Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FlatOut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FlatOut

Jogi sanoi:
Jos nyt jotain kiinostaa niin peli näkyy pyörivän ps2:lla 25fps... taas tää on tämmöstä :(
No kannattaa olla tyytyväinen, että se pyörii ollenkaan. vrt. Maksi Paine 2
Mitä olen nähnyt PS2 versiota, niin ei se ole sen huonomman näköinen kuin XB versio, enkä huomannut parin kisan perusteella mitään hidastumisia yms.

Eilen sain testattu FlatOut pelin ja petyin. En odottanutkaan siltä ihmeitä, mutta toi 25fps kyllä pistää rasittamaan. Siihenkin kyllä tottuu, mutta ei kovinkaan nopeasti jos pelaa peliä suoraan esim.WRC4:sen jälkeen. Pelin grafiikat olivat ihan nättiä jälkeä ja ympäristö oli interaktiivinen, eli tynnyreitä lenteli ja autot hajosivat komeasti.
GT4, tule jo....

Pelasin tätä kaverilla. Ja minipeleistä päällimmäisenä jäi mieleen kaikenlainen odottelu. Miksi esim. ennen keilaamista on lähtölaskenta ja miksi sitä äijää on pakko tuijottaa kun se makaa maassa, eikö vois jo päästä yrittää uudestaa.
Ja se että joutuu mennä päävalikkoo saadakseen rahat, muuten menettää ne.
Mä sain keilaamisessa 30p, mutta koska jatkoin keilaamista, en saanu rahoja.
Ennätys kyllä kirjautu, rahat ei.

Muuten peli tuntui ihan kivalta, mutta tuskin ostan.

Onko kukaan vanhan Destruction Derby 2:n fani hommannut tätä peliä? Itse olin hulluna DD2:een, kiinnostaisi tietää, millainen FlatOut on suhteessa siihen. Ja tosiaan silloin ei 25 fps haitannut, eikä haittaa nytkään...

EdHunter sanoi:
Onko kukaan vanhan Destruction Derby 2:n fani hommannut tätä peliä? Itse olin hulluna DD2:een, kiinnostaisi tietää, millainen FlatOut on suhteessa siihen. Ja tosiaan silloin ei 25 fps haitannut, eikä haittaa nytkään...

Ehkä ei niinkään paljon romurallia vastaava kuin muinaiset Destruction derbyt. Näissä harvemmin auto romuttuu niin pahasti, eikä se ole tarkoituskaan... mitä nyt noissa bonuspeleissä...
Paras vertailu on tosiaan tuo jokamiehenluokka. Mutta kivaa viihdettä johon on helppo tuhlata vaikka vain parikymmentä minuuttia kerrallaan. Minua ei alkutotuttelun jälkeen ole haitannut lainkaan tuo 25 fps.

<kakka>
Tuli tossa pari päivää sitten ostettua PS2:lle. Kyllähän siinä on ihan kiva taklata vastustajia seiniä päin puoli rataa kunnes vastustajat jäävät. Vastustajathan jäävät aina vaikka olisi huonoimman luokan auton kanssa pelin ykkös kaaroja vastaan. Joskus kärkijoukkoon eksyy yksi vastustaja jota ei kauaa yhden niitin jälkeen tarvitse katella. Ei se ympäristön tuhoutuminen ihan odotettua laatua ollut, kun vain jotkut aidat, sillat ja tynnyrit lentelevät (legendaarisia kaatumattomia sähkötolppia on kyllä hieman liikaa) eikä niitäkään jaksa kauaa katella kun niistä ei mitään hyötyä vastustajien taklaamista niihin ja nitron saamista lukuun ottamatta ole. Minipelejä kyllä jaksaa hakata joskus pidemmänkin aikaa niiden yksinkertaisuudesta piittaamatta, varsinkin kavereiden kanssa. Kaksinpeli jaetulla ruudulla on ihan hauskaa, vaikkei yleensä jaksakaan muuta kuin runtata toisen autoa. Moninpelissä saisi kyllä olla 4 pelaajan jaettu ruutu ja edes 2 pelaajan romuralli. Online-tukihan puuttuu joka olisi ollut suotava.
</kakka>

Rattia ei kannata käyttää ainakaan jos on Logitechin GT force feedback, koska ääriasentoon käännettäessä auto lopettaa liikkumisen ja oikeassa ääriasennossa ratti käyttää nitrot ja se ei ole kivaa. Rattiahan ei voi tietääksen määrittää?

Paras arcaderalli on vieläkin EA Bigin ShoX. Online-tuki ja vauriomallinnus puuttuu, mutta pelissä on 4 pelaajan jaettu ruutu. Pelimuodot perinteinen rata-ajo ja lipunryöstö. Pelissä on kokoajan vauhtia ja 95% mutkista mennään reilussa sladissa. Pelin valikot on suomennettu. Tais muuten löytyy viel yks kappale Turun Länsi-Keskuksen Gigantista alelootasta hintaan 20 tai vastaava.

Hauskaa tuo on... Moninpeli niin hauskaa... Mua vituttaa se kun ukko lentää liian herkästi. Ei tuo PS2 versio mikään huono ole. Ja miks pitää valita siitä alusta 50, 60 tai test?

THUGfan sanoi:
Hauskaa tuo on... Moninpeli niin hauskaa... Mua vituttaa se kun ukko lentää liian herkästi. Ei tuo PS2 versio mikään huono ole. Ja miks pitää valita siitä alusta 50, 60 tai test?

PS2 versiossa ärsyttävää on huono fps.

Ja se 50, 60 tai test meinaa sitä television hertsi määrää. 50hz 60 hz tai test jos ei tiedä kumpaa televisio käyttää.

Ihmetellyt jo pari kuukautta, että mikä hemmetti on Japanissa mainostettu Konamin Racing Game: Chuui!!!!.
No, ehtaa suomalaista laatutyötähän se. :D

Oliver sanoi:
Ihmetellyt jo pari kuukautta, että mikä hemmetti on Japanissa mainostettu Konamin Racing Game: Chuui!!!!.
No, ehtaa suomalaista laatutyötähän se. :D

:eek: Onko tuo nyt sitten ensimmäinen Japanisa julkaistava suomalaispeli konsolialustalle? Vai vietiinkö Max Payne sinne?

EDIT: Tjaha, nähtävästi EA julkaisi Maxin Japanissa vuonna 2003. Joka tapauksessa ei hassumpi saavutus Flättikseltäkään - kaikille länsimaisille peleille tuota mahdollisuutta ei tule.

Ylös Bottom