Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 6

Vastaus: Forza Motorsport 6

Joo oli pädillä slaidailussa opettelemista GT6:n jälkeen mut kyl se alkaa sujua. Tuli ihan tilattua Forza 6 limited edition boxi.
 
Vastaus: Forza Motorsport 6

Osaakos kukaan äkkiseltään sanoa mistä saan ton automaattisen videoklippi tallennuksen pois päältä? Vähän raskasta ku reenailee driftaan nii tulee vähä väliä niitä turhia tallennuksia ja kauhee työ poistella..
 
Vastaus: Forza Motorsport 6

Osaakos kukaan äkkiseltään sanoa mistä saan ton automaattisen videoklippi tallennuksen pois päältä? Vähän raskasta ku reenailee driftaan nii tulee vähä väliä niitä turhia tallennuksia ja kauhee työ poistella..

Taitaa onnistua vain sammuttamalla koko DVR, mutta sitten ei onnistu aktiivinenkaan klippailu. Bäfässä rasitti itseä ihan sama.
 
Vastaus: Forza Motorsport 6

Nehän poistuvat itsestään, ei niitä tarvii poistella. Säilyvät vain jos ne erikseen käy tallentamassa.
 
Vastaus: Forza Motorsport 6

Nehän poistuvat itsestään, ei niitä tarvii poistella. Säilyvät vain jos ne erikseen käy tallentamassa.

Kyllä mulla oli vaan toi uploadi täynnä saibaa jotka jouduin yksitellen poistaan? En oo erikseen mitään tallentanu. En oo kyl liikaa perehtyny asiaan, mut tollain oon joutunu noi turhat videot aina poistaan..
 
Vastaus: Forza Motorsport 6

Boxi tosiaan sanoo, että jollei niitä tallenna niin ne poistuu itsestään, mutta sitä ei mainita, että kuinka kauan ne siellä on. 2 päivää? Viikon? Kuukauden?
On kyllä aivan turha ominaisuus kun horizon 2:ssa tulee melkein joka hypyn jälkeen "clip saved", mutta poiskaan ei ole viitsinyt kytkeä jos vaikka joskus tuleekin jotain minkä haluaa itse ottaa talteen.
 
Vastaus: Forza Motorsport 6

Boxi tosiaan sanoo, että jollei niitä tallenna niin ne poistuu itsestään, mutta sitä ei mainita, että kuinka kauan ne siellä on. 2 päivää? Viikon? Kuukauden?

On siellä maininta, 30 päivää.
 
Vastaus: Forza Motorsport 6

Ei mulla ole yhtään klippiä tallentunut automaattisesti kun noita career moden kisoja olen ajellut.. Onkohan tässä sitten niin, että nuo hyvät driftit tallentuu? Ei ole meinaan driftailua tullut harrastettua.
 
Vastaus: Forza Motorsport 6

Ei mullakaan tallenna muutakun noita "perfect driftejä" ja niitä tulee tossa aika helpolla.. Riittää joku vajaa 10 000pts per drifti nii tulee klippi.
 
Vastaus: Forza Motorsport 6

Ei hyvää päivää mikä toi formula täs on olevinaan, eihän sillä pysty ollenkaan ajaan? Lähdöstä aina seinään vaikka kuin varovasti sitä kaasua painaa. Riitti kyllä alle 2min kokeilu oli nii hirvee kokemus ettei ikinä.. Pelaako tätä edes kukaan?
 
Vastaus: Forza Motorsport 6

Ei hyvää päivää mikä toi formula täs on olevinaan, eihän sillä pysty ollenkaan ajaan? Lähdöstä aina seinään vaikka kuin varovasti sitä kaasua painaa. Riitti kyllä alle 2min kokeilu oli nii hirvee kokemus ettei ikinä.. Pelaako tätä edes kukaan?

Pelaa, ja ei ole noin karmaisevaa kokemusta formuloilla ajamisesta, vaikka ajaminen haastavinta onkin toistaiseksi tässä pelisarjassa. Viskaat TC:n päälle niin perä ei karkaile.
 
Vastaus: Forza Motorsport 6

Pelaa, ja ei ole noin karmaisevaa kokemusta formuloilla ajamisesta, vaikka ajaminen haastavinta onkin toistaiseksi tässä pelisarjassa. Viskaat TC:n päälle niin perä ei karkaile.

Jaa niin niitä apujakin vois kyllä käyttää, pitääpä kokeilla jos auttais. En oo kans ikinä noin herkkää autoo kokenu missään pelissä.. Tossa uramoodissa kun näkyy välillä joidenkin kavereiden pohja aikoja niin voiko ne olla tehty millä asetuksilla tahansa? Välillä tuntuu vaan kummalta kun vetää niin täysiä kun pystyy eikä silti saa rikki pohjia..

E. voihan toki syy olla, että ajaa vaan paremmin, mutta en jaksa kyllä uskoa moista ellei ole jotain vilunkia päällä :D
 
Vastaus: Forza Motorsport 6

Jaa niin niitä apujakin vois kyllä käyttää, pitääpä kokeilla jos auttais. En oo kans ikinä noin herkkää autoo kokenu missään pelissä.. Tossa uramoodissa kun näkyy välillä joidenkin kavereiden pohja aikoja niin voiko ne olla tehty millä asetuksilla tahansa? Välillä tuntuu vaan kummalta kun vetää niin täysiä kun pystyy eikä silti saa rikki pohjia..

Muistaakseni sä pystyt lataamaan setupin siitä leaderboard-listasta suoraan kaverin kohdalta. Siellä näkyy kans, että millä avuilla ne on ajettu. Huutomerkki ajan kohdalla tarkoittaa joko radalla leveäksi ajamista, toiseen autoon törmäämistä tai toisesta autosta saatua imua kierroksen aikana. Huutomerkitön kierros siis "puhdas".
 
Vastaus: Forza Motorsport 6

Vaikuttaako toi Driver level siihen että minkälaisia modeja saa noista pakoista? Mä vedin DL 12 onnenpyörästä super raren grip +12% ja power +5% samassa ja käy kaikkiin ratoihin ja muotoihin.
 
Vastaus: Forza Motorsport 6

Vaikuttaako toi Driver level siihen että minkälaisia modeja saa noista pakoista? Mä vedin DL 12 onnenpyörästä super raren grip +12% ja power +5% samassa ja käy kaikkiin ratoihin ja muotoihin.

Kuskin taso vaikuttaa prize spinneihin, mutta ei tietääkseni krediiteillä ostettuihin korttipakkoihin. Niistä saatujen harvinaisten ja superharvinaisten korttien saatavuuteen vaikuttaa pakan hinta eli kolmensadantonnin pakasta heltiää parempia kortteja suuremmalla todennäköisyydellä.
 
Vastaus: Forza Motorsport 6

Kuskin taso vaikuttaa prize spinneihin, mutta ei tietääkseni krediiteillä ostettuihin korttipakkoihin. Niistä saatujen harvinaisten ja superharvinaisten korttien saatavuuteen vaikuttaa pakan hinta eli kolmensadantonnin pakasta heltiää parempia kortteja suuremmalla todennäköisyydellä.

Ok, toi tuli 150k pakasta mikä on tällä levulla se maksimi mitä voi saada spinnistä. Saako 300k modipakkoja isommilla levuilla?
 
Vastaus: Forza Motorsport 6

Tuli hommattua Xbox One ja siihen ekaksi peliksi Forza 6 kun uutta Gran Turismoo ei näy. Täytyy todeta, että peli on loistava. Olen ehtinyt pelaamaan sitä vasta muutaman tunnin mutta erittäin hyvältä vaikuttaa. Voittaa Project Carsin mennen tullen. Itse tulee koko ajan verrattua Gran Turismoihin kun niitä pelannut jo vuosia. Molemmissa on hyviä ja huonoja puolia. Mutta kokonaisuutena oikein hieno peli.
 
Vastaus: Forza Motorsport 6

No joo, grafiikka on hienoa ja pelaaminen onnistuu mutta se "tärinä" saisko sitä säädettyä tai vaikka kokonaan pois?

Jännetuppi ei kestä mokomaa tärinää!!!!!!!
 
Vastaus: Forza Motorsport 6

Meet Perro optionsiin, sieltä "controller/wheel" ja sieltä "rumble" offille niin ei täristä ohjain missään kohtaa.
 
Vastaus: Forza Motorsport 6

Mitens tota tossa oikeen helposti kaverin kanssa voi kisata, noin niinku nokitella kierrosaikoja? Eli eilenkin pläräilin sieltä rivals osiosta jokaisen luokan ja radan erikseen nähdäkseni onko joku kaverini parantanut kenties aikaansa. Muistaakseni Forza nelosessa oli joku simppelimpi systeemi että näki heti jostain vähän helpomman kautta että jahas, kaveri petrannut, eikun haastamaan. Vai jäikö mulla joku tässä nyt huomaamatta?
 
Ylös Bottom