Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 4 -peliseuraa

Vastaus: Forza Motorsport 4 -peliseuraa

Täällä ois kans yks uus Forza 4- omistaja.

GT: Tumbbu
Ikää löytyy 17 vuotta (maaliskuussa 18).

Joskushan tuota kolmosta on tullu hakattua Mantin ja Jelperin kans (jos nyt ihan oikein muistan). Siitäkin on jo aikaa ja polttelis taas. :D
 
Vastaus: Forza Motorsport 4 -peliseuraa

Olisi ehkä aika pelata välillä jotain muutakin kuin Battlefield 3:sta.

Joten lisäilkääpäs vapaasti LakuFI kaverilistoillenne, jospa sitä innostuisi välillä vaikka autoilemaan.
 
Vastaus: Forza Motorsport 4 -peliseuraa

Lisäilkää pavi44ni32, clubia vailla jos jollain ois vaikka tilaa vielä yhdelle. pelailen enimmäkseen riftinkiä mutta myös muut peli muodot käy.;)
 
Vastaus: Forza Motorsport 4 -peliseuraa

morjens vaan kaikille! täällä ois 32v sunnuntaikuski lisättäväksi

GT: Villisika80

mukavaa vertailla aikoja muihin suomalaisiin
 
Vastaus: Forza Motorsport 4 -peliseuraa

Lisäilkää jos huvittaa kaahailla nurburingii tms. Ihan chillisti vaan.

19v oon.
 
Vastaus: Forza Motorsport 4 -peliseuraa

Moi kaikille!

Täs ois tämmönen sivusto joka kaipailis lisää osanottajia FP Forza Race Series - ForzaPlanet Forums

Siellä ajetaan aina viikon kestäviä aika-ajoja ja tuloksia sitten vertaillaan keskenään. Kivaa on ollu! Ensiksi sinne pitää rekata ja sitte ajella registry qualifieri, jonka ajan perusteella sut laitetaan divisioonaan (joita on kolme tällä hetkellä). Itte olen 3.divarissa koska oon paska kuski =). Ois kiva saada sinne suomalaisia lisää.
 
Vastaus: Forza Motorsport 4 -peliseuraa

Jos joku vielä pelailee saa lisätä, CorrosiveRain9 . Valitettavasti Livessä tämä sunnuntaikuski ei pääse pelaamaan, mutta Rivalseja ja aikoja olis kiva vertailla.
Lvl on about 60 ja jotain.
Muuten, Goldi on vissiin päässyt loppumaan mutta olen sitä tässä uusimassa . . . . jossain vaiheessa (eli Clubi toiminta on vähän out tällä hetkellä) :D.

Ikä 29
 
Vastaus: Forza Motorsport 4 -peliseuraa

jooh jos joku vielä jaksaa pelailla tota forza 4 nii sää lisäillä: jonttu93

tykkään driftailla paljon ja mikki löytyy kanssa nii voi rupatella samalla :)
 
Ylös Bottom