Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Niin, saiko tähän DrDisrespectin skinit?
Heti viestin alkuun pitää todeta, että Omenanraadon kanssa olen kyllä samoilla linjoilla, ei ole paskankaan väliä miltä se oma pelihahmo näyttää skinien osalta.
Hahmolle ei ole vielä omaansa. DrDisRespect antoi pelin kehittäjille viikon aikaa luoda omat skininsä peliin, tai hän lopettaa pelaamisen. Näytti toimivan.Ne asesikinit olenkin nähnyt tohtorin toimesta. Kuvittelin myös hahmolle jo tuodun omansa. Lähtee hankintaan mikäli sen tekevät. Konseptikuvia fanien toimesta on jo näkynyt.
Mutta eihän PC-pelaajat ole mukana, ellei omaan squadiinsa ota mukaan PC-pelaajan/-pelaajia.
Varmaan osunut kohdalle suurimmaksi osaksi uusia Switch-käyttäjiä, jotka ei oo Forttia koskaan pelanneet?
Saa nähdä tapahtuuko Fortniten kanssa vastaavanlaista. Ainakin Ninja on niin iso nimi pelin parissa, että voisi kuvitella saavansa oman hahmonsa peliin.
Aivan, mutta tämähän koskee jokaista PS4:lla pelaavaa, eikö? Eli jos joku muu pleikkaristi on päättänyt tuoda PC-kaverit mukaansa, pitää myös sinun ja squadi-kavereidesi pelata heitä vastaan, vaikka te kaikki olettekin konsolilla?
Xboxillahan on mahdollisuus blokata muut alustat pois, jos niin haluaa.
Nyt en ole aivan varma. Käsittääkseni PC-pelaajia tulee mukaan vain jos omassa squadissa on sellaisia mukana.
Tuo on kylllä hyvä, että voi blokkailla eri alustoja pois. Ei taida samaa olla PS4- ja Switch-versioissa. En tosin ole niin hirveästi asetuksia tutkinut...
Ainakin tähän asti on Switchin solo-modessa saanut onneksi pelata vain saman alustan kanssa. Ilmeisesti tuo ryhmän muodostaminen vasta avaa portit monialustapeleihin.
Itse laittanut sen 5 € aloittelijapakettiin Nintendo Switchillä. Lisää panostetaan viimeistään kun saavat joskus DrDisrespectin takatukan kanssa kentälle.
V-Buckseilla sen aina saa ostettua. Olikohan 900. Kerran olen ostanut alkuvuodesta, sen jälkeen on Battlepass maksanut itsensä aina takaisin. Koska siitä saa myös buckseja takaisin, joita kertyy aina helposti uuden passin verran.