilla" autoilla, mutta niillä peli taas tuntuu vähän liian helpolta.

Onko tämä jo julkaistu? Kiva!

Pitääkin käydä ensi viikolla hakemassa jostakin kaupasta.

Derby kisoja on nyt ajettu vähän enemmän ja on kyllä mahtava fiilis (jos joku on nähnyt dukes of hazzardin, verratkoon siihen) kun joku muija yrittää tulla pikkusella kauppakassillansa ohi ja itse vähän kolhasee chargeria muistuttavalla malicella kylkeen ni pikkukippo lentää katolleen ojaan ja oma matka jatkuu:D Voisin sanoa jo ennen muiden sarjojen kokeilemista että tämä ensimmäinen derbyluokka on pelin parasta antia:p

Pätkimistä ei esiinny missään vaiheessa ja grafiikat ovat omaan silmään maukkaat. Tavaraakin on loppujenlopuksi aivan riittävästi radoilla ja muutenkin peli muistuttaa ps2 versioita.

Korkeushyppy on aikas hankalaa, oma ennätykseni pitkän yrittämisen jälkeen on 137.56 ja sillä irtosi juuri ja juuri hopeasija...

Juu, ei ihme jos FlatOut 2 tulee joillekin mieleen. Itse asiassa tämä Head on -painos on eri nimestään huolimatta kutakuinkin suora kopio kolmekuuskymppisen Ultimate Carnagesta (jopa introa myöten). Tapahtumaa ja silmänkarkkia on tietysti hieman vähemmän, mutta muuten peli on jopa yllättävän hyvin pakattu PSP:lle. Ajaminen sujuu ristiohjaimellakin eikä peli kovin pahasti yski isommissakaan tilanteissa. Tässä suhteessa siis positiivinen yllätys. Harmi vain, että fiilikset laskevat kuin lehmän häntä, kun perusteiltaan samaa peliä pelaa jo kolmannen kerran. UC:han oli FlatOut 2:n päivitetty painos. Kukkuu, Bugbear, miten ois vaihteeksi jotain alusta alkaen uutta?

Kukkuu, Bugbear, miten ois vaihteeksi jotain alusta alkaen uutta?
Bugikarhujen 8-vuotissynttäreillä heiteltiin ilmaan sanat "uusi autopeli" ja "3rd person -haahuilua". ;)

PS. Bugbear ei tehnyt Head Onia, vaan sen teki ihan ulkopuolinen lafka.

Bugikarhujen 8-vuotissynttäreillä heiteltiin ilmaan sanat "uusi autopeli" ja "3rd person -haahuilua". ;)

Jotain mitä jo FlatOut 1:een meinattiin vai kahtena erillisenä pelinä? ;)

PS. Bugbear ei tehnyt Head Onia, vaan sen teki ihan ulkopuolinen lafka.

Tosiaan näinhän tuo on. Nopeasti koteloa vilkaisemalla siinä näytti olevan vain Empiren ja Bugbearin logo, mutta onhan siinä kolmaskin, sopivasti taustaan hukkuen.

Kävin jo eilen hakemassa tämän.

Fiilis on mahtavaa, kuten edellisissäkin osissa, ja grafiikan osalta tässä on yksi PSP:n kauneimmista peleistä.

Ohjaaminen ei ole vaikeata, toisin kuin joissakin PSP:n ajopeleissä ja nykimistäkään ei esiinny kuin ihan pikkaisen sellaisissa kohdissa, missä kaikki kisaajat ovat samassa kasassa ison puupinon keskellä. Eli sellaisissa kohdissa, missä on monia kuskeja ja monta tavaraa näkyvissä, mutta tuo nykiminen on niin pientä, ettei siihen edes kiinnitä huomiota eikä se haittaa pelaamista.

Jotenkin vaan tuntuu siltä, että tätä samaa peliä on hakattu jo kolmeen kertaan. PS2:n pelihyllystäni löytyy molemmat PS2:lle tulleet FlatOutit, joten syystäkin tämä tuntuu jo vanhalta kauralta.

Olisivat voineet keksiä jotain uutta, eikä vain laittaa FlatOut 2:sta Garnage - modella ja huonolla nettipelillä.

No, FlatOut on aina FlatOut, joten ei voi valittaa. Ja onhan se hienoa, kun voi pelailla FlatOuttia vaikka bussissa.

Flatout: Head Onin demo löytyy nyt PC:n PlayStation Storesta. Demolla kokoa 57 megaa.

Tämähän vaikuttaa demon perusteella ihan hyvältä ajopeliltä, ottaen alustan huomioon. Mielestäni psp versioon tehdyt muutokset Flatout 2:sta ovat juuri sopivia, jotta pelistä löytyy myös sopivasti vaihtelua Flatout 2:een verrattuna.

Mitenka tas pelis saa lisaa rahaa? Ostin tan pelin ja testasin flat out modes yhta autoo ja maksoi sen verran etten saanut ostettuu. carrage modes olen muutaman kisan saanut kullalle ja rahaa ei tule.

Mitenka tas pelis saa lisaa rahaa? Ostin tan pelin ja testasin flat out modes yhta autoo ja maksoi sen verran etten saanut ostettuu. carrage modes olen muutaman kisan saanut kullalle ja rahaa ei tule.

Käsittääkseni Head On on aika samanlainen kuin Xbox 360:n Ultimate Carnage, joten rahaa tienataan FlatOut Modessa voittamalla kilpailuja/turnauksia. Carnage modessa tienataan vain mitaleita.

Ylös Bottom