Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Folding@home [KonsoliFIN Team: 55985]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Folding@home [KonsoliFIN Team: 55985]

Pekkafin on terminaatori Socomin puolelta. Eliminaattori on Ellu vaan :D
 
Vastaus: Folding@home [KonsoliFIN Team: 55985]

Paivan Pirkka-vinkki: paina siella PS3:n valikon puolella, Folding@home -ikonin paalla kolmiota ja voit valita missa vaiheessa iskee taman naytonsaastajaksi (10, 20 vai 30 minsan jalkeen).
 
Vastaus: Folding@home [KonsoliFIN Team: 55985]

Kojo sanoi:
Ja jäsenenä yhdessä sullekkin tutussa klaanissa...;)

En mä ole ollut huomanneena Ellua tuolla Foldingin härdellissä. :D Oh well, paljon ja tarkkaan mä katon. Pari viikkoa on tullut väännetty 12h duunipäivää. Vois vaikka kattoa lomaa piakkoin.

Ai niin, 13. :D

Jonain viikonloppuna pitää tempasta, ja tsekata joskos saisi 3-4 konetta foldaamaan viikonlopun. :D
 
Vastaus: Folding@home [KonsoliFIN Team: 55985]

Janus sanoi:
En mä ole ollut huomanneena Ellua tuolla Foldingin härdellissä. :D Oh well, paljon ja tarkkaan mä katon. Pari viikkoa on tullut väännetty 12h duunipäivää. Vois vaikka kattoa lomaa piakkoin.

Ai niin, 13. :D

Jonain viikonloppuna pitää tempasta, ja tsekata joskos saisi 3-4 konetta foldaamaan viikonlopun. :D
Mitenkäs, pitääkö tuolla netissä kirjautua jonnekin, että näkyisi siellä Foldingin kotisivuilla? Minä kun latasin vain ohjelman koneelle ja laitoin siellä tämän KonsoliFINin team-numeron... No, mutta neljäs proteiini menossa. :)
 
Vastaus: Folding@home [KonsoliFIN Team: 55985]

43 nimeä näkyy jo listalla, jotka ovat vähintään yhden filun saaneet foldattua. Kaikki PS3 omistajat liittykää vaan mukaan ja foldatkaa aluksi se yksi niin näytte listalla. Sen jälkeen sen mukaan miten kone tyhjäkäynnillä :)
 
Vastaus: Folding@home [KonsoliFIN Team: 55985]

Foldingista pääsee jotenkin ihmeellisesti rajoitettuun selaimeen, osotteita ei saa syöttää tai uusia ikkunoita avata, mutta katsomalla "my team statistics" voi klikata itsensä konsoliFINiä selaamaan :)
 
Vastaus: Folding@home [KonsoliFIN Team: 55985]

Huvittavaa muuten miten Folding parantaa PS3sta. Jos jollekulle sattuu äänekkäämpi yksilö, niin pistäkääpäs foldaamaan muutaman päivän, niin kummasti mökä häviää.
 
Vastaus: Folding@home [KonsoliFIN Team: 55985]

46 kappaletta yhden foldanneita, ei pahan kokoinen tiimi tästä konsolifinin foldaajista ole tullossa. Itse odotin että ehkä 20 mutta 46 ja kaikkihan eivät viellä edes näy listoilla!

mitenhän pärjätään maailman laajuisesti :o
 
Ylös Bottom