Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza 3 -turnaus päättynyt

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miikkis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Noniin viralliset ajat on nyt sitten saatavilla ekassa viestissä olevasta linkistä :) siellä olikin joukko vakoojia seuraamassa tilannetta :cool:

Muutaman replayta en löytänyt storefrontista, jos tuomio oli virheellinen niin kertokaa millä hakusanoilla pitäisi löytyä :) tulokset muuttuu jos replay on ollut ajoissa mutta en vain löytänyt muussa tapauksessa listoihin ei tule enää muutoksia.


Ensi viikon rata on silverstone
auto Audi R8 tai Nissan MINE'S R34 Skyline GT-R

seuraava vastaaja on onnellinen joka saa valita auton :)
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

noniin niillä mennään :)

Nissan MINE'S R34 Skyline GT-R
Silverstone grand prix


nyt nukkumaan että jaksaa huomenna ottaa tyypit autosta ja radasta :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Mun aika näköjään puuttuu, Pitäs se siellä storessa olla nimellä kf hl3 ja aika oli toi 1.37.468
Tänään en pääse ajamaan kisaa ku tuli reissuun lähtö, harmi koska voi tulla aika tasasta vääntöä. Silverstonessa oon kyl taas mukana
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

tarkistan vielä eilen ei osunu silmään tosiaan
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Mä voisin osallistua kans tohon GP kisoihin,miten muuten ootte lähtöjärjestyksen hoitanut tossa kisassa?tai ylipääntään onko jotain tiettyjä sääntöjä?
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Mä voisin osallistua kans tohon GP kisoihin,miten muuten ootte lähtöjärjestyksen hoitanut tossa kisassa?tai ylipääntään onko jotain tiettyjä sääntöjä?

Jos enemmän kuin 8 osallistujaa ajetaan karsinnat
finaalin lähtöjärjestys on randomi. lisäsin nimesi listaan


noniin kyllähän se velliperseen aika sieltä löytyi :) nyt on superviralliset ajat ja tulokset etusivulla muutamia pieniä pistemuutoksia tuli
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

rataan siis tarkennus eli silverstone grand prix on ratana korjasin ekaaan viestiin myös
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Onko porukaa jäämässä ajamaan gp-kisan jälkeen? Itse en ehdi kisaan mukaan mutta sen jälkeen voisi kisailla ihan muuten vaan sekalaisia autoja ja ratoja.

Ensi viikon jälkeen taitaa tulla neljän kuukauden tauko kun HL5:n auto/rata äänestys alkaa ekan viestin mukaan 1.6 :D
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Onko porukaa jäämässä ajamaan gp-kisan jälkeen? Itse en ehdi kisaan mukaan mutta sen jälkeen voisi kisailla ihan muuten vaan sekalaisia autoja ja ratoja.

Ensi viikon jälkeen taitaa tulla neljän kuukauden tauko kun HL5:n auto/rata äänestys alkaa ekan viestin mukaan 1.6 :D

hupsista keikkaa :)

voisin jäädä parit kisat ajelemaan tosin ensin pitää gpn tulokset kirjata ja uppia replay mutta sen jälkeen homma ok
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

No nyt on käyty tyyppäämässsä "Kyllikkiä" Silverin nopeissa mutkissa.Tuntui alkuun ihan perhanan jäykältä pirssiltä,ei tahtonut oikein kääntyä mutkiin.

5 kierroksen veto ja paras aika oli 1:52.249

Vai huomennako tämän kisan sai vasta aloittaa?:)
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

hupsista keikkaa :)

voisin jäädä parit kisat ajelemaan tosin ensin pitää gpn tulokset kirjata ja uppia replay mutta sen jälkeen homma ok

Tulen liveen todennäköisesti hieman yhdeksän jälkeen, jos on kisat vielä menossa niin voi laittaa kutsua.
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

No nyt on käyty tyyppäämässsä "Kyllikkiä" Silverin nopeissa mutkissa.Tuntui alkuun ihan perhanan jäykältä pirssiltä,ei tahtonut oikein kääntyä mutkiin.

5 kierroksen veto ja paras aika oli 1:52.249

Vai huomennako tämän kisan sai vasta aloittaa?:)

saa sen jo tänään aloittaa :) itsekkin kävin ajelemassa ja hankalalta tuntui. 1.58 tais olla paras
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Eipä ehtinyt ajaa finaalia kun netti katkesi. Ensimmäisessä mutkassa lensin livestä pihalle. Meinasi aivan kyrsiä! :mad: wilqun ja junafanin kanssa oli karsinnassa kova vääntö, joka päättyi pieneen kolarointiin, joka oli seurasta minun liian ahnaasta ohitusyrityksestä. Pahoittelut.

Muutenkaan ei oikein mennyt nappiin. Kesken lähtökiihdytyksen ratti painoi itsekseen start-nappia ja menin ihan jäähän! :D Katselin vaan osanottajalistaa ja muut paineli ohi! :D
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Juu, ei täälläkään mennyt ihan nappiin. Karsinnassa oli tosiaan hyvää vääntöä, tosin tulin viimeiseksi, eikä aika riittänyt finaaliin. Tuli sitten kesken ajelun kutsu partyyn. Ilmeisesti pääsin uudelleen järjestettyyn finaaliin Playan (?) netin katkeamisen takia. Eipä siinä mitään muuta, mutta unohdin vaihtaa vaihteiston automaatilta manuaalille.

Tuo automaattiloota kun ei tällä auto- ja ratayhdistelmällä oikeen toimi, joten sitten ajeltiin puolet radasta viitosvaihteella. SkullEDin kanssa oli vääntöä kuudennelle kierrokselle saakka, jonka jälkeen pääsi ohi.

Tuntui muuten olevan tässä kisassa melko paljon törmäilyjä. Tuli tässä mieleen, että onko mulla liian aggressiiviset ajolinjat ohituksissa?
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

No kylläpäs pätki.. Olisko ollu kierros numero 8 pääsuoralla pätkäs ja seuraava mitä näky niin auto pyöri ympyrää pääsuoralla... No ei aina voi voittaa. :) Mutta kyllä silti vähän pistää ärsyttämään...
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Tuntui muuten olevan tässä kisassa melko paljon törmäilyjä. Tuli tässä mieleen, että onko mulla liian aggressiiviset ajolinjat ohituksissa?

Johtuisiko siitä, että kaikki oli tuolla autolla niin lähellä samaa tasoa niin nuo ohitukset ei ole niin helppoja.
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

tuloksia ja muuta tulossa 20min sisällä :)
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Eli tosiaa kisat menivät ihan mukavasti, itse tykkään ainakin tälläisestä enemmän jossa kukaan ei pääse sitä 2min kaulaa repimään vaan loppuun asti on tiukkaa vääntöä.

playa tosiaan tipahti pois ooteltiin hetki ja ajateltiin ottaa junafani tilalle kun ei miestä kuulunut.

Kolareita kisassa riitti, mutta mitä katsoin replayltä niin vaikeahan siihen on syyllistä löytää jos 4 kurvia ajetaan rinnakkain ja lopulta toinen tai molemmat ajaa ulos :rolleyes:

Oma kisa meni hieman reisille toisessa kurvissa, mutta loppu matka meni mukavasti. jostain syystä party hajosi siinä 8 kierroksen kohdalla ja luulin että mun netti meni poikki. Hiukan meinasi keskittyminen herpaantua :)

Tulokset tässä:

1. Lapioleuka
2. s4m1FIN
3. storkki
4. wilsqu
5. miiksu
6. skullED
7. Junafani
8. paxidajai keskeytys ennen maalia sirou points


Kuvia:

1. meitsi pihvinä kahden sämpylän välissä storkki ja wilsqu
2. kaikki
3. lapioleuka paxidajai
4. skulle (ei nopein tapa edetä :D)
5. s4m1 wilsqu
 
Ylös Bottom