Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza 3 -turnaus päättynyt

Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Mukana ainakin hotlapissä, kisaan osallistuminen rippuu kellonajasta, jos klo 20 jälkeen niin mukana, muuten jää hotläpin ajeluks.

mulle sopii ainakin kanssa parhaiten tuo 20:30 esim, muksu saatu yleensä siihen mennessä nukkumaan.
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Lisäsin ton gamertagin näkyviin. Lisätkää kaverilistoille vaa.
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Hittolainen kiinnostaisi kyllä mutta olen toistaiseksi ratiton ja Forzaton, en tiedä kauanko. Kai näitä turneita tulevaisuudessakin vielä ajetaan?
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Voisihan tuota hotlappia ainakin tulla ajelemaan. Ehkä tuohon kisaankin ilmestyn, tosin en ole ollenkaan netissä pelaillut, joten en sitten tiedä mitä siitäkin tulee. Ehkäpä pitää testailla jossain vaiheessa.
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Voisihan tuota hotlappia ainakin tulla ajelemaan. Ehkä tuohon kisaankin ilmestyn, tosin en ole ollenkaan netissä pelaillut, joten en sitten tiedä mitä siitäkin tulee. Ehkäpä pitää testailla jossain vaiheessa.

mukaan vaan pari kertaa vaan itekki livessä ajanu, kyllä se siitä sitten lähtee :)
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Voisin itsekkin osallistua kuitenkin tuohon GP:hen, mikäli aikataulu sopii ja eiköhän se sovi. :)

Pistelen varsin kaverikutsua turnaukseen osallistuville.
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

mukaan vaan :) jos gphen tulee yli 8 niin sitten pitää ajella jonkin sortin A ja B lähtö ja sitten finaali :)

Montakos kierrosta olisi hyvä tuollaisen gpn mitaksi. riippuu tietenkin radan pituudesta mutta olisiko se 50-60km vai enemmän?
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

mukaan vaan :) jos gphen tulee yli 8 niin sitten pitää ajella jonkin sortin A ja B lähtö ja sitten finaali :)

Montakos kierrosta olisi hyvä tuollaisen gpn mitaksi. riippuu tietenkin radan pituudesta mutta olisiko se 50-60km vai enemmän?

Eikö se tuo olisi aika sopiva?
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Eikö se tuo olisi aika sopiva?

joo se olis sellanen passeli 10 kierrosta keskiverto rataa. jos tulee tuo A ja B lähdöt niin ne voisi sitten olla vaan puolet tuosta. Sen jälkeen finaali mikä on sitten tuon kisapituuden.
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Mulle maistuis kanssa pikkukisat illemmalla. Olen linjoilla ...:cool:
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus

Omasta mielestäni myös hyvä,jos saa käyttää ajoapuja.Pysyy homma mukavan rentona.Itse en apuja käytä paitsi kolmosessa olen joskus sortunut uusilla radoilla käyttämään ajolinjaa.

Ja storeenhan voisi tosiaan laittaa jonkun tarran myyntiin ns.osallistumismaksuksi.(voin pyytää jonkun hyvän maalarin tekemään ja lähettää giftinä järjestäjälle,joka voi sen laittaa storeen.)

Voin myös tarvittaessa antaa jotain palkintoa noihin kisoihin(creduja/autoja).

Onko tarrasta kuulunut meneekö ensiviikkoon? sinäänsä väliä jos sen saisi alkuviikosta, mutta voidaan tehdä niinkin että ekaa turneeta varten on 5000cr tarra ja sitten seuraavaksi olisi se lopullinen 45000cr tarra :)
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Tarra pitäisi olla valmiina tänään ehtoommalla.Giftaan sen sitten Miikkikselle,niin voi laittaa sen storeen myyntiin.:)
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

No niin,tarra on valmis.
Sellainen ihan simppeli Konsolifin hot lap challenge-tarra.
Taiteilijana toimi Mudinski.

Laitoin Miikkikselle kaveripyynnön,niin voin giftata sen tänään tai huomenna.:)
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

hyväksyin pyynnön :) ilmoittele siten kun oot lahjoittanut niin pistän sen mahdollisimman nopeasti myyntiin. Kuitenkin aikaisintaan tunnin päästä kun tuo kauniinpi osapuoli tahkoaa tuota fallouttia siihen asti :)
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

hyväksyin pyynnön :) ilmoittele siten kun oot lahjoittanut niin pistän sen mahdollisimman nopeasti myyntiin. Kuitenkin aikaisintaan tunnin päästä kun tuo kauniinpi osapuoli tahkoaa tuota fallouttia siihen asti :)

Lähetetty on.:)

Ilmoita sitten heti,jos ei tullut perille.On nimittäin tänään jostain syystä nuo giftaukset mennyt vituralleen aika monella tyypillä.:mad:
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Lähetetty on.:)

Ilmoita sitten heti,jos ei tullut perille.On nimittäin tänään jostain syystä nuo giftaukset mennyt vituralleen aika monella tyypillä.:mad:

hyvin tuli perille ja nyt löytyy mun storefrontista hakusanoilla konsolifin hotlap challenge, kiitoksia tästä :) nyt ei muuta kuin takomaan aikoja :)
 
Ylös Bottom