Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Flipperit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Radikus
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Radikus

Member
Ostin eilen viimein ensimmäisen flipperini:

http://www.nesretro.com/radarcade/judgedreddpinball.html

Löytyykö boardilta muita flipperin omistajia tai harrastajia? Laitelkaa kuvia jne. tulemaan. Tottakai aiheesta saa muutenkin keskustella :) Aika mielenkiintoista puuhaa noiden huolto ja säätäminen sen pelaamisen lisäksi.

Omassa yksilössä (tyyppivika Judge Dreddeissä) pallokourun opto pätkii ja se puskee ylimääräisen pallon useasti laudalle mukaan. Tuosta kuulemma selviää usein putsauksella, mutta joskus joutuu vaihtamaan osaakin. Lisäksi vasemman pääflipperin kumi on missing in action, joten sekin menee vaihtoon kunhan uusi saapuu jenkeistä.

Vastaus: Flipperit

Hmm olishan näistäkin ihan kiva jutella ja pistää mietteitä mutta kun ei ole. Olen jo kauan halunnut flipperiä mutta ei ole rahaa kun aina kun olen esim. huuto.netistä katsonut ollut siinä tonnista ylöspäin. Minkä hintainen judgesi oli? Ajatellut kanssa että jos ostaisi jonkun "pieni-vikaisen" kun elektroniikka alallakin olen mutta enpä noista vielä mitään tajua mutta oishan se siisti saada joku projekti harjotella ja varsinkin kun pelaaminen on aivan mahtavaa.

Kyllä alkoi kuola valua. Itselleni flipperi on ollut haave jo pitkään, mutta kun ei ole riittävästi laittaa rahaa kiinni, enkä valitettavasti ole hirveän pätevä sellaista korjaamaan. Kai sitäkin oppisi tekemään. Olen pahimpaan nälkään ostanut sitten Wiille Gottliebs Pinball Classicsin, mutta ei noi virtuaaliflipperit ole edes valovuosien päässä oikeista.

Kaikista pahinta nykyisessä kotikonsolien nousussa oli nimenomaan pelihallien häviäminen ainakin kotiseudultani. Samalla meni flipperit, eikä niitä enää ole paljoa näkynyt.

Kun flipun kanssa oli toi ongelma että se tunki kokoajan ylimäärästä palloa niskaan, selvis että flipussa oli 2 ylimääräistä palloa = pallokouru kokoajan täynnä = laite yrittää tyhjentää sitä :)

Nyt toimii <3

aleksi61, 1350e maksoin kuljetuksineen(vähän liikaa), mutta halusin ton heti enkä parin vuoden päästä (ei noita kokoajan oo tarjolla)

Varaosiin (kumit jne.) ja puhdistusaineisiin menee pari hunttia.

Olisihan se flipperi ihan kiva, mutta kun maksaa ja ei ole oikein tilaa.

Liikenne-asemilla on tullut joksus flippereitä hakattua.

Itsekkin voisin jonkulaisen flipperin hommata jos olisi rahaa tai tilaa mutta eipä nyt tällä hetkellä ole kumpaakaan.

Ylös Bottom