Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza 2 - säätöapua kädettömälle

Tempura

New Member
Olen yritellyt ja testaillut aika liudan vaihtoehtoja auton säätämisessä, ja kyllähän peli itsekin neuvoo mitä mikäkin tekee. Mutta en saa yhtä perkeleen vikuraa kuriin.

Ongelmana on siis Nissan Fairlady Z (takavetoinen, kone edessä), jonka muistaakseni ostin D-luokkalaisena, ja päivitin se B-luokan ylärajoille kisoja varten. Osat päivitettiin aikalailla 50/50 ajettavuuden ja tehojen suhteen. Mutta perhana kun tuo puskee ja perä heittää, enkä oikein saa koko vekotinta vakaaksi. Silä pystyy juuri ja juuri ajamaan ja medium-tasolla pärjäämäänkin olettaen ettei tee 0.01% liian nopeita käännöksiä tai kovia kiihdytyksiä.

Kertokaas professionaalit vähän vinkkejä, ei tuosta raaskisi luopua kun on niin nättikin!
 
Vastaus: Forza 2 - säätöapua kädettömälle

Lisää semmonen tägi kaverilistaan kuin "Kimmo83" ja sano että Healtti suositteli.
Se osaa Forzan salat ja on semmosia autoihmisiä, että varmasti jeesaa.

Muutenkin mukava jannu :)
Joten otappa yhteyttä siihen kaverii niin varmaan pysyy leidikin käsissä kohta.
 
Vastaus: Forza 2 - säätöapua kädettömälle

Meikäläinen ei niinkään säätöapua kaipaa..pelasin yksinpeliä levelille 29 ja peli alkoi alusta?? Näkyy et oon levelillä 29, ja kerätyt voitot..autot häipyi, ja alusta piti aloittaa, onko toi pelin ominaisuus vai joku bugi? Voisko joku valottaa/auttaa asiassa.
 
Vastaus: Forza 2 - säätöapua kädettömälle

Save game kenties korruptoitunu.

Onks kukaa löytäny lingerfeldille (z06, en muista mite oikein kirjoitettii) hyviä säätöjä ettei se puskis, kun siin on parhaimmat osat ;D
 
Vastaus: Forza 2 - säätöapua kädettömälle

Toi corvette lingerfeld (whateva) on kyllä pelin haastavimpia vehkeitä. Periaatteessa ei saisi laittaa ollenkaan "normi" versioon yhtään tehoja lisää...

1) hommaa kustomoitavat spoilerit
2) 2-way lukot
3) oikeastaan kaikki millä voi vapaasti säätää autoa.

- Lukot siten että autosta tulee yliohjautuva, kokeile säätämällä... paha sanoa mihin olet tottunut. Mieluummin reilusti yliohjautuva kuin vähän aliohjautuva.
-renkaiden paineet n. 1.8 - 1.9 bar edestä ja takaa. (lämpee, mutta pitää)
- takasiipi tuottamaan n. 80 - 90 kg D-forcee (lue, parempi ohjautuvuus kaarroissa).
-etusiipi sama homma mut about 50-55 kg d-forcee
-vaihteet 1. normaali ja sen jälkeen jokaista hieman pidemmäksi... eli more speed, less acc.
-auton korkeus "melkein" niin alas kuin sen saa
- jouset ei saa olla liian jäykät, vaan kokeilemalla löydät sellaiset semi jäykät säädöt ja taakse tulee hieman löysemmät.

-doddii, koska jokainen meistä kuskaa noita vehkeitä eri tavalla niin tuosta kun lähtee liikkeelle niin pitäis noi ylitehokkaat,aliohjautuvat,RASKAAT ja amerikkalaiset takavetoiset pedot olla taltutettuna.

Säätöjen tavoitteena on saada kohtuu paljon pitoa tohon taka-akselin päälle. hieman hillitä tuota corveten voiman tuottoa takarenkaille. jousilla saa säädettyä ettei ihan joka tanan pikkukivestä takapää lennä tangentin suuntaan.

PS. tosin tuo max vauhti hiipuu kyllä sitten jonkun verran.
 
Vastaus: Forza 2 - säätöapua kädettömälle

Olisko jotain linkkiä säätö-oppaaseen eri autoille? Driftereille ja kisaautoille.
 
Ylös Bottom