Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza 3 -turnauskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Darthmake
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Forza 3 -turnauskeskustelu

joku vois laittaa sen replayn storefroonttiin kun en huomannu tallentaa.
edit: nyt löyty

mulla meni kanssa huonosti, heti ekassa mutkassa tuli joku kylkeen ja siitä pihalle, no eipä mun kierrosajat muutenkaan olis ollu vertailukelpoisia.

Kisa on sitten päättynyt ja tuloslista näyttää tältä:

1.cromexnet
2.velliperse
3.alphs
4.artwark
5.lapioleuka
6.random1zer

ja replayn löytää storefrontista nimellä kfin gp

Onnee voittajille ja toivottavasti tulee jatkossa lisää kisoja.

Pahoittelut hc_cob:lle ekan mutkan osumasta. Katsoin replaysta, että olin pikkuisen edellä mutkan sisäpuolella, kun aloitit kääntymään minua kohti. En nähnyt sinua ollenkaan ja sitten tulikin jo osuma. En kyllä siitä altakaan olisi pois pääsyt kun olin melkein niin sisälaidassa kuin olla voi.

Hyvä kisa oli kuitenkin ja tiukkaa vääntöä riitti. :) Alussa tipahdin melkein viimeiseksi kun kilpailutilanteen osuman seurauksena ajauduin ulos. Siitä piti sitten aloittaa hillitön kiri, jottei kärki päässyt karkuun. Täytyy sanoa, että oli hyvää herrasmies kisailua.

Olikohan velliperse joka päästi minut suoralla ohi? Olin vähän yllättynyt siitä kun yritin imussa ajaa ja yhtäkkiä edellä menevä hidasti niin paljon, hyvä kun en perään ajanyt. :)

jep mä annoin tilaa ku olit reippaasti nopeempi. Ei oikein menny kisa putkeen ku jännitti niin että sormet täris ja hiki valu loronaan:D. alphsin kanssa oli aika kovaa vääntöä.

KonsoliFIN kiittää osallistujia ja onnittelee voittajia.

Mitalikolmikko voisi laittaa minulle yhteystietonsa palkintojen postitusta varten.

Ehdottaisin c-luokan junnuliigan pystyyn pistämistä. Ite huomasin tässä turnauksessa, että omassa ajamisessa on parannettavaa roimasti ja olisi mukavaa kisailla jossain liigamuodossa muitten suomalaisten seurassa ja samalla neuvoja kysellen. C-luokka siksi koska sielä autot eivät vielä ole sellaisia raketteja.

Tuostahan voisi sitten esimerkiksi tehdä niin, että c-luokan liigan voittajat nousevat seuraavaa luokkaan ja C-luokkaan jäävät sitten kisaava uudestaan seuraavaan luokkaan noususta.

Tässä vielä finaalin tilastot

Sija....Kuski............Kokonaisaika.....Ero...........Paras kierros
1. Chromexnet........21.46.849.......+0.000.........2.08.528
2. Velliperse............22.02.291.......+15.442.......2.10.064
3. Alphs....................22.05.280.......+18.431.......2.10.521
4. Artwark.................22.06.172.......+19.323.......2.10.736
5. Lapioleuka..........22.22.650.......+35.802.......2.10.178
6. Random1zer.......22.30.0xx........+43.1xx.........2.12.888
7. Ahteri...................DNF (lap 7).....+xx.xxx...........2.14.278

Harmi etten itse voinut osallistua finaaliin sillä olisin todennäkoisesti taistellut velliperseen, alphsin ja artwarkin kanssa sijoista 2-5 sillä kun testasin kisavauhtia aikaisemmin sunnutaipäivällä niin kokonaisaika oli 22.00.8xx ja paras kierros oli 2.10.434 toivottavasti joskus pidetään uusi forza 3-turnaus ja minäkin pystyisin osallistumaan loppuun asti.

Onko ylläpidolla halua/mahdollisuutta ylläpitää ja onko muilla kuskeilla mielenkiintoa jonkinlaista forza-liigaa kohtaan? Osallistujien määrästä riippuen kuskit jaettaisiin eri lohkoihin ja A-lohko ajaisi A-luokan autoilla, B-lohko B-luokan autoilla jne... Ajetaan tietty määrä kisoja ja sitten lohkojen parhaat nousee ylöspäin ja viimeiset tippuisivat alaspäin. Tässä on vielä paljon kehitettävää mutta jos on kiinnostusta niin voisi laittaa liigan pystyyn ja jos ylläpito ei osallistu liigan järjestämiseen niin joku vapaaehtoinen(-set) voi(sivat) ottaa liigan järjestettäväkseen.

täällä on yksi kiinnostunut. Juhofin mistä sä näät noi kaikki ajat kun itse piti laittaa kanssa ne näkyviin kisan jälkeen mutta en löytänyt niitä mistään.

Itse kans ilmoittaudun kiinnostuneiden joukkoon tuohon liigaan jos järjestetään.

jos jonkunlainen liiga järjestetään, niin kyllä olen mukana.
pitäis varmaan vaan opetella ajamaan paremmin...

Kyllä tämä turnaus jää KonsoliFINin järjestämänä ainoaksi.

no voidaanhan me järjestää samanlaisia turnauksia kuin tuo nyt käynnissä oleva hotlap-kisa, palkintona pelinsisäistä rahaa osallistumismaksuista.

vois harkita sitä sitten kun tuo toinen turnaus loppuu

Olis hyvä jos olis muutama eri luokan liigaa käynnissä. esim. kolme luokkaa, Junnu-liiga (C luokka), B-luokka ja A-luokka. Ekalla viikolla voisi järjestää hotlap kisan mistä sitten ekat 20 (viitteellinen luku) pääsee A-luokkaan kisaamaan, seuraavat 20 b-luokkaan ja loput sitten ajavat junnu-liigassa. Sitten kun liigat ovat käynnissä niin liigojen parhaat pääsevät lopputurnaukseen mistä on mahdollisuus nousta seuraavaan luokkaan.

Liigojen kisat olisi kerran viikossa, ja kisoihin olisi aika-ajot, mihin sitten 8 parasta pääsee kisaamaan rataan.

Kun liigakausi loppuu, liigan 1-2 huonointa ajajaa tippuvat luokkaa alemmas (poislukien junnuliiga).

Luvut ovat viittellisiä, mutta tässä olisi tällainen pieni idea.

Nyt kun täällä on ollut jonkin verran kiinnostusta liigaa kohtaan niin voisiko joku tehdä forza-liigaa varten uuden ketjun sillä itsellä ei ole vielä tarpeeksi viestejä lähetetty että voisin tehdä sen itse. Siten saadaan kerättyä kaikki ehdotukset samaan paikkaan ja nähdään onko tarpeeksi kiinnostusta jotta kannattaa edes yrittää saada liigaa pystyyn.

Ylös Bottom