Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Foorumin bugit ja parannusehdotukset Vol. 2

Vastaus: Foorumin bugit ja parannusehdotukset Vol. 2

Kiusallamme emme ole mitään kyllä rikkoneet (taikka jättäneet korjaamatta).

Ongelma ratkesi sillä, että tosiaan piti poistaa https kohdasta s kirjain, mutta jostain syystä tämä ei toiminut mobiililla. Kun kokeilin tietokoneella niin toimii. Eli sain annettua palautteen.
 
Ei tää nyt oikein tähänkään kuulu, mutta miksi mulla ei näy tuo kommentti. Luulin siinä olevan pelkkä kuva tms mikä ei näy, mutta web versiolla kävi ilmi et on linkki+ihan normi tekstiä.

b1daad1a77c9d4248e459cd43ab8bb51.jpg

Edit: ja jos lainaan viestiä ni kaikki sisältö tulee näkyviin.
 
Vastaus: Foorumin bugit ja parannusehdotukset Vol. 2

Mut onko toi joku yleinen bugi ja mikä sen siis laukaisee? Linkissä joku vai mikä.
Veikkaan, että jos viestissä ei ole muuta sisältöä kuin linkki tekstillä, Tapatalk jotenkin flippaa siitä.
 
Vastaus: Foorumin bugit ja parannusehdotukset Vol. 2

Loppuviikosta olen huomannut pari tapausta, missä etusivun "Uusimmat foorumiviestit" näyttävät kirjoituksen, joka ei kuitenkaan ole luettavissa tälle merkityssä ketjussa.

Etusivulla näkyvä viesti:

"Heh, fanipoikuus haisee viestien läpi. :D Eivaan, mutta emme vielä tiedä miten Microsoft on kustomoinut prosessoria. ;) Uskon, että Microsoftin tuleva konsoli tulee pyörittämään 4K/60fps -videopelejä, sillä Microsoftin tehtävänä oli kehittää Sonyn v..."
- Vastaus: Xbox Onen päivitysmalli: Project Scorpio (2017)

Kuitenkaan "Xbox Onen päivitysmalli: Project Scorpio (2017)" -ketjussa ei näytä olevan yläpuolen viestiä. Näin on tosiaan tapahtunut myös ennenkin. Onko kyseessä bugi (viesti on oikeasti kirjotettu toiseen ketjuun tms.) vai onko käyttäjä/ylläpito poistanut kirjoituksen, mutta tämä kuitenkin syystä tai toisesta näkyy etusivulla "uusimpana viestinä"?
 
OK: Oikein päätelty. Tuossa kyseisessä tapauksessa käyttäjä oli itse poistanut viestinsä. Lopputulos toki sama, jos ylläpito poistaisi.
 
Vastaus: Foorumin bugit ja parannusehdotukset Vol. 2

Oletan että ylläpito on tietoinen, mutta mainitaan tämä varmuuden vuoksi. Aamusta asti foorumin ulkoasu on muuttunut karmaisevan näköiseksi. Käytössä on PC + Chrome (versio 57.0.2987.133) kombo. Liittäisin kuvan, mutta tämä(kin) foorumiominaisuus taitaa olla rikki : /

Sad!

[Lähetin saman viestin hetki sitten, mutta vahingossa poistin kommenttini, kun ei tätä nykyistä foorumia osaa Erkkikään käyttää :p]
 
Vastaus: Foorumin bugit ja parannusehdotukset Vol. 2

Oletan että ylläpito on tietoinen, mutta mainitaan tämä varmuuden vuoksi. Aamusta asti foorumin ulkoasu on muuttunut karmaisevan näköiseksi. Käytössä on PC + Chrome (versio 57.0.2987.133) kombo. Liittäisin kuvan, mutta tämä(kin) foorumiominaisuus taitaa olla rikki : /
Kuvien liittäminen on ollut rikki jo pitkään, mutta macOS 10.12.x + Chrome 58:lla kaikki näyttää edelleen ihan normaalilta. Pystyisitkö laittamaan kuvan vaikka jonnekin weppiin ihmeteltäväksi? Tosin sitä ennen tarkasta foorumin vasemmasta alareunasta, ettei tyylivalitsin ole yhtäkkiä muuttunut joksikin toiseksi. KonsoliFIN 2010 on tämä oranssi-harmaa-oletustyyli.
 
Vastaus: Foorumin bugit ja parannusehdotukset Vol. 2

Kuvien liittäminen on ollut rikki jo pitkään, mutta macOS 10.12.x + Chrome 58:lla kaikki näyttää edelleen ihan normaalilta. Pystyisitkö laittamaan kuvan vaikka jonnekin weppiin ihmeteltäväksi? Tosin sitä ennen tarkasta foorumin vasemmasta alareunasta, ettei tyylivalitsin ole yhtäkkiä muuttunut joksikin toiseksi. KonsoliFIN 2010 on tämä oranssi-harmaa-oletustyyli.
Kiitos avusta! Vasemmassa alareunassa ei ollut valikkoa, mutta sivuston alaosion keskellä oleva "Full Site" painike palautti keskustelualueen normaalimuotoon. Jälkikäteen kun katselin, niin käytössä oli Default Mobile Style :eek:
 
Vastaus: Foorumin bugit ja parannusehdotukset Vol. 2

Valitsin kauppapaikalla vahingossa "Lähetä s-postilla tämä sivu" ja päädyin Redtubeen. Google Chrome, Android-puhelin.
 
Vastaus: Foorumin bugit ja parannusehdotukset Vol. 2

Redtuben käyttäjämäärät saa Suomesta piikin kun kaikki käy ihan vain "kokeilemassa". [emoji23]
 
Vastaus: Foorumin bugit ja parannusehdotukset Vol. 2

Onko täällä joku mainosten automaattinen klikkaaminen päällä? Nyt on lyhyen ajan sisällä käynyt kaksi kertaa niin että kun olen surffannut muualla netissä toisessa välilehdessä niin sillä välin Konsolifin välilehteen avautuu mainoslinkki.

Pari päivää sitten automaattiklikkautui joku "Voitit iphonen" hämymainos. Äsken se meinasi ladata Mackeeper haitakkeen mutta ublock esti sen.
 
Vastaus: Foorumin bugit ja parannusehdotukset Vol. 2

JTahti: Ei kyllä kuulosta sellaiselta, mitä tekisimme edes pahimmassa epätoivossamme. :O

Tapahtuivatko nuo foorumin vai pääsaitin puolella?
 
Vastaus: Foorumin bugit ja parannusehdotukset Vol. 2

Mun mielestä jätin selaimen foorumin puolelle, mutta en ole ihan varma. Taidan pitää ublockin varmuuden vuoksi vähän aikaa päällä kfin palstalla.
 
Vastaus: Foorumin bugit ja parannusehdotukset Vol. 2

Pari päivää sitten automaattiklikkautui joku "Voitit iphonen" hämymainos. Äsken se meinasi ladata Mackeeper haitakkeen mutta ublock esti sen.

Tarkista ettet ole saastuttanut omaa selaintasi esim. asentamalla laajennuksen, joka on myöhemmin päivitetty haittaohjelmaksi.
 
Vastaus: Foorumin bugit ja parannusehdotukset Vol. 2

Tässä kuussa päivityksen on saanut uBlock Origin ja Youtube High Definition. En nyt tiedä onko niissä mitään vikaa.
 
Mun mielestä jätin selaimen foorumin puolelle, mutta en ole ihan varma. Taidan pitää ublockin varmuuden vuoksi vähän aikaa päällä kfin palstalla.
Mulla on omalla työkoneella KFINin foorumi Chromessa päällä aika lailla 24/7, eikä ole koskaan tuollaista tapahtunut. Ublockia mulla ei kylläkään ole.

Jätin nyt kokeeksi sekä foorumin että itse saitin auki Chromeen, Safariin ja Firefoxiin. Katsotaan, tapahtuuko missään mitään kummallista.
 
Vastaus: Foorumin bugit ja parannusehdotukset Vol. 2

Vastaava tapahtui​ täällä, kun katselin toiselta näytöltä formuloita ja hiiri oli sen näytön puolella. Toisella näytöllä Firefox:lla oli pelkästään kfin foorumi auki, adblock käytössä, mutta ei käytössä täällä.
 
Ylös Bottom