Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza 2 ja replay

juskaparma

New Member
Voi olla että oon vaan helvetin tyhmä, mutta en tiiä miten tuossa pelissä pääsee katsomaan uusintoja. Kai siinä sentäs pystyy noita katsomaan? Jos joku vaan osais kertoo että miten..
 
Vastaus: Forza 2 ja replay

Voi olla että oon vaan helvetin tyhmä, mutta en tiiä miten tuossa pelissä pääsee katsomaan uusintoja. Kai siinä sentäs pystyy noita katsomaan? Jos joku vaan osais kertoo että miten..

Tallennetut uusinnat löytyvät muistaakseni Options-valikon Replay Theatresta, sinne pääsee päävalikon kautta.
 
Vastaus: Forza 2 ja replay

Tallennetut uusinnat löytyvät muistaakseni Options-valikon Replay Theatresta, sinne pääsee päävalikon kautta.

Mitenkäs niitä uusintoja voi tallentaa kun en minä niitä pääse kisan jälkeenkään katsomaan? Eikä mulla muuten tuolla options-valikossakaan ollut mitään replay-theateria, ainoastaan se valokuvien katselu-mahdollisuus,view photos....
Outoa...
 
Vastaus: Forza 2 ja replay

Tais olla niin että kisan jälkeen kun tulee rahat tilille niin silloin tulee "Race Results" -valikko jossa on

Continue
Restart
Watch Replay

vaihtoehdot.
Watch Replay niin lähtee.
 
Vastaus: Forza 2 ja replay

Tais olla niin että kisan jälkeen kun tulee rahat tilille niin silloin tulee "Race Results" -valikko jossa on

Continue
Restart
Watch Replay

vaihtoehdot.
Watch Replay niin lähtee.

Heh, mullapa ei oo tuossa valikossa mitään muita vaihtoehtoja kuin tuo continue ja restart.... Ja tosiaan ei ollu siellä alkuvalikon optionsissakaan sitä tallennettujen uusintojen katsomismahdollisuutta... Kellään muulla ei varmaan ole ollut samanlaista ongelmaa?
 
Vastaus: Forza 2 ja replay

Tais olla niin että kisan jälkeen kun tulee rahat tilille niin silloin tulee "Race Results" -valikko jossa on

Continue
Restart
Watch Replay

vaihtoehdot.
Watch Replay niin lähtee.

Piti ihan otta kuva varmistaakseni asia kun alkaa äryttämään tuo juttu. Eli tarkoitiko tätä valikkoa?
DSC00367.jpg
 
Vastaus: Forza 2 ja replay

Juurikin tuota. Onko sulla kiintolevyä? Jos se tallentaa sen väliaikaisesti sinne ajon aikana?

Ei ole kiintolevyä kun on arcade-malli. Tuota vähän itsekin olen miettinyt että jos se olisi syynä. No olen jokatapauksessa tilaamassa tuon kovalevyn lähiaikoina niin sittenpähän näkee auttaako se...
 
Ylös Bottom