Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itsellä ainakin eka mitä tullut tehtyä on parempi vaihteisto... tuskastuttavan hidasta vaihto noilla vakiolootillaNazza sanoi:Ah, on tämä kyllä täydellinen, pieksee Gran Turismot ihan 100-0! Ja ratilla tuntuma on ihan uskomaton.
Mutta neuvokaas tämmöselle autoista mitään tietämättömälle, että miten noita kiesejä kannattaa viritellä? Eli onko jotain mitä voisi jokaiselle autolle tehdä kun sen kaupasta ulos ajaa, jotta siitä saisi enemmän tehoa irti.
Itse lyön autoon uuden alustan ja paremmat renkaat. Sitten alkaa painottelu tehon ja keveyden välillä.Nazza sanoi:Mutta neuvokaas tämmöselle autoista mitään tietämättömälle, että miten noita kiesejä kannattaa viritellä? Eli onko jotain mitä voisi jokaiselle autolle tehdä kun sen kaupasta ulos ajaa, jotta siitä saisi enemmän tehoa irti.
Muuten täsmälleen sama kaava, paitsi jätän siivet rauhaan melkein aina (ulkonäkö asia nääs ) ja välityksiin en ole koskenut. Nopeilla radoilla on kyllä tuolla tavalla hankalampi pärjätä, mutta jos on kunnolla ajettava ajajan rata, niin hyvin kuljeksii ja ajo varmasti nautinnollisempaa.m00se sanoi:Riippuu myös vähän mihin ryhmään autoa teet.
Itellä Laitettuna C-luokan Golf, C-luokan Mazda Roadster ja D-luokan Porsche 914/6.
Kaikki laitettu suht samalla kaavalla eli painoa pudotettu, nakit ja siivet laitettu pidon parantamiseks. Jousitukset, jarrut, vaihteisto, vauhtipyörät yms härpäkkeet vaihdettu. Moottori puolella putkesta lähtien siihen asti että tulee luokkaraja vastaan. Tämän jälkeen vaihdettu lähinnä välityksiä tuonne 4.00-4.20 asti. Tuloksena "helposti" ajettavia ratapetoja. Suorilla häviän nopeammille ja Nissan Speedwaylle on turha lähteä mutta "perus"-radoilla jälki on tappavan tehokasta kun mutkat menee kuin raiteilla.
Warra sanoi:Muuten täsmälleen sama kaava, paitsi jätän siivet rauhaan melkein aina (ulkonäkö asia nääs ) ja välityksiin en ole koskenut. Nopeilla radoilla on kyllä tuolla tavalla hankalampi pärjätä, mutta jos on kunnolla ajettava ajajan rata, niin hyvin kuljeksii ja ajo varmasti nautinnollisempaa.
dasb00t sanoi:Kertokaapa gurut, mistä saisin hyvän auton A ja S luokkiin? Tärkeintä olisi hyvät ajo-ominaisuudet (pito ja jarrut ennenkaikkea). Tietysti potkua pitäisi olla sen verran, että ei jalkoihin jää heti.
dasb00t sanoi:Kertokaapa gurut, mistä saisin hyvän auton A ja S luokkiin? Tärkeintä olisi hyvät ajo-ominaisuudet (pito ja jarrut ennenkaikkea). Tietysti potkua pitäisi olla sen verran, että ei jalkoihin jää heti.
m00se sanoi:Testailin tuossa eilen autotallissa jo hetken majaillutta Vis Integraa ja onhan se ihan hirveä auto Lisäilin paloja että sain rassin raahattua C-500 luokitukseen mutta silti se on kahteen muuhun laittamaani C-sarjalaiseen verrattuna mopo. Kiihtyvyys & huippunopeus hanurista + liimatut Vis-tarrat kyljessä nosti auton kertaheitolla mun inhokkilistalle. Sinänsä jännä juttu että tämmönen pre-tuned auto on ensimmäinen vastaan tullu jota oikeesti tarvii tuunata ajettavaks
Didd sanoi:Kiinnostaisi tietää, ajeletteko padilla vai ratilla? Jos ratilla, millä ratilla? Pistetään vielä vaikeustaso samaan syssyyn.
Itse ajelen padilla, Champion-tasolla. Ratti on hankintalistalla, kunhan päättäisi mikä ratti...
Harmi, ettei pelissä voi suodattaa kierrosaikalistauksia. Aika moni ajelee kaikki avut päällä, ei kierrosajat ole oikein vertailukelpoisia. Samoin padi/ratti olisi hyvä näkyä myös, silläkin on jonkin verran vaikutusta.
Ps. Korvapuusti-Classic-jäätelö on huijausta, ei se yhtään korvikselta maistunut. Onneksi...
MiKiM sanoi:Paha mennä sanomaan, onko MS:n ratti paras, mutta hyvä se ainakin on. Padilla ajellut ihan testin vuoksi muutamat kisat, enkä kyllä hirveästi tykästynyt ratilla ajon jälkeen. =) Tosin padilla tuntui driftaaminen jotenkin helpommalta, mutta se nyt ei niin hirveän tärkeä ominaisuus ole kisattaessa.
nothing sanoi:No siis ei se rattina varmaan paras ole, mutta käsittääkseni ainoa jonka kanssa force feedback toimii.
nothing sanoi:No siis ei se rattina varmaan paras ole, mutta käsittääkseni ainoa jonka kanssa force feedback toimii.