Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr
Lähinnä haen näillä säännöillä ja ohjeilla sitä että.
Sulla on ihan oikea tavoite, mutta jos asenne kuskeilla on luokkaa S4M1 niin pahalta näyttää.
Juhoh ei kannata mennä liian yksityiskohtaiseen sääntökirjameininkiin, kun pienemmälläkin pärjää aika hyvin. '
Pari aika yleistä juttua jotka on jo mainittu mutta jotka jo ihan yksinään riittää aika pitkälle ilman että pitää ajaa sääntökirja toisessa kädessä:
-Linjanvaihto kerran.
-Sovitaan milloin ohittaja saa oikeuden mutkaan (puoli autonmittaa pitää päästä edelle lienee yleisin tapa).
-Kierroksella ohitettavat päästää ohi heti kun turvallisesti pystyvät.
-Kamppailu tilanteessa (kylki kylkeä vasten) pidä ajolinjasi kunnolla ja jätä tilaa.
Sitten jos tulee jotain kolareita yms. niin niitä voi sitten ruotia yksitellen.
Jos päämuistisääntönä kaikilla on jo vain sekin että kunnioitetaan kunnolla kanssakilpailijoita
niin sekin riittäisi vaikka kuuhun jos kuskit moisen mielessään oikeasti pitäisi.
Tässä yksi video omasta ajelusta eräässä pc-liigassa. Vaikka edelläolevalla on huonommat renkaat, niin aika kauan joudun ahtaalla radalla hakemaan ohitusta.
Maltti on todellista valttia ja palkitaan kyllä. Huomatkaa miten myös kilpakumppani vilauttaa valoja kun pääsen ohi. Syy?
Ilmoittaa mulle että on turvallista palata ajolinjalle. Lähinnä koitan kiteyttää miten pitkälle jo toisen kunnioittaminen radalla vie ja tuo nautittavaa kisailua.
YouTube - Battle in Power and glory