Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Formula One 2010 Codemasters [X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja käkikotka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Formula One 2010 Codemasters [X360 Hype]

Itse meinasin viikko pari sitten pykätä uutta ketjua, kun paskalla haulla en löytänyt mitään, mut onneksi en sitten tehnyt... :o Löysin tuolloin myös pätkän, jossa oli paljolti pelkästään tekijöiden jne. kommentteja. Kivaltahan tää näyttää.

Omalla kohdalla vaan oston edessä on yksi nolo juttu, kun olen nykyään niin ulkona formulakuvioista. Eräs nimikin tuossa tuli vastaan kun mietin, että onko hatusta vedetty - ei tietenkään mut kiitos maksukanavien ihan outo nimi.

Tylsäähän se on kun jotkut Buttonit voittelee kisoja, mut hyvältä näyttää ja on pääasia, ja kunhan saadaan pätkäkin jossa jotkut apinat on taustalla turpa kiinni ni saadaan kuulla onko nuo äänet mikkihiiri-mallia kuten psp-versiossa viime vuonna.

Minkähänlainen moninpeli tähän saadaan? Oispas aika mainio jos on tuki kaikille autoille :)

Minkähänlainen moninpeli tähän saadaan? Oispas aika mainio jos on tuki kaikille autoille :)

PS3-puolella on puhuttu, että 12:n pelaajan kisat ovat mahdollisia. Samalla koneella ei sen sijaan ole edes jaetun ruudun mahdollisuutta, jolle minä annan hyvin pitkän miinuksen.

ja kunhan saadaan pätkäkin jossa jotkut apinat on taustalla turpa kiinni ni saadaan kuulla onko nuo äänet mikkihiiri-mallia kuten psp-versiossa viime vuonna.

Noniin, itsekin odotan tätä (suurena F1 fanina) ihan liekeissä ja tässä hyvää gameplaytä E3 buildista, josta ainakin itse innostuin yhä enemmän! En ainoastaan graafisesta puolesta, vaan myös äänistä ja ajofysiikasta yms. Ja tämähän ei oo läheskään valmis versio pelistä :)

kuiva keli YouTube - F1 2010 E3 Gameplay Video - Spa in the Dry
ja
sadekeli YouTube - F1 2010 E3 Gameplay Video - Spa in the Wet

Toivottavasti pelissä on tarpeeksi slidereitä mitä säädellä, esim. tuota ärsyttävää kisainssiä, joka huutaa joka väliin, voisi minimoida :cool:

Ilmeisesti tosiaan tuo 12 pelaajan multiplayer tässä on ja joku party play time trial ( siis samalla koneella) mutta split screen (jota itse en kaipaa) tulee vasta ensi vuoden peliin.

http://community.codemasters.com/fo...e-know-so-far-please-read-before-posting.html

Mutta todellakin... Nyt kyllä näyttää hyvältä :p

Täähän saattaa hyvinki olla peli josta tulee samanlainen legendaku N64:sen F1 World Grand Prixsta. Sillä erotuksella et täs on uramoodi+realistisempi.

Toisaalta suomalaisten into F1:siin on vaisumpiku ennen.

Olipas keveän oloinen auto. Silti kuitenkin antoi vakuuttavan kuvan siitä että kyseinen auto aliohjasi todella paljon (tai sitten lagia ohjauksessa). Siipeä lisää eteen tai sitten takaa pois ja tasapaino kohdilleen. Pääsikö pelissä jousitusta säätämään?

Noh, perussetti ja vähemäpää ei voisi hyväksyäkään. Force Indian auto olisi voinyt mennä enemmänkin ruttuun, mutta eipä meistä kait kukaan täydellisyyttä odota :)

Olipas keveän oloinen auto.

Tuossahan oli tankattu vain 3:n kierroksen verran polttoainetta.
:D

Noh, vakavasti ottaen täytyy kyllä olla Arcade-tasolla pelattu, sen verran oli jarrumerkit hukassa ja pysyi radalla. Lisäksi ohjaus oli kyllä aikamoista laidasta laitaan vääntöä, mutta tuota luultavasti pystyy säätämään. Pakkohan sitä on voida.

Ekassa DiRTissä tuntui kyllä, ettei saanut säädettyä tarpeeksi, eli liukusäätimiä pystyi vatkaamaan, muttei näkynyt tarpeeksi ajettaessa. Eihän se toki mitään kunnon rallia ollut, mutta silloisen tuoreeltaan hankitun ratin kanssa messevää.

Loppupeleissä F1-peliä on odotettu niin kauan, että kelpaa mainiosti. Toivon vain, että HC-puolen ajoasetuksia pääsee säätämään niin YP:ssä kuin eritoten nettipuolella.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Olipas keveän oloinen auto. Silti kuitenkin antoi vakuuttavan kuvan siitä että kyseinen auto aliohjasi todella paljon (tai sitten lagia ohjauksessa). Siipeä lisää eteen tai sitten takaa pois ja tasapaino kohdilleen. Pääsikö pelissä jousitusta säätämään?

Mistäs mä tiedän, mut jos ei edes sen vertaa saa kuin psp:llä testatussani viime vuoden versiossa, ni huonosti menee. Eli suomeksi; pakko saada ja saakin säädellä.

Kävin jo ostamassa ratinkin. Olen valmis :p

Minkäs ratin ostit ja mistä? Microsoftin oman vai logitechin drive fx:n, vai jonkun ihan muun. Oon täs nyt katellu eri kauppojen rattivalikoimaa boxille, mutta en yhtäkään rattia nähny. Olis kuitenkin ihan kiva saada joku ratti, jolla tätäkin vois pelaa.

Minkäs ratin ostit ja mistä? Microsoftin oman vai logitechin drive fx:n, vai jonkun ihan muun. Oon täs nyt katellu eri kauppojen rattivalikoimaa boxille, mutta en yhtäkään rattia nähny. Olis kuitenkin ihan kiva saada joku ratti, jolla tätäkin vois pelaa.

Paikallisesta Citymarketista löysin sen Mikkisoftan oman hintaan 99€. Mitä näitä nyt on lueskellu niin juurikin noista sittareista noita saattaa löytyä.

Mitä näitä nyt on lueskellu niin juurikin noista sittareista noita saattaa löytyä.

Cittarista en ookkaa vielä käyny tarkastamassa. Joten huomenna pitää käydä kattomassa ja toivoa parasta:)

Edit: Peli muuten näyttää aivan törkeen hyvältä. Toivottavasti saatas vielä muutama video tosta vauriomallinnuksesta.

Peli näyttää niin hyvälle ettei tarvitse paljon keskustella. :D

Peli näyttää niin hyvälle ettei tarvitse paljon keskustella. :D

Näin se menee :) Itse en muista että koska olisin odottanut jotain peliä näin paljon!
Kaikki näyttää todella hyvältä. Tietenkin pieniä kysymysmerrkejä on ilmoilla, kuten AI, penalty-systeemin rajuus. (onneks sen saa pois) mutta overall, tämän parissa tulee jo ilmestymisviikonloppuna vietettyä varmasti kymmeniä tunteja. Tauot vain silloin kun töllöstä tulee Singaporesta "oikeaa kuvaa" :D

En vaan osaa päättää että lähdenkö uratilaan 3 vai 5 vuoden mittaisena (tai 7v).. Ja että 50% vai 100% kisapituuksilla. Tuo kisaviikonloppu on kuitenkin aika pitkä.
Mitäs muut on ajatellu tästä?

Mitäs juttuja siin ilmenee et ajaa eripituisen uran? Itse ainakin ajattelin vetää 7:n enkä ole ymmärtänyt miksi pelata lyhyempää

Ylös Bottom