Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FM3-videot [ tuoretta savulohta tarjolla ] ;)

Sami Runtu

New Member
Meikä on vahvasti sitä mieltä, että vaikka pelille löytyy jo pari topicia niin tämän uunituoreen pökäleen kunniaksi pitää perustaa vielä videoille omansa. :cool: Autojen ja videon parissa vierähti melkein pari viikkoa lähes yötä päivää, niinhän siinä käy kun on liikaa vapaa-aikaa...

Inspiraatio hommaan löytyi Finnish RedBalls EASHL-joukkueesta ja paraikaa päällä olevasta tilanteesta iki-ihanan TYÖKKÄRIN kanssa, joten symboliikkaa ja sarkasmia löytyy pätkästä yllin kyllin varsinkin jälkimmäiseltä puoliskolta. Siinäkin mielessä osuu kohdalleen, että taitaa FRB koostua tällä hetkellä yhtä lukuun ottamatta pelkistä kotirouvista... :D

Postailen kuvia autoista Oma auto kullan kallis-ketjuun piakkoin ja logot eli tärkeimmät henk.koht. "sponssit" tulee samalla aikajänteellä Storefrontille. Eli nämä: Jaloviina, Smart, Costa Rica, Atria, Whiskas, Burana, Mynthon ja tietysti työkkäri, jolla aiheella pistän myös tuon koko paska-Datsunin designin.

HQ-linkki: YouTube - FM3 - Ferrari FXX FRB49 vs Datsun 510 MOL - My take on Finnish Employment Office

Lisäilkää omia tuotoksianne, ja tietysti myös muita esittelemisen arvoisia pätkiä! Ja kommentoikaa. :)
 
Vastaus: FM3 videot [ tuoretta savulohta tarjolla ] ;)

Ei yhtään hullumpi aiheen aloitus:). Itselläni on kyseinen peli vielä hankkimatta, mutta autopelien ja autourheilun suurena ystävänä täytynee laittaa hankintaan ennen joulua.

Itse videoon täytyy kommentoida sen verran, että oli kyllä komiata menoa. Ei tuosta pääse yli eikä ympäri. Hienoa symboliikkaa ja hyvää huumoria olit saanut tuohon myös mukaan:). Aukenee ainakin meikäläiselle mainiosti.

Jatkahan samaa rataa! Näitä on ilo katsella.
 
Vastaus: FM3 videot [ tuoretta savulohta tarjolla ] ;)

Hauska pätkä! Vielä kun tuon dassen olisi saanut savuttamaan :D

Lähetä ihmeessä videosi myös tuonne KFIN Median puolelle muiden pelaajien ihmeteltäväksi.
 
Vastaus: FM3 videot [ tuoretta savulohta tarjolla ] ;)

Hauska pätkä! Vielä kun tuon dassen olisi saanut savuttamaan :D

Lähetä ihmeessä videosi myös tuonne KFIN Median puolelle muiden pelaajien ihmeteltäväksi.

Dassesta löytyi myös savutuspätkä, mutta juuri kesken parhaiden palojen Forzan replay-kone teki perinteiset temppunsa ja hävittää yhtäkkiä puskuria ym. irto-osaa ruudulta ja sehän ei käy päinsä. Siksi päädyin esittelemään tuota höykkyytystä kuvasarjan muodossa, vielä kun nuo törmäykset ja varsinkin katon kautta ympäri-animaatio näyttää pelissä todella kelvottomalta. :D

Enpäs ollut tuota Media-osiota edes huomannut, kiitti vinkistä! :)
 
Vastaus: FM3-videot [ tuoretta savulohta tarjolla ] ;)

Sangen tyylikäs pätkä... Tuohon olisi sopinut Lada mitä mainioimmin, mutta ei sitä ehkä pelkästään hupitarkoituksessa olisi kannattanut Forzaan lisätä. Hitsiläinen, olisin voinut lahjoittaa oman Jaloviina-logotekeleeni noin hyvään tarkoitukseen mutta haitanneeko tuo mitään.
 
Vastaus: FM3-videot [ tuoretta savulohta tarjolla ] ;)

Sangen tyylikäs pätkä... Tuohon olisi sopinut Lada mitä mainioimmin, mutta ei sitä ehkä pelkästään hupitarkoituksessa olisi kannattanut Forzaan lisätä. Hitsiläinen, olisin voinut lahjoittaa oman Jaloviina-logotekeleeni noin hyvään tarkoitukseen mutta haitanneeko tuo mitään.

Kiitän kauniista ajatuksesta, mutta mulla on jääräpäinen periaate jonka mukaan mun autoista ei löydy muiden vinyylejä vaan kaikki pitää tehdä itse... :)
 
Vastaus: FM3-videot [ tuoretta savulohta tarjolla ] ;)

Kiitän kauniista ajatuksesta, mutta mulla on jääräpäinen periaate jonka mukaan mun autoista ei löydy muiden vinyylejä vaan kaikki pitää tehdä itse... :)

Sama täällä, en tiedä mikä siinä on... Jopa tiimin VIP lahjat on päätyny maalaamoon.
 
Vastaus: FM3-videot [ tuoretta savulohta tarjolla ] ;)


Hieno video ja maalaukset!

Ja sitten vähän offtopikkia perään.

Eli kattelin tosta sun videosta kohdassa 0:32 alkaen, kun kuvakulma on auton sisältä, että auton ratti kääntyy todella paljon verrattuna mun pelissä tapahtuvaan kääntymiseen. Kokeilin vielä ottaa saman auton, radan ja jopa mutkan, mutta ei mulla käänny läheskään noin paljoa toi ratti, ehkä noin puolet mitä tossa videossa näkyy. Oletko muuttanut ohjainasetuksia? Pelaatko ratilla vai pädillä? Vai miten toi sun ratti kääntyy noin paljon? Eihän toi nyt paljoa häiritse, mutta olisi se paljon aidomman näköistä kun ratti kääntyy enemmän.
 
Vastaus: FM3-videot [ tuoretta savulohta tarjolla ] ;)

Hieno video ja maalaukset!

Ja sitten vähän offtopikkia perään.

Eli kattelin tosta sun videosta kohdassa 0:32 alkaen, kun kuvakulma on auton sisältä, että auton ratti kääntyy todella paljon verrattuna mun pelissä tapahtuvaan kääntymiseen. Kokeilin vielä ottaa saman auton, radan ja jopa mutkan, mutta ei mulla käänny läheskään noin paljoa toi ratti, ehkä noin puolet mitä tossa videossa näkyy. Oletko muuttanut ohjainasetuksia? Pelaatko ratilla vai pädillä? Vai miten toi sun ratti kääntyy noin paljon? Eihän toi nyt paljoa häiritse, mutta olisi se paljon aidomman näköistä kun ratti kääntyy enemmän.

Ratilla (luonnollisesti), ohjainasetuksia en ole muuttanut joten tiedä sitten mikä lie. Tietenkin jos itse pelaat pädilla niin se voi vaikuttaa asiaan? Itse ainakin panin merkille kun ajelin tovin pädillä kamerapaikkoja etsiskellessä, että auto ei käänny sillä ajellessa mihinkään... :D
 
Vastaus: FM3-videot [ tuoretta savulohta tarjolla ] ;)

Sama täällä, en tiedä mikä siinä on... Jopa tiimin VIP lahjat on päätyny maalaamoon.

Tekijämiehiä! ;) En tiedä, ainakin itselle kaikenlainen luova toiminta on lähellä sydäntä joten se tulee oikeastaan sitä kautta. Itse tehty on aina itse tehty. :)
 
Vastaus: FM3-videot [ tuoretta savulohta tarjolla ] ;)

Tietenkin jos itse pelaat pädilla niin se voi vaikuttaa asiaan

Pädillä mennään ja varmaan tullaan vielä menemäänkin jonkun aikaa. Tässä varmaan syy siihen. Kyllä auto kääntyy ihan hyvin, mutta ratti ei.:)
 
Vastaus: FM3-videot [ tuoretta savulohta tarjolla ] ;)

Pädillä mennään ja varmaan tullaan vielä menemäänkin jonkun aikaa. Tässä varmaan syy siihen. Kyllä auto kääntyy ihan hyvin, mutta ratti ei.:)

Toi on ihan tietonen ratkasu Turn10:ltä. Padilla ajaessa ratti kyllä kääntyy pelissä yhtä paljon mutta ei niin nopeasti kuin ratilla pelatessa. Syynä tässä taas kirosanaksi muodustuva lähestyttävyys eli nyypille mukavasti apua kun voi painaa niitä nappuloita suoraan ääripäihin tyyliin on/off. Ajotaitohan siinä enemmän korostuisi jos ratti todella kääntyisi sen mukaisesti mitä se peukalo keikkuu siinä tatin nokassa mutta minkäs teet... :cool:
 
Ylös Bottom