Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 2

Vastaus: Forza Motorsport 2

Tervehdys voorumilaiset. Elikkä forzafin projekti on ajantasalla. Tällähetkellä ulkoasu on kutakuinkin hiottu kuntoon.

Alustana sivustolla tulee olemaan Joomla! julkaisujärjestelmä johon on integroituna phpbb2 keskustelufoorumi. Sisältöä olen viellä aikalailla vailla. Tähän tarvitsenkin teidän apuanne. Elikkä kaikki jotka pelaavat forzaa, kirjoittakaa edes joku minulle jotain tutoriaaleja auton säätämisestä tai ihan mistä tahansa peliin liittyvästä. Asialliset tekstit julkaistaan avauspäivänä www.forzafin.com sivustolla.

Esim. yksi pelaaja-arvostelu esim. pelistä olisi todella tervetullut.

Jutut osoitteeseen samu.palomaki@pp.inet.fi

Avauspäivää en vielä lyö lukkoon, mutta tavoitteena on kesäkuu ja mahdollisimman nopeasti. Teen itse täysipäiväisesti töitä ja siinä ohella työstän näitä työpäivien jälkeen Forzan pelaamisen lomassa.

Olen myöskin etusivulle etsinyt mainostajaa, joten jos joku on kiinnostunut ottakaa yhteyttä yv:llä.

Tälläkin hetkellä muuten timetrial rank on 123 (oli parhaimmillaan 70). Onlinessa Pro(24).
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Aivan käsittämättömän hyvä peli! Ei pysty lopettamaan pelaamista millään :)
Ainut ettei meinaa liveen päästä millään matsaamaan?
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Kuinkas ratilla pelaavat lätkii autoonsa tarroja tai käyttää photomodea? Aina ratti pois päältä ja ohjain tilalle?
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Blaazi sanoi:
Kuinkas ratilla pelaavat lätkii autoonsa tarroja tai käyttää photomodea? Aina ratti pois päältä ja ohjain tilalle?
Jep. Aina kun pidempään pyöritään valikoissa niin ratti vaihtuu padiin.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Talwar sanoi:
Jep. Aina kun pidempään pyöritään valikoissa niin ratti vaihtuu padiin.

ihan hyvin onnistuu ratillakin vailkoissa pyöriminen, ei tuota tuskaa. onnistuu myös taideteosten tekeminen, mutta jos nopsempaan ja tarkempaa haluaa niitä tarroja asetella, niin kyl pädi on silloin tarpeen.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

ForzaMoto2 sanoi:
ihan hyvin onnistuu ratillakin vailkoissa pyöriminen, ei tuota tuskaa. onnistuu myös taideteosten tekeminen, mutta jos nopsempaan ja tarkempaa haluaa niitä tarroja asetella, niin kyl pädi on silloin tarpeen.
Mun ratissa on vaan maailman onnettomin d-padi. Ei ota kunnolla vasemmalle painalluksia, saa naputtaa monen monta kertaa ennen kuin ottaa käskyn vastaan.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

En tiedä sitten onko ainoastaan mulla ongelmaa mut välillä ratti ei meinaa millään disconnectaa ni ei saa padia 1 paikkaan. Kisan jälkeen uusinnassa ku kuvia yrittää ottaa ni sillon ainakin temppuilee, onko se ratti sitten jotenki "käytössä" kun ei disconnectaa...
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Takakannen mukaan Forza II tukee "custom soundtracks" -ominaisuutta? Ensimmäisessä Forzassahan pystyi tosiaan käyttämään koneen kiintolevylle tallennettuja biisejä ja hallitsemaan näiden toistoa ja volyymia ohjaimella. Eikö kakkosessa muka ole tuota ominaisuutta vai tarkoitetaanko tuolla X0:n omaa mediatoistinta joka toimii kaikkien pelien kanssa muutenkin?

Kyllä tätä peliä on jaksanut innolla hangata koko viikonlopun. Eilen tuli netissäkin pelattua ja hauskaa pelleilyähän se on, vaikkakin kolarointi on jatkuvaa. Ajaminen on erittäin nautinnollista kun jokaisella autolla on oma luonteensa ja X0:n padi sopii peliin niin helvetin hyvin. Vielä kun tekoäly on oikeasti hauska vastus ainakin medium-tasolla niin hupia on mahan täydeltä. Vähän hermostuttaa, että kestääkö tämä hauskuus kuinka kauan, sillä tämän tyylisten pelien ikikirous on loppupään +10 kierroksiset kisat hyperautoilla jotka sitten lopulta jäävät ajamatta kokonaan. No, sitten voineen siirtyä nettikisoihin.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Hauskaa on ollut livessä kaahailu. Tosiaan voisi sanoa et U luokan autot on viimesin teholuokka minkä kans on viel mukavaa ajella. Siitä ylöspäin on jo niin superautoja et kolarit ja suistumiset on arkipäivää joka kisas.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

PSXGamer sanoi:
Takakannen mukaan Forza II tukee "custom soundtracks" -ominaisuutta? Ensimmäisessä Forzassahan pystyi tosiaan käyttämään koneen kiintolevylle tallennettuja biisejä ja hallitsemaan näiden toistoa ja volyymia ohjaimella. Eikö kakkosessa muka ole tuota ominaisuutta vai tarkoitetaanko tuolla X0:n omaa mediatoistinta joka toimii kaikkien pelien kanssa muutenkin?

Ominaisuudella tarkoitetaan Guiden mediasoitinta. Takakannet ovat kyllä turhan epästandardeja merkinnöissään, sillä esimerkiksi joissain peleissä resoluutio ilmoitetaan pelimoottorin renderöintiresoluutioiden mukaan ja joissain konsolin skaalaimen mukaan (esim. Shadowrun 1080p, vaikka renderöidään 720p:llä). Kaikissa peleissä ei lue In-Game Dolby Digital, vaikka niissä DD5.1-äänet olisivatkin. Joissain peleissä lukee minimitallennuksen koko, joissain ei. Ja sitä rataa... :(
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Locust sanoi:
Hauskaa on ollut livessä kaahailu. Tosiaan voisi sanoa et U luokan autot on viimesin teholuokka minkä kans on viel mukavaa ajella. Siitä ylöspäin on jo niin superautoja et kolarit ja suistumiset on arkipäivää joka kisas.
Päinvastoin. R4:lla ajeltiin eilisiltana, ja oli helvetin hauskaa. Ratana Sunset Peninsula tjsp. Nuo oikeat kilpurit tuntuvat tottelevan käskytystä paremmin, ja tiukkoja kisoja oli tosi kiva ajaa. Tosin yksi kisa jäi turhan lyhyeen, kun viimeisen kaarteen lopussa ajauduin liian sisälle ja täysiä rengasvalliin. :cool:
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Mitähän mä en hiffaa tosta decali-editorista. En nimittäin nyt pysty ymmärtämään, että miten edes tommosen värin haalenemisen oot saanu tohon liekkukuvioon. Näkynyt myös kuvia, joissa selvästi itse piirretty jotain kuvia auton kylkiin. Mulla ei ole kuin valmistajan logoja monta sivua ja sitten niitä valmiita tribaaleita sun muita liekkejä ja kirjaimia. Autoon jotain kirjoittaminenkin tuntuu olevan varsin nihkeetä, yks decali kerrallaan ja sitä sitten asettelee kiertelee ja vääntelee, että saa näyttämään samalta kun edellisen. Ei tää näin hankalaa voi olla. Puolelta toiselle kopioinnin olen sentään keksinyt ja sen ketjuttamisen.
Ja sitten, mistä te noi kuvat tonne nettiin raapasette? Mulla ne menee vaan pelin omaan valokuvakansioon boxin kovolle, ja sitten se upload menee jonnekin http://forzamotorsport.net jotka tuntuvat olevan totaalisen antialoittelijaystävälliset sivut. Mesen tunnareilla loggaa sisään, mut täts it. Kuvia ei näy misään.
Kertokaa :)

editsi. Kuvat näkyy jo. En hokannut, että se mitään MSN tunnareilla voi toimia. Kävin lunttaamassa xboxista sinne antamani spostin ja jo näkyy kuvia.

editsi2. Ohessa nyt sitten pari kuvaa todisteeksi, etten tod osaa mitään häivytyksiä =)
http://koti.mbnet.fi/tomsson/vorsa/corve.jpg
http://koti.mbnet.fi/tomsson/vorsa/vr6.jpg
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza Motorsport 2

Morjensta päivää taas Forumin puolellekkin!

Itse kirjottelen tässä juuri muistiinpanoja autojen säätöjä varten. Ja hyvä tulee. Toivotaan vaan että toimii myös radalla. :cool: Pitäisi todenteolla ruveta hankaamaan, näitä ratoja, sillä eilen tuli omasta mielestä niin pahasti turpiin parilta jätkältä että rupesi vituttamaan.

Myöskin hieno tuo M00sen ForzaFin sivu, sisältöä vaan lisää niin hyvä tulee!

Mutta tavataan kisojen merkeissä sitten myöhemmin, nyt takaisin säätämään. -->
 
Ylös Bottom