Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FORZA demoaikoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haugi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

haugi

New Member
Pistäkääs aikojanne tänne, te kaikki jotka demon jo omistatte ja ne jotka eurodemon tulevat hommaamaan. Itse olen ajanut pelkästään sillä parhaimmalla ferrarilla.

Omat enkkani:
- paras kierros kisassa; 1.09.099
- paras kolmen kierroksen totaaliaika; 3.34.307
- paras ensimmäinen kierros; 1.14.706

Ajoavuista POIS päältä traction control! Kaikki avut päällä aivan saman tasoisia aikoja.

Vastaus: FORZA demoaikoja

Itse en tykkää noilla LeMans kilpureilla ajaa yhtään...

Nyt en ole ottanut ylös muutakuin kierrosaikoja, ja vasta yhdellä autolla, mutta lisää tulen kirjoittelemaan:

Viri Evo VIII:

1.31.598

Kilpureitten paras aika tais olla jotian 1.10.5xx ja Viri Evolla 1.31.2xx.... mut ainoo käyttökelponen niistä avuista on se ABS vaiko haugi?? oletko saanut toisen käsityksen asiasta? Ja kovasti odotan matsia livessä tällä kyseisellä pelillä sinua vastaan :)

ABS on kyllä joo oikeestaan ainoa todella hyödyllinen apu. Eipä oo miestä "näkyny" aikoihin! Toivottavasti tulee samanlaisia vääntöjä kun aikanaan pgr:ssä, esim. porcheilla kgb cornerissa =) Tämä peli tulee olemaan samanlainen koukuttaja varmasti -ei epäilystäkään. Tekisivät pelistä edes live -demon, kerran tuppaa finaali myöhästymään kovin pitkälle, perkele!

No tuli modattua boxi ja kusautettua live... eli kuhan forza tulee markkinoille niin ostan toisen boxin ja tulen takaisin peleihin. Muita mielenkiintoisia live pelejä ei ole tullut lähiaikoina niin ei ole tarttenut boxia ostaa. Joo Porchella ja kgb cornerissa ja ringillä tietysti oli kyllä todella tiukkajo kisoja.

Toivottavasti saatais parit turnaukset. esim yksin peli ja tiimi skabat... sääli että se tiimi skaba meni läskiksi, idea oli mielestäni hyvä mutta ehkä meidän tiimi oli vähän liian kova. No toivottavasti Forzaan saadaan paljon hyviä pelaajia mukaan niin saadaan hienot kisat aikaan.

Ylös Bottom