Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza 3 -turnaus päättynyt

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miikkis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

miten poistetaan kuvia forzan nettisivuilta että saa upittua lisää :confused:

sais raportin kirjoitettua valmiiksi kun saisi kuvat nettiin
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Eikös niiden pitäisi poistua automaattisesti kun upit lisää? Tai ainakaan minä en löytänyt tuolta sivuilta mitään valintaa niiden poistosta. Tai sitten se löytyy jostain Storefrontin my photos-kohdan alta?

Mistä kuvakulmasta porukka tätä muuten pelaa? Itse käytän sisäkuvakulmaa, mutta tuo on hieman ongelmallinen noissa kisoissa, kun ei pahemmin näe sivulla olijoita.
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

No kirjoitellaan raportti sillä aikaa kun mietitään miten kuvia saa poistettua.
Omalta osalta kisa meni ihan hyvin. Peräpään lähtöpaikka kertoin heti alussa sen että ekassa kurvissa voi tulla ylimääräisiä sydämentykyksiä. Siinähän sitten joku olikin poikittain edessä ja itse täräytin suoraan kylkeen. Tämän jälkeen ajelin kiltisti viimeisenä, mutta wilsqun ja s4m1n raivokas taistelua helpotti tilannetta ekan kierroksen lopulla :).

Tämän jälkeen sain JunaFanin kiinni mutta pyöräytin auton neulansilmä mutkassa. Tämän jälkeen sainkin rauhassa ajella yksinäni aina kierrokselle 9 jonka lopussa oli taas wilsqun ja s4m1n kanssa tiukkaa kisaa. kaikki taisivat pyöriä pari kertaa, mutta sijoituksiin sillä ei ollut merkitystä.


Replayn katsottu ja mitään törkeyksiä en huomannut vaan kisatilanteiksi laskisin kaikki.

sijoitukset:

1. VelliPerse
2. Storkki
3. Chargeroulu
4. JunaFani
5. miiksu
6. wilsqu
7. S4m1FIN
8. Hubezzu

Kuva1: eka kurvi
Kuva2: s4m1FIN Wilsqu
Kuva3: samat + velliperse
kuva4: samat + storkki
kuva5: miiksu + JunaFani
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Eikös niiden pitäisi poistua automaattisesti kun upit lisää? Tai ainakaan minä en löytänyt tuolta sivuilta mitään valintaa niiden poistosta. Tai sitten se löytyy jostain Storefrontin my photos-kohdan alta?

Mistä kuvakulmasta porukka tätä muuten pelaa? Itse käytän sisäkuvakulmaa, mutta tuo on hieman ongelmallinen noissa kisoissa, kun ei pahemmin näe sivulla olijoita.

ei poistu kun sanoo että sun kaikki slotit on jo käytössä ole hyvä ja poista ensin yksi :) mutta ei kerrota mistä :)
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Yksi pakollinen varikko käynti siihen vielä mukaan.

1 pakollinen stoppi tekee kyllä aina kisalle hyvää ja antaa myös hieman mahdollisuuksia taktikointiin.:)

Teillähän on tainnut olla ihan kunnon romurallit käynnissä! :):):)
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Hyvin näkee tos kuvas 4, että lähellä oli etten täräyttäny suoraa päi. :D
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

On kyllä erittäin mukava ajettava tuo seatti. Tuntuu, että tolla autolla olisi mahdotonta ajaa nurmikolle. :)
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

sainpas poistettua kuvia joten tässä kaksi vielä

kuva6: miiksu wilsqu ja s4m1fin
kuva7: voittaja velliperse
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Menee ehkä ohi aiheen, mutta olisko porukalla mielenkiintoa kisata useamminkin? Vois järkätä jotain kisoja ihan tän turnauksen ulkopuolellekin? Tai sitten jos mahdollista lisättäisiin vaikka toinen GP kisa esim perjantaille? :)

Varikkostoppi vois kans olla siisti lisä. :) Mites aika-ajo? Meneekö liian vaikeeksi?
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Invii vaa ku oon lives ni voin tulla kisailee. Vois just vetää jotai "random" kisoja vaikka varikko stopeil ja muil hienouksil jos vaa porukkaa tulee. Mutta en kannata sitä, että tähän turnaukseen tulis mitään lisä kisoja. Tai sit menee partyl ajaa kisoi publicille muita vastaan? :)
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Menee ehkä ohi aiheen, mutta olisko porukalla mielenkiintoa kisata useamminkin? Vois järkätä jotain kisoja ihan tän turnauksen ulkopuolellekin? Tai sitten jos mahdollista lisättäisiin vaikka toinen GP kisa esim perjantaille? :)

Varikkostoppi vois kans olla siisti lisä. :) Mites aika-ajo? Meneekö liian vaikeeksi?

Noi aika-ajot ei taida onnistua ainakaan helposti, mutta kyllähän nuo tän turnauksen ulkopuoliset kisatkin kelpaisi. Tuo AI:ta vastaan kisailu kun on melko tylsää.
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

en mää käsitä mistä kaverit repii noita aikoja :) omasta mielestä meni hiton hyvin ja ei mitään jakoa. itse kyllä joinin kanssa livepeleihin kunhan laittaa inviteä. (en ehkä samantien jos on just kisa tai hotlap menossa, mutta kuitenki) mukavahan se on ihmistä vastaan ajaa kun nuo tietokoneet on hiukan tylsiä :)
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

01:37.875 ei ne schimanskin ajat sit ookkaa täysin mahdottomia:D
Tosta suzukan kisasta sen verran että se ekan mutkan kolari oli kyllä vähän mun syytä ku menin liian hanakasti sinne sisämutkaan.
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

1:37.789 4kiekka@ "kf hl 3". Tuntuu että pitää mennä työntämään tota autoa noilla suorilla kun se on niin tehoton.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Paras kierros tähän mennessä 1.38.229
Minulle voi myös laittaa invitea kisoihin kun olen linjoilla.
Onko sunnuntain gp-kisan kellonaika jo sovittu vai voiko sitä vielä siirtää n.30-45 min. myöhäisemmäksi eli alkamaan klo 21.00 tai vähän sen jälkeen vai meneekö se liian myöhäiseksi joillekin?
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Paras kierros tähän mennessä 1.38.229
Minulle voi myös laittaa invitea kisoihin kun olen linjoilla.
Onko sunnuntain gp-kisan kellonaika jo sovittu vai voiko sitä vielä siirtää n.30-45 min. myöhäisemmäksi eli alkamaan klo 21.00 tai vähän sen jälkeen vai meneekö se liian myöhäiseksi joillekin?

alkuperäisistä s4m1FIN ilmoitteli ainakin että menee liian myöhäiseksi, tuo aika sopisi hänelle lauantaina, mutta päivää en lähtisi vaihtamaan. näillä näkyminin kisa ajettaan 20:30 koska se sopii niille ketkä ovat alusta asti olleet mukana
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Mulle ei oikeen 2100 alotus sovi sunnuntaina.
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

01:37.545

Kävin ajamassa nyt vähän huolellisemmin ja ilman krapulaa.:)
Vieläkin lähtisi aikaa pois,mutta katsotaan nyt,mitä muut tekevät.Nyt on aika tasaista kärkikahinoissa ja sehän on hyvä homma!;)
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

1:38:430

Pitänee kokeilla ajaa kytkimen kanssa kun sillä tuntuvat noita huippuaikoja ajavan. Mitäs hyötyä siitä on? Harmi kun ei tuohon rattiin saa sitä järkevästi.

Mua voi kans kysellä muulloinkin ajamaan jos satun maisemissa olemaan!
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Moro vaan kaikille. Päätin itsekin aloittaa hot läppäyksen näin vähän jälkijunassa. Tarra on ostettu ja ensimmäisen session tuloksena oli 1.38.1.. Pakko saada alle 1.38 aika :D ja täällä ajellaan ratilla.. gamertag on MiCCoFIN
 
Ylös Bottom