Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Folding@home [KonsoliFIN Team: 55985]

Vastaus: Folding@home [KonsoliFIN Team: 55985]

J2 sanoi:
PS3 näyttää että olen foldannut 26 WU:ta ja stanfordin sivusto näyttää 30 WU:ta. :D No, eipä tuosta haittaakaan ole.... :) :rolleyes:

Niin tuo webbrowser näyttää mulle 35 yksikköä. Itse ohjelma kertoo 18 WU. Että tälleen :d
 
Vastaus: Folding@home [KonsoliFIN Team: 55985]

Ite formatoin PS3:n kiintolevyn ja kaikki WU:t tietty katos. Nyt näyttää, että oisin foldannu vasta 6 vaikka oikeasti niitä on about 40 :D
 
Vastaus: Folding@home [KonsoliFIN Team: 55985]

japaka sanoi:
Ite formatoin PS3:n kiintolevyn ja kaikki WU:t tietty katos. Nyt näyttää, että oisin foldannu vasta 6 vaikka oikeasti niitä on about 40 :D
Lähteeks WU:t jos alustaa kovon ja laittaa nimeks täsmälleen saman nimen ja ryhmän? :eek: :(
Jos kyllä, niin enpä todellakaan aio asentaa linuxia vaikka sitä olen harkinnut.
 
Vastaus: Folding@home [KonsoliFIN Team: 55985]

Hiukan kyllä ihmettelen, jos noin on, sillä voihan useammalla PS3:llakin foldata yhden käyttäjän piikkiin.
 
Vastaus: Folding@home [KonsoliFIN Team: 55985]

Niinpä tietysti! KonsoliFIN team page näyttää edelleen japakalle 40 WU:ta (?) mutta japakan pleikkari näyttää 6 WU:ta... Eikös se ole näin?

edit: tarkistin temapagen. Japakalla 42 WU:ta :)
 
Vastaus: Folding@home [KonsoliFIN Team: 55985]

J2 sanoi:
Niinpä tietysti! KonsoliFIN team page näyttää edelleen japakalle 40 WU:ta (?) mutta japakan pleikkari näyttää 6 WU:ta... Eikös se ole näin?

edit: tarkistin temapagen. Japakalla 42 WU:ta :)
Tais tulla kirjotettua vähän epäselvästi :eek: Siis eihän ne tietenkään onlinesta mihinkään katoa vaan peliasemasta!
 
Vastaus: Folding@home [KonsoliFIN Team: 55985]

hehe saisinko kysyä miten pääsen liittymään tohon folding home ryhmään? ja mitä ideaa tässä hommassa on?:eek:
 
Vastaus: Folding@home [KonsoliFIN Team: 55985]

Syöpää, ym. tauteja parantavien keinojen etsiminen tarkoitus...
Tiimin numero 55985 ja kirjoitat sen foldingin tiimikohtaan itse ohjelmassa.
 
Vastaus: Folding@home [KonsoliFIN Team: 55985]

Timpan ja JW:n kanssa kovaa vääntöä sijoista 14-16, taitaa tuo "top 10" olla kaukainen haave,
jollei sitten lopettaisi kokonaan pelaamista ja keskittyisi pelkkään foldaukseen. :rolleyes:

eikä tiimin kokonais-sijoituksessakaan ole moittimista: 437 of 73009.
 
Vastaus: Folding@home [KonsoliFIN Team: 55985]

Vinnie sanoi:
eikä tiimin kokonais-sijoituksessakaan ole moittimista: 437 of 73009.

Ihan hyvä sijoitus ja KonsoliFINin kärjessä komeilee Playstationin maahantuoja Nordisk Film :)

Yrittäkää kerran viikossa ajaa muutama foldaus läpi, niin sijoitus nousee pikkuhiljaa. Itse kanssa nykyisin viikonloppuisin muutaman ajelen.
 
Vastaus: Folding@home [KonsoliFIN Team: 55985]

210+ Work Unitia kasassa ja KonsoliFIN-ryhmän sijoitus 3, mutta kohta saa riittää - n. puoleksitoista viikoksi. Lähden nauttimaan luonnon hiljaisuudesta kauas korpeen, ja PS3 saa ensimmäistä kertaa sitten ostopäivän levätä yli 24 tuntia. Kyllä, nelisen kuukautta tuo on ollut päällä käytännössä 24/7 jauhaen suurimman osan ajasta F@H:a. XShava ja ehkä kukez'kin menevät varmaan loman aikana tilastoissa ohitseni mutta so not.
 
Vastaus: Folding@home [KonsoliFIN Team: 55985]

Voi olla että asiaani jo kysytty, en tiedä/ jaksa lukea 12 sivua, mutta asiaan: Mihin nuo pisteet perustuvat. yhdestä Unitista voi selkeästikkin saada eri määrän pisteitä. Alko asia askarruttaa kun itekki näin kesälomalla aloin F@H:a "pelaamaan"
 
Vastaus: Folding@home [KonsoliFIN Team: 55985]

samffa sanoi:
Mihin nuo pisteet perustuvat.
yhdestä Unitista voi selkeästikkin saada eri määrän pisteitä.

ilmeisesti pisteitä jaetaan meneillään olevan projektin mukaan ja
foldauksen yhtäjaksoisuuden perusteella (koko projekti yhtämittaa, puolet jne.)
 
Ylös Bottom