Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Formula One 06

Baron

Well-Known Member
Pistetään tännekin nyt ketju tällekin pelille....

Viime vuotinen Formula One PSP:lle oli konsolin julkaisupeli ja se oli sen sortin kuraa, että oksat pois. Harmittaa vieläkin, että se on tuolla hyllyssä pölyä keräämässä... No kaipa siitä saa joskus vaihdossa 5 ...

No joka tapauksessa... PS2 puolella porukka on aivan täpinöissään tästä pelistä, joten... Uskaltaako kysyä onko se tällä puolella mistään kotoisin ?

Pikakelaus netistä arvosanoina on hajonnaltaan 4-8 pistettä kymmenestä, joten niistä ei ota selvää (ranskankielisyys ei ole vahvimpia puoliani, onneksi löytyi yksi englanninkielinen)

Arvostelulinkki

Te jotka piditte viime vuoden versiosta, niin ei mielipidettä, kiitos :) Oli se sen verran kauhea teos...
 
Vastaus: Formula One 06

Näyttää siltä että sulla on PS2, joten miksi väkisin haluat ostaa sen huonomman version eli PSP-version? Kilpailutkin ovat todella pitkiä vääntöjä jos haluaa kaiken realismin irti, eli kumoaa samalla kaikki PSP:n plussat. Osta ihmeessä PS2:lle jos ostat. Itse ainakin oon tykästynyt tohon peliin täysin.
 
Vastaus: Formula One 06

Gangster75 sanoi:
Näyttää siltä että sulla on PS2, joten miksi väkisin haluat ostaa sen huonomman version eli PSP-version? Kilpailutkin ovat todella pitkiä vääntöjä jos haluaa kaiken realismin irti, eli kumoaa samalla kaikki PSP:n plussat. Osta ihmeessä PS2:lle jos ostat. Itse ainakin oon tykästynyt tohon peliin täysin.

:eek:
Heh... Hommatkaa vaimo ja lapsi, niin opitte paljon talouden ainoan telkkarin jakamisen dynamiikasta iltasella lapsen painuttua nukkumaan... Esimerkki viime illalta: Hitchcok vai Pleikkari ? :D Minulle riittäisi, että ajomallinnus D-padilla olisi samaa tasoa kuin GP3:n ajaminen PC:llä näppiksellä. Sillä onnistui täyspitkät kisat helposti...

Tämän kaavan jos toistaa tarpeeksi monta kertaa, niin joulun jälkeen olen saanut pelatuksi PS2:lla läpi Fahrenheitin ja God of Warin. WRC, MotoGP, GT4 ovat sujuvasti vaiheessa ja pahasti... Repikää siitä huumoria... :D PSP:llä saan pelattua huomattavasti paremmin, koska se ei ole sidottu telkkuun, ymmärrettävästi. Tätä taustaa vasten PSP on loistava laite, joka usein sivuutetaan puhuttaessa PSP-peleistä pelkkinä porttauksina... Pelaajien keski-ikä nousee, samoin pelaamisen esteet...

Edit: Ja niin... Shadow of Colossuskin on ikuisuusprojekti... Yksi jätti takana, mutta revipä aikaa sille... Tuleva EA:n NHL07 PS2 ja PSP yhdistelmänä 20 min kertarykäyksenä aina silloin tällöin taitaa olla se yhdistelmä minulle...
 
Ylös Bottom