Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza 3 -peliseuraa

Vastaus: Forza 3 -peliseuraa

GT: Ride84
Pääasiassa radankiertämiseen reilua vastusta vailla.
Driftaaminen on penaalista, tai sitten en vaan osaa :(
 
Vastaus: Forza 3 -peliseuraa

Toiset ajaa lujaa, mutta minä aina täysillä.
Rehti ja reilu rata-autoilu kiinnostaa, onhan tämä herrasmiesten laji, onhan.
Ei driftailua - en osaa.
GT: kaakari
 
Vastaus: Forza 3 -peliseuraa

Jos sattuisi rehtiä suomalaista driftaus-seuraa löytymään niin olisi mukava. Muuta ei ole tullutkaan livessä vielä ajettua. :eek: Joskus pidän itseäni jopa ihan hyvänä! :eek:
Niin ja ainakaan tällä hetkellä en omista headsettiä, joten turinat saattaa jäädä hieman vähemmälle.

Tagi: ChargerOulu
 
Vastaus: Forza 3 -peliseuraa

Jos sattuisi rehtiä suomalaista driftaus-seuraa löytymään niin olisi mukava. Muuta ei ole tullutkaan livessä vielä ajettua. :eek: Joskus pidän itseäni jopa ihan hyvänä! :eek:
Niin ja ainakaan tällä hetkellä en omista headsettiä, joten turinat saattaa jäädä hieman vähemmälle.

Tagi: ChargerOulu

Pistinpä kutsua tulemaan. Saa kyllä nähä tuleeko tosta driftauksesta mitään. Vähän on ollut taukoa tosta.. :D
 
Vastaus: Forza 3 -peliseuraa

Pistinpä kutsua tulemaan. Saa kyllä nähä tuleeko tosta driftauksesta mitään. Vähän on ollut taukoa tosta.. :D

Nyt en välttämättä ehdi pariin päivään pelaamaan, mutta viikonlopun jälkeen voisi ottaa pikku ajot! :D
 
Vastaus: Forza 3 -peliseuraa

juu itsekin olisin kunnon peliseuran puutteessa, tuolla livessä kun nuo amerikkalaiset ym. eivät parasta seuraa ole, kisat menevät usein romuralliksi.

GT: MASTER PAIN fin

driftausta ja normikisoja
 
Vastaus: Forza 3 -peliseuraa

Juu täälläkin mielellään pelataan Suomalaisia kuskeja vastaan! Kaikki pelimuodot käy. Driftailen nelikolla mielellään ja silleen että mennään KOVAA driftissä eikä lussutella sunnuntainopeutta ruskeasannan shellin jäisissä mutkissa :)

Gamertag, drgreenth

21 jälkeen pääsen parhaiten peleihin mukaan kun lapset käyvät unille.

Lähetän kutsua joillekkin tässä listassa niin voidaan ottaa joku ilta rentoa kisaa.
 
Vastaus: Forza 3 -peliseuraa

Peliseura kelpais

En ole mikään huippukuski, mutta radallakin välillä pysytään.
-Ei mielellään driftausta
-R3, R2, R1 luokat mieluiten...muutkin käy
-voin ajaa myös pidempiä kisoja
-enkä aja hampaat irvessä

niin aamu, kuin iltakin käy, riippuu töistä ja muksuista ja "muijasta"


julli23
 
Vastaus: Forza 3 -peliseuraa

Kaikki peliseura kelpaa, rohkeasti kutsuja tulemaan!:)

Driftingiin mielellään vain takavetoisilla autoilla.

Gamertag: wilsqu
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza 3 -peliseuraa

Tänään sunnuntaina (14.2.) vois ajella illemmalla??
Pistäkää vaikka friend requestia jos ei ole nimi listalla jo!
 
Vastaus: Forza 3 -peliseuraa

mua voi kanssa pyydellä peliin jos kiinnostaa. itse ajelen ratilla mutta en mitenkään erityisen hyviä kierrosaikoja, mutta kyllä sentään radalla pysyn.
driftata osaan joskin välillä seinille/hiekalle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza 3 -peliseuraa

ite pelaan kaikkee mitä tulee etee... iha leikil otan kaikki kisat... jos haluu driftata takavedol nii harjoittelen vasta ite.... ottakaa huomioo jos olen tiimini kans liikkeel forzas nii en saata tulla silloin pelaa..


gamertag: peit2

ps.voin tulla pelaa ainaku oon paikal... invikää tai kaveri pyyntö thanks...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza 3 -peliseuraa

Löytyiskö peliseuraa privaattikisaan, jossa ei saa käyttää ajoapuja, ainoastaan manuaalivaihteet, ohjaamonäkymä ja vauriot simulaationa. Kaikki autoluokat käy. Jos kiinnostaa niin pistä kaveri pyyntöä kehiin tai jos järjestät vastaavilla asetuksilla kisoja niin pistä meikälle kutsu.

Gamertag: Vanha pieru
 
Ylös Bottom