Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tautofonia sanoi:Itse boksin tuuletuksen lisäksi myös virtalähteen ilmansaanti on tärkeää, ettei virtapiikkejä pääse tulemaan.
Ei tule. Ainut juttu minkä olen huomannut niin R luokan autoissa on huomattavasti enemmän haastetta jo medium tekoälytasolla, kuin muissa luokissa. Puhumattakaan hard tasosta.käkikotka sanoi:Eikös jossai 30-40 levelil säätäminen tuu lähes pakolliseks jos meinaa menestyy? YKkösosasta muistelisin tämmöstä.
Warra sanoi:Ei tule. Ainut juttu minkä olen huomannut niin R luokan autoissa on huomattavasti enemmän haastetta jo medium tekoälytasolla, kuin muissa luokissa. Puhumattakaan hard tasosta.
käkikotka sanoi:Aika samanlainenku ykkösosa, paitsi et kaikki parempaa.
Grafiikka jo lähes fotomaista
Paremmat radat
Parempi pelattavuus
Realistisempi
Ro0Ki3 sanoi:Upea grafiikka pelissä on, mutta fotomainen, not a chance.
Tempura sanoi:Enitenhän tuossa vähän jännittää se, että kun en oikeastikaan tajua autoista mitään, että meneekö tässä sormi suuhun. Kai noista säädöistä ainakin ohjekirjassa on selitystä, että mikä vaikuttaa mihinkäkin?
Rewolt Fin sanoi:En ole jaksanut kattoa, että sanotaanko manuaalissa mitään säätämisestä, mutta luultavasti ei. Mutta silloin kun rupeat säätämään, niin saat halutessasi tietoa, että mitä tapahtuu kun esim. lisäät tai vähennät renkaiden painetta tai säädät lukkoa yms.
Ja kyllä saat irti pelistä paljon, vaikka et autoista sen enempää ymmärtäisi. Siinähän sitä oppii. Enkä voi väittää, että itsekkään hirveän paljon noista autoista tietäisin toisin kuin kaksi pyöräisistä.
Didd sanoi:Pyrin avaamaan alpha-version tässä parin viikon sisään, jolloin toivon monien teistä osallistuvan testaukseen, viilaukseen ja lopullisen version ideointiinkin.
Ideoita saa edelleen heitellä, privana tai meilitse jari (at) mediaani.fi
Pistäkää myös viestiä, jos haluatte osallistua testaukseen.