Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Horizon 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Routa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Forza Horizon 2

Kyllä jäätyilee mullakin. Samaten auton ääni jää joskus "junnaamaan". Mitään isompaa bugia en ole huomannut. Ärsyttävin oli kun konsoli alkoi tarjomaan päivitystä kesken pelin. Odotella nyt sitten siinä...

[video=youtube;rqcqt4jiG2w]https://www.youtube.com/watch?v=rqcqt4jiG2w[/video]

Kattava arvostelu vuoden parhaasta autopelistä konsoleilla.

[video=youtube;rqcqt4jiG2w]https://www.youtube.com/watch?v=rqcqt4jiG2w[/video]

Kattava arvostelu vuoden parhaasta autopelistä konsoleilla.

2 sivulta jo löytyy kyseinen video ;) Ehkä paras horizon 2 review :)

Sais tulla update, Skyline R32 hävis soundit ton viimesimmän päivityksen jälkee sama ollut muilla. Ja jos vedät yksinpelissä roadtrip ja näät jossain XP boardin ja ajat sen palasiks niin peli jäätyy testasin uusiks et johtuko siitä ja kylllä se vaan jääty uudelleen :/

Nyt itellä sama homma ku hideolla eli nyt on 314 tie pätkää ajettuna ja missään ei näy sitä 1 ajamatonta palaa :confused:

Nyt itellä sama homma ku hideolla eli nyt on 314 tie pätkää ajettuna ja missään ei näy sitä 1 ajamatonta palaa :confused:

Kyllä se sieltä löytyy kun jaksat vaan tihrustaa sitä karttaa, itse kävin sen läpi varmaan lähemmäs 10 kertaa ennenko löyty se puuttuva tie lentokentältä. Kannattaa poistaa ne merkit kartasta niin löytää helpommin, varmaan olet sen jo tehnyt.

Samainen lentokentä "pystypätkä" puuttui itseltänikin viimeisenä. Jokusen kerran sai kartan käydä läpi ennen kuin tuon bongasi.

Jeps, 314/315 itselläkin, kaksi iltaa olen kohtaa etsinyt... pitääkin tutkia lentokenttä tarkemmin.
Muistaakseni Horizon 1:n kartan sai iPadille smarglassilla, onko tässä samanlaista mahdollisuutta?
(en omista padia, mutta voisin lainata)

Täällä kanssa käynnistynyt Kadonneen Tien Metsästys osa 314/315.

Olen vatkannut karttaa liioittelematta varmaan tunnin ajan ja yrittänyt huomata sen harmaan pätkän jossain. Se on ihan varmasti sellainen tie, jonka poikki olen ajanut useasti kisoissa ja free roamissa ja siitä puuttuu joku 50 metrin osuus ajamatta. Mrrr...

Muuten peli on kyllä uskomattoman hyvä. Varsinkin kun tuli ajeltua noissa täsmälleen samoissa Rivieran maisemissa viime kesänä. Silloin ei tosin ollut alla tuhatheppainen hyperauto, vaan 1.3 litrainen Opel Corsa, mutta kuitenkin. :D

Vaan eipä ollut lentokenttä, eräs Nicen poikki katu. Löytyi noin 5min, kun istui metrin päässä tekkusta. \o/

Ympäriinsä ajelu on vain niin hauskaa, ettei haittaa vaikka oliskin joutunut ajaa kaikki tiet toiseen kertaan.
Jotenkin tämä Horizon itselle uppoaa paremmin kuin perinteinen motorsport.
Tämän takia hankin Xbonen ja kyllä kannatti! Online puoleen en ole vielä panostanut, kun pelannut vain lyhyissä pätkissä. Ehkä kun on paremmin peliaikaa.

Online jäänyt myös minulla vähemmälle. Pari kertaa kokeillut. Sellaista romurallia, autot lentelee sinne tänne pitkin rataa ja seiniä. Sitten vielä joku ranskalainen muksu kruuna kaiken laulamalla ja pitämällä mitä ihmeellisimpiä ääniä... Ihan kruisailukin kiinnostaisi joskus hyvällä porukalla.

Forzaan tuli tossa muutama päivä sitten päivitys. Sen jälkeen on palkintopyörästä tullut todella huonoja palkintoja. Tulee melkein jatkuvasti se kaikkein huonoin rahasumma. Ennen päivitystä pelasi paremmin. Minulla kuitenkin on se perk millä saa palkintopyörästä parempia palkintoja useammin.

Latasin Day One version mukana tulleen jonkun auto päkin jossa kolme autoa, mersu ja jotain.. Mistä nää löytää? :o Siellä omissa autoissa on vaan se ihan eka valkkaamani bemari ja hieman myöhemmin saatu ferrari.

Latasin Day One version mukana tulleen jonkun auto päkin jossa kolme autoa, mersu ja jotain.. Mistä nää löytää? :o Siellä omissa autoissa on vaan se ihan eka valkkaamani bemari ja hieman myöhemmin saatu ferrari.

Siellä ne on autokaupassa ilmaiseksi otettavissa.

Apua tarvittais

En tiedä kuuluuko tämä ketju tänne, mutta en löytänyt muutakaan. Eli olisin ostamassa Xonea ja mulla on X360. Olen pelannut esim forza motorsport 5 melkein läpi, eli siirtyykö kehitys Xonelle, jos ostan siihenkin forza motorsport 5?

Kiitos vastauksista jo etukäteen.

Vastaus: Apua tarvittais

En tiedä kuuluuko tämä ketju tänne, mutta en löytänyt muutakaan. Eli olisin ostamassa Xonea ja mulla on X360. Olen pelannut esim forza motorsport 5 melkein läpi, eli siirtyykö kehitys Xonelle, jos ostan siihenkin forza motorsport 5?

Kiitos vastauksista jo etukäteen.

Tallennukset eivät ole yhteensopivia eri versioiden välillä. Tiettyjä poikkeuksia sääntöön on, sillä ainakin Destinyssä hahmot ja niiden varusteet ovat yhteisiä konsoliperheen sisällä (Xboxit ja PlayStationit). Forza Motorsport 5:ttä taas ei ole julkaistu lainkaan Xbox 360:lle.

Onkos muilla ollu ongelmia äänien kanssa? Tossa jokusen tunnin pelailun jälkeen alko yhtäkkiä katoileen äänet sekunniks pariks, lievästi häiritsevää ku tulee vaihteita vaihdeltua enemmänki äänien mukaan, ku mitää mittareita kerkiä tuijottaan :D.. Ja nyt kun tossa ajellu ratin kanssa auton sisältä kuvakulmasta niin mulla ei ratti heilu kuvassa mihinkään? :confused: Muuten kyllä loistavaakin loistavampi peli.

Edittiä. Taas kaikki toimii normaalisti kun sammutti boxin ja käynnisti uudelleen. Liityin myös teirän klubii :) Oon viel aika nyyppä autopeleissä, mut tästä se lähtee ku vaa reenaa.. :D

Edit2. Onko tohon tuunaukseen jotain yleispätevää suomenkielistä ohjetta olemassa missään? Vai pitääkö olla raketti-insinööri että noista voi edes tajuta jotain? Kohtuu hankalaa pärjätä jossai nettipeleissä ku virtuaalimekaanikot painelee siellä täydellisillä asetuksilla meneen ja ite vetää perässä kauheessa luisussa :D

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom