Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Perhana sitähän saatiin tällä kertaa tupa täyteen. Joku oli vissiin ottanut jotain vettä väkevämpääkin, joten juttujen tasokin kohosi kisojen edetessä. Maagista.
Tosi hauskat kilvanajot saatiin aikaiseksi. Olin jo kaipaillutkin vanhoja kunnon Flättis-ralleja, joissa meno huipentuu kisa kisan jälkeen. Toivottavasti muilla oli yhtä hauskaa kuin mulla. Oot ihuna Maagiset! <3Perhana sitähän saatiin tällä kertaa tupa täyteen. Joku oli vissiin ottanut jotain vettä väkevämpääkin, joten juttujen tasokin kohosi kisojen edetessä. Maagista.
Tosi hauskat kilvanajot saatiin aikaiseksi. Olin jo kaipaillutkin vanhoja kunnon Flättis-ralleja, joissa meno huipentuu kisa kisan jälkeen. Toivottavasti muilla oli yhtä hauskaa kuin mulla. Oot ihuna Maagiset! <3
Heh, samat sanat sinne meidän tallinnan suurlähettiläälle, joka kunnostautui myös kovana supliikkimiehenä.
Taisi suurlähettiläällä jäädä se ajaminen hieman toissijaiseksi toiminnoksi ainakin sijoituksista päätellen
Nonni, hehheh! Eiköhän tää päänsärky riitä muistuttamaan, mitä tuli tehtyä eilen.Heh, juu näin taisi päästä käymään. Se mikä vahdissa hävittiin, niin sitten kovalla suunsoitolla voitettiin. Nestetasapainon ylläpitämiseen suurlähettiläs ainakin keskittyi.
Nonni, hehheh! Eiköhän tää päänsärky riitä muistuttamaan, mitä tuli tehtyä eilen.
Heh juu, elikkäs päänsärky sun muut pienet kivut ovat yleensä tosiaan merkki siitä, että illalla on ollut hauskaa. Seuraavana päivänä nämä pienet lieveilmiöt pyrkivät sitten muistuttamaan siitä kuuluisasta ja hauskasta illasta, mutta emmehän tietenkään tosiäijinä anna niiden häiritä meininkejä.
Illalla juodaan hilppeenä kaljaa ja aamulla ollaan kalppeena hiljaa