Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Valitettavasti se ei onnistu. Joudut rouskuttamaan edellisen loppuun. Hukkaan laskenta ei mene, et vaan saa pisteitä ko. WU:sta.Miten saan nykyisen WU:n keskeytettyä ja alotettua uuden? Nykysen alotin joskus useempi viikko sitten ja deadline oli ja meni aikoja sitten. Ei jaksais kuutta tuntia laskea turhaan et saan uuden WU:n tulille...
Valitettavasti se ei onnistu. Joudut rouskuttamaan edellisen loppuun. Hukkaan laskenta ei mene, et vaan saa pisteitä ko. WU:sta.
En tiedä, kuinka nopeasti sama datasetti menee uudelleen laskettavaksi, mutta onhan ihan mahdollista, että seuraavakin jättää sen kesken. Sitä paitsi: "Measure twice, cut once."Ok. Kiitos tiedosta. Kaipa se laskenta VOI mennä hukkaan, koska eikös noi deadlinestä myöhästyneet WU:t mene uudelleen jakoon aika lailla pian?
Kun Remote Playn pistää PS3:sta päälle, se alkaa jonkin ajan päästä ajaa F@H:a ihan automaattisesti, vaikkei etäyhteyttä olisikaan varsinaisesti muodostettu. Tämä tietysti vaatii sen, että PS3 on jätetty oikeasti päälle, ts. ei odottamaan etäkäynnistystä. Lisäksi tämä saattaa vaatia F@H:n asettamista käynnistymään automaattisesti X minuutin idlaamisen jälkeen. (Mulla se asetus on aina ollut 10 minuutissa.)Jos saisin etäyhteyden suomen toiselta puolelta tällä kertaa toimimaan ni vois foldata urakalla pari seuraavaa viikkoa. Välitavotteena olis itsellä päästä meidän tiimin 100:n parhaan joukkoon.
Kun Remote Playn pistää PS3:sta päälle, se alkaa jonkin ajan päästä ajaa F@H:a ihan automaattisesti, vaikkei etäyhteyttä olisikaan varsinaisesti muodostettu. Tämä tietysti vaatii sen, että PS3 on jätetty oikeasti päälle, ts. ei odottamaan etäkäynnistystä. Lisäksi tämä saattaa vaatia F@H:n asettamista käynnistymään automaattisesti X minuutin idlaamisen jälkeen. (Mulla se asetus on aina ollut 10 minuutissa.)
Liityinpä mukaan joukkoon. Tunnuksella infz. Vielä ei ole mitään laskentaa saatu valmiiksi.
Saako tätä jotenkin ajettua taustalla?
Mikähän mahtaa olla vikana, kun aina käynnistettäessä minun täytyisi ladata se päivitys?
Itse viasta ei ole aavistustakaan, mutta olethan jo asentanut Foldingin kokonaan uudestaan? Se jos ei auta ni sit pitää viisaammat valjastaa...
Poista se vanha asennus ensin (kolmio -> Delete). F@H-ikoni pysyy XMB:ssä poistamisen jälkeenkin, ja siitä sen voi ladata uudelleen. (En ole kyllä kuullut tuollaisesta, että se lataisi samaa päivitystä uudelleen ja uudelleen.)Mutta mennäänpäs aivan rautalankaosastoon: mistä tuon sitten saa ladattu uudestaan? Ei varmaankaan löydy mistään Storesta tms.?
Poista se vanha asennus ensin (kolmio -> Delete). F@H-ikoni pysyy XMB:ssä poistamisen jälkeenkin, ja siitä sen voi ladata uudelleen. (En ole kyllä kuullut tuollaisesta, että se lataisi samaa päivitystä uudelleen ja uudelleen.)
Poista se vanha asennus ensin (kolmio -> Delete). F@H-ikoni pysyy XMB:ssä poistamisen jälkeenkin, ja siitä sen voi ladata uudelleen. (En ole kyllä kuullut tuollaisesta, että se lataisi samaa päivitystä uudelleen ja uudelleen.)
En epäile ollenkaan. Tietotekniikan kanssa melkeinpä kaikki on mahdollista.Epäiletkö mokoma?