Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Foorumin bugit ja parannusehdotukset Vol. 2

Vastaus: Foorumin bugit ja parannusehdotukset Vol. 2

Jeppistä jee ja jetsulleen. Pelikeskusteluun ei tosiaan pääse edelleenkään, kun ovella vahtii poke nimeltään 404.
Väliaikaisratkaisuna voinee käyttää tätä linkkiä.

Pahoittelemme ongelmia. Vuosikausia jatkunut neitsytkoodarihaku on edelleen tulokseton.
 
Vastaus: Foorumin bugit ja parannusehdotukset Vol. 2

Saman poken syliin vie tuokin linkki. Noh, odotellaan josko sillä loppuisi työvuoro jossain välissä.
Se onkin sit jo oudompi homma, koska tuo linkki on ihan vBulletinin vakiomuodossa ilman vBSEO-muotoilua. :O
 
Vastaus: Foorumin bugit ja parannusehdotukset Vol. 2

Neitsytkoodari ois kyllä kova, sais tuotua hieman tälle vuosisadalle tätä foorumia kun kaikki muu on jo :) itse en kyllä tästä forasoftasta pidä ollenkaan, mutta sekin on mielipidekysymys. Tosin tapatalkilla tulee 90% ajasta käytettyä. Harmi että ei paukut riitä, muuten voisi vaikka auttaakin. Toivottavasti joku löytyy korjailemaan :)
 
Vastaus: Foorumin bugit ja parannusehdotukset Vol. 2

Se onkin sit jo oudompi homma, koska tuo linkki on ihan vBulletinin vakiomuodossa ilman vBSEO-muotoilua. :O

Mulla oli aluksi noin, että kun laittaa hiiren linkin päälle niin siinä näkyy koodi linkki. Sitten kun klikkaa niin se korjaantuu selkokieliseksi linkiksi mistä seuraa 404-virhe. Unohdus toiminnon jälkeen se lopetti mulla linkin korjaamisen.
 
Vastaus: Foorumin bugit ja parannusehdotukset Vol. 2

itse en kyllä tästä forasoftasta pidä ollenkaan, mutta sekin on mielipidekysymys. Tosin tapatalkilla tulee 90% ajasta käytettyä. Harmi että ei paukut riitä, muuten voisi vaikka auttaakin. Toivottavasti joku löytyy korjailemaan :)
Xenforoon siirtymisestä tässä on jo pidemmän aikaa puhuttu. Se olisi kai kaikin puolin modernimpi, ja taitaa jo Tapatalkiakin tukea. Toisaalta ehkä vähemmän kivulias tie olisi lopultakin siirtyä vBulletinin 4.x-versiosta 5.x:ään. Luulen, että vB5:n pahimmat kasvukivut on jo selätetty.

Katsotaan, mihin tässä päädytään ja millä aikataululla. Omaakin sydäntä särkee näin naurettavan tason ongelmat.
 
Vastaus: Foorumin bugit ja parannusehdotukset Vol. 2

Xenforoon siirtymisestä tässä on jo pidemmän aikaa puhuttu. Se olisi kai kaikin puolin modernimpi, ja taitaa jo Tapatalkiakin tukea. Toisaalta ehkä vähemmän kivulias tie olisi lopultakin siirtyä vBulletinin 4.x-versiosta 5.x:ään. Luulen, että vB5:n pahimmat kasvukivut on jo selätetty.

Katsotaan, mihin tässä päädytään ja millä aikataululla. Omaakin sydäntä särkee näin naurettavan tason ongelmat.
Kyl toimii Tapatalk ja xenforo hyvin. Se on kyllä loistokas softa.
 
Vastaus: Foorumin bugit ja parannusehdotukset Vol. 2

Nyt ainakin täällä 404 ongelma näyttää poistuneen, sivut ja linkit toimii taas kuten ennenkin, loistavaa!
 
Vastaus: Foorumin bugit ja parannusehdotukset Vol. 2

Piti tyhjentää Chromen välimuisti että pääsi pelikeskusteluun.
 
Kävin vähän kiksauttamassa vBulletinin Friendly URLs -asetusta, joten nyt ehkä toimii paremmin. Tosin tunnettuja ongelmia ovat edelleen Merkitse keskustelualue luetuksi -linkin vieminen väärään osoitteeseen. Lisäksi jotkin Googlessa olevat KonsoliFINin foorumille osoittavat URLit vievät 404-virheeseen. Paska säkä. Enempään eivät omat taitoni riitä.
 
Vastaus: Foorumin bugit ja parannusehdotukset Vol. 2

Kuvien (JPEG, PNG) liittäminen viestiin ei onnistu. Onko kyseessä ominaisuus vai vika?
 
Vastaus: Foorumin bugit ja parannusehdotukset Vol. 2

Kuvien (JPEG, PNG) liittäminen viestiin ei onnistu. Onko kyseessä ominaisuus vai vika?
Ei meillä ole mitään vikaa

Vikaa

Vikaa

Vikaa

Vikaa

Vikaa

*boottaa Winampin*

Jaa niin joo, samasta PHP-version päivityksestä johtuva ongelma oletettavasti tuokin.
 
Vastaus: Foorumin bugit ja parannusehdotukset Vol. 2

Onko muilla vikaa, jos menee "uusimmat viestit" kohdan kautta ja "merkitse keskustelualue luetuksi", niin tuleekin tälläinen:

404-sivu

Sivua, jota etsit (/bbs/forums/), ei löydy.
 
Vastaus: Foorumin bugit ja parannusehdotukset Vol. 2

Onko muilla vikaa, jos menee "uusimmat viestit" kohdan kautta ja "merkitse keskustelualue luetuksi", niin tuleekin tälläinen:

404-sivu

Sivua, jota etsit (/bbs/forums/), ei löydy.
On. Ja viiden pisteen vihje: syy on kerrottu on tässä ketjussa jo moneen kertaan. 8)
 
Vastaus: Foorumin bugit ja parannusehdotukset Vol. 2

Uusi kinder yllätys tullut vastaan.

Ongelmaksi on muodostunut taas toisen käyttäjän viestin lainaaminen/siteeraus. Tällä kertaa tekstikenttä ei reagoi välilyönnin painallukseen.

Näppäimistön piikkiin en laita ko. ongelmaa, sillä missään muussa tilanteessa tämä ei ole tullut vastaan. Olen testannut välilyönnin käyttöä myös muissa KFIN tekstikentissä ja toimivuus on 100%. Eli tämä tulee vastaan ainoastaan siinä kohtaa, kun haluan lainata toisen käyttäjän tekstiä. Esimerkiksi nyt kaikki toimii moitteetta, kun käytin "vastaa viestiketjuun" -painiketta.
 
Vastaus: Foorumin bugit ja parannusehdotukset Vol. 2

Ongelmaksi on muodostunut taas toisen käyttäjän viestin lainaaminen/siteeraus. Tällä kertaa tekstikenttä ei reagoi välilyönnin painallukseen.

Näppäimistön piikkiin en laita ko. ongelmaa, sillä missään muussa tilanteessa tämä ei ole tullut vastaan. Olen testannut välilyönnin käyttöä myös muissa KFIN tekstikentissä ja toimivuus on 100%. Eli tämä tulee vastaan ainoastaan siinä kohtaa, kun haluan lainata toisen käyttäjän tekstiä.
En saanut tätä itse toistumaan. Selaimena Chrome 54, käyttiksenä macOS 10.12.1 Beta. Millainen combo siellä?
 
Vastaus: Foorumin bugit ja parannusehdotukset Vol. 2

TT-2k: Windows 10 + Chrome (54.0.2840.59 m)

E: Testasin Firefoxilla ja kaikki toimi moitteetta. Onko käryä mistä ongelma voisi johtua?
 
Vastaus: Foorumin bugit ja parannusehdotukset Vol. 2

On. Ja viiden pisteen vihje: syy on kerrottu on tässä ketjussa jo moneen kertaan. 8)

Näköjään. :) Näin kun ei ole 5kk käynyt selaimella foorumilla ja 99% käytän tapatalkia, niin ei tullut edes mieleen selata aikaisempaa keskustelua. Innokkaana vain heti informoimaan viasta. :D
 
Vastaus: Foorumin bugit ja parannusehdotukset Vol. 2

TT-2k: Windows 10 + Chrome Versio 54.0.2840.59 m

E: Testasin Firefoxilla ja kaikki toimi moitteetta. Onko käryä mistä ongelma voisi johtua?
Ei mitään käryä, mutta boottaa koko Windows varmuuden vuoksi. Tai jos jollain on samanlainen käyttis ja selain, olisi kiva jos voisit kertoa havainnoistasi.
 
Ylös Bottom