Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 7

Vastaus: Forza Motorsport 7

Mites se Drivatar juttu nyt menee, saako sen pois päältä vai ei? Kutoseen ilmeisesti tuli päivitys joka salli niiden poistamisen ja näin mahdollisti kunnon yksinpelin, mutta ainakaan seiskan Demossa ei ollut Off vaihtoehtoa mites koko versiossa? :confused:

Nope.
 
Vastaus: Forza Motorsport 7

Mites se Drivatar juttu nyt menee, saako sen pois päältä vai ei? Kutoseen ilmeisesti tuli päivitys joka salli niiden poistamisen ja näin mahdollisti kunnon yksinpelin, mutta ainakaan seiskan Demossa ei ollut Off vaihtoehtoa mites koko versiossa? :confused:

Minulle jäi kyllä nyt epäselväksi, että miten tuo Drivatar estää kunnollisen yksinpelaamisen? Itse olen nyt pelannut Forza 5 ja 6 sekä Horizon 2 ja 3 Xbonella, enkä ole kyllä tuosta Drivatarista haittaa havainnut yksinpelaamiseen. Ihan piristävä juttu enemminkin ollut. Mieluummin noita kaikkia on useimmiten pelannut, kuin mitään PS4:llä omistamiani autopelejä. Vaikka kyllä pleikkarillakin olen välillä autopelejä silti vaihtelun vuoksi ajellut.
 
Vastaus: Forza Motorsport 7

Te jotka ootte päässy boxin versioo pelaileen niin mites ne nappulat, saako niitten paikkaa muuteltua? Vai pitääkö täs ruveta availeen polkimia, kiitos killen videolinkin.
 
Vastaus: Forza Motorsport 7

Onko muilla ratilla ongelmia? Mulla pitää järjettömän räminän vaikka on vibrat pois päältä nii silti rämisee, on lievästi häiritsevää.. alkuun ei meinannu wheel rotatiookaan saada säädettyä, että jotain vikaa tässä on. Ensimmäinen kerta ettei ratti toimi forzassa niinku pitää.
 
Vastaus: Forza Motorsport 7

Nyt taitaa olla sulla ratissa jotain feelua vai toimiiko muilla peleillä niinkuin pitääkin? Itellä TX RACING WHEEL ja on kyllä hiljanen ja tuntuma todella hyvä. On kyllä tässä seiskassa nuo rengasfysiikat mallinnettu hyvin ja pitoa löytyy ainakin slicks renkailla enemmän kuin 5:ssa ja 6:ssa ja sen menetys ei ole niin äkkinäistä kuin noissa edellisissä, eteenpäin on todella menty. Ite aattelin et onko eka Vorssa joka jää hankkimatta kun tuli Project Cars 2 ja Assetto Corsa löytyy ennestään mut ei kyllä kaduta liki satasen digiversion osto yhtään. Ehkä hyvinkin PC 2 koneeseen seuraavaksi vasta Marraskuussa kun saa Boxin tehomyllyn käyttöön.
 
Vastaus: Forza Motorsport 7

Poistin vahingossa koko edellisen viestin. Mutta joo oletusasetukset semmoset tässä että rämisee ratti omiaan, mut katoin juutubesta hyvät säädöt nii loppu myös ylimääräinen räminä. Ihme homma, kun ei aiemmissa osissa mitään vikaa oo ollu..
 
Vastaus: Forza Motorsport 7

Niin onko sulla se Logitechin ratti? Jos näin niin eipä nuo mun kokemukset kerro sitten mitään kun eri ruori.. Nut hyvä jos kuitenkin saat sen toimimaan.
 
Vastaus: Forza Motorsport 7

Mulla on toi sama tx racing wheel. Jostain syystä se niillä perusasetuksilla piti kauheen jatkuvan räminän, vissiin vibra sekasin tj.. En oo kyllä rattia päivittänytkään, tiedä onko sillä merkitystä sitten? Outoo vaikka otti kokonaan vibran pois päältä niin silti ihan suorallakin ja paikoillaan rämisi omiaan. Nyt kun sai noi säädöt tehtyä oon kyllä todella tyytyväinen tuntumaan ja peliin muutenkin. Ei oo suurempia bugeja tullu vastaan, muutaman kerran äänet pätkiny.. Tässä on myös kiva nyt kun voi tota uraa ajaa pidemmillä kierroksilla niin saa vähän enemmän fiilistä verrattuna niihin 2-4 kierroksen rykäsyihin.
 
Vastaus: Forza Motorsport 7

Varoituksen sana loyalty rewardeista. Sain palkinnoksi 7 laatikkoa koska forza hub level on 7, en kuitenkaan avannut niitä koska ne ilmestyi vasta kun olin lopettamassa. Kävin sitten klikkaamassa viikon raha palkinnot forza hubista ennen seuraavaa pelikertaa ja laatikot hävisi kuin tuhka tuuleen. Joten avatkaa ne loyalty rewardit heti kun ne saatte.
 
Vastaus: Forza Motorsport 7

Mulla on toi sama tx racing wheel. Jostain syystä se niillä perusasetuksilla piti kauheen jatkuvan räminän, vissiin vibra sekasin tj.. En oo kyllä rattia päivittänytkään, tiedä onko sillä merkitystä sitten? Outoo vaikka otti kokonaan vibran pois päältä niin silti ihan suorallakin ja paikoillaan rämisi omiaan. Nyt kun sai noi säädöt tehtyä oon kyllä todella tyytyväinen tuntumaan ja peliin muutenkin. Ei oo suurempia bugeja tullu vastaan, muutaman kerran äänet pätkiny.. Tässä on myös kiva nyt kun voi tota uraa ajaa pidemmillä kierroksilla niin saa vähän enemmän fiilistä verrattuna niihin 2-4 kierroksen rykäsyihin.

Itellä säädöissä vibra sata ja kaikki muut force-asetukset myös sata paitsi itse pääforce niinkin matala kuin 25. Mites tuo jos ajaa pidempiä kisoja niin saako siitä myös suhteessa enemmän "rahaa"? Mulla viimeisin ratin päivitys kahden ja puolen vuoden takaa, se jolla sai tuon sifterin toimimaan silloin.. En tiedä onko sen jälkeen edes tullut päivityksiä mut ainakin hyvin toimii tällä hetkellä.
 
Vastaus: Forza Motorsport 7

Ei helv taas kun piti lisätä tekstiä nii tää poisti koko viestin Mutta joo, saa enemmän kaikkee pidemmissä kisoissa (massi, xp mitä lie).. Itse ajelen long versioita, kestää n.15min molemmin puolin kisat. Tein rattiin tämän ohjeen mukaan säädöt pienillä muokkauksilla, https://youtu.be/Jgma7gqOFH4 mulla ei ole vibra ollenkaan päällä, koska se ääni ärsyttää ja muutenkin tottunu ajeleen ilman. Ja ajelen vaan 270 ratin kääntösäteellä. Ffb driftiin vähän alemmas nii ei käy nii paljoo käsille, kun pidempään ajelee.. Assistit kaikki pois ja simu päällä. I like
 
Vastaus: Forza Motorsport 7

Minulle jäi kyllä nyt epäselväksi, että miten tuo Drivatar estää kunnollisen yksinpelaamisen?

Ei se ole mikään kunnon yksinpeli enään silloin kun siellä sun rinnallasi radalla vilistää AI:n*(*M. Rossit ja kumppanit) sijasta tyyppejä sun frendilistalta ja scorebordeilta. Sitä vaan ei pysty käsittämään miksi siellä valikoissa ei voi olla vaihtoehtoa Drivatars Off. Olen vissiin enenkin sanonut, että Drivatarit on suurinta roskaa mitä autopeleissä on ikinä nähty tai kiltimmin sanottuna niiden pakottaminen ilman Off vaihtoehtoa. Jos mä haluan, että siellä radalla mun lisäksi vilistää frendilistan porukkaa niin silloin pelataan moninpeliä ei yksinpeliä.
 
Vastaus: Forza Motorsport 7

Ei se ole mikään kunnon yksinpeli enään silloin kun siellä sun rinnallasi radalla vilistää AI:n*(*M. Rossit ja kumppanit) sijasta tyyppejä sun frendilistalta ja scorebordeilta. Sitä vaan ei pysty käsittämään miksi siellä valikoissa ei voi olla vaihtoehtoa Drivatars Off. Olen vissiin enenkin sanonut, että Drivatarit on suurinta roskaa mitä autopeleissä on ikinä nähty tai kiltimmin sanottuna niiden pakottaminen ilman Off vaihtoehtoa. Jos mä haluan, että siellä radalla mun lisäksi vilistää frendilistan porukkaa niin silloin pelataan moninpeliä ei yksinpeliä.

Tämä on sinulle varmasti vahvasti fiilisjuttu, mutta en ihan tajua, miten käytännössä vain tietokonevastustajien nimien muuttaminen tekee yksinpelikisasta yhtäkkiä moninpelin. :confused:

Jotenkinhan tuo drivatar ilmeisesti matkii aidon ihmiskuskin ajotyyliä ja -taitoa, mutta onhan se nyt ihan eri asia kuin aito liha ja veri vastustajana.
 
Vastaus: Forza Motorsport 7

Tämä on sinulle varmasti vahvasti fiilisjuttu, mutta en ihan tajua, miten käytännössä vain tietokonevastustajien nimien muuttaminen tekee yksinpelikisasta yhtäkkiä moninpelin. :confused:

Jotenkinhan tuo drivatar ilmeisesti matkii aidon ihmiskuskin ajotyyliä ja -taitoa, mutta onhan se nyt ihan eri asia kuin aito liha ja veri vastustajana.

Asetuksista löytyy myös täppä,millä saa vähän rauhotettua drivatarien käytöstä. Toimivuudesta tosin sitten tiedä,kun ei ole tullut testattua sitä.
 
Vastaus: Forza Motorsport 7

Ah thank god et löysi tuon pidemmät kisat option, kun joku valopää oli päättänyt että se pitää piilottaa assists valikkoon. Teki kuitenkin kisaamisesta paljon parempaa kun voi ajaa vähän pidempiä kisoja ja ei tarvitse romurallin tavoin kiilata itseään kärkeen, voi vaikeustasoakin hilata ylöspäin ja nyt ajelen expert tasolla. Jättää mahdollisuuden myös virheille ettei tarviste jokaisen vähän pitkäks menneen mutkan jälkeen kelata taakseppäin että ehtii ohitella muita. Myös vurokauden ajan ja sääolojen vaihtelu tekee todella paljon siihen ettei samojen ratojen ajaminen tunnu toistolta niinkuin aikaisemmin. Uran rakenne on myös ihan hyvä kun saa itse valita mitä autoluokkia ajelee kunkin turnauksen sisällä. Myös lataustaukojan aikana tehtävät valikkoruljanssit on positiivinen plussa vaikka ei siinä nyt kauheasti kerkeä mitään vaihtelee kun ne latausajat on max 10 sek ja sen jälkeen peli heittääkin pois sieltä mitä ikinä olitkan tekemässä.

Jos jotain marinaa pitää antaa on se tuo autojen ostamisen vaikeus. Kun kerta pelin yksi isoimmista elementeistä on autojen kerääminen niin miksi siitä pitää tehdä noin kankeaa ja hidasta sekä aina pitää palata päävalikkoon ja etsiä uudelleen se kohta mitä oli selaamassa jos jonkun auton ostaa. Olisivat vaikka laittaneet niin että siitä listasta missä voi katsella omistamiaan autoja olis pika osto mahdollisuus tai jotain.

Bugeja ei ole tullut yhtään vastaan eikä peli kaatuile ollenkaan niin plussat siitä :)
 
Vastaus: Forza Motorsport 7

Tää on aika jännä ettei tässä saa enää mitään siitä, että ajaa vaikeemmilla asetuksilla niinkuin aikaisemmissa osissa sai enemmän rahaa.. Periaatteessa ei mitään järkeä sitten ajaa multiplayeriä ilman tiettyjä apuja.. Mp muutenkin tässä toistaseks ihan kämänen ja semmosta romurallia ettei tosi. Eikös toi mp mee omien asetusten mukaan aina ellei oo joku custom matsi? Järjetöntä, että jotku vetää avut ja viivat päällä ja toisilla ei mitään.. Huomaa kyllä sumussa, sateella ja yöllä kun ei tiellä hohkaa ajoviiva, että on pikkusen hitaampaa mentävä varsinkaan jollei kenttää muista. Bugeista sen verran ettei oo tosiaan ku ne pari kertaa äänet sekoillut/pätkiny ja tasan kerran heittäny pihalle. Pakko kehua ffb:tä nyt kun tota forza5 välillä pelannu kavereiden kans nii siinä on tosi paljon heikompi force. Muutenkin tässä on ajotuntuma paljon parempi. Kai tässä huomenna jo aukee lisää noita juttuja kun virallinen julkkari? Multiplayeri on toistaseks ihan kuraa..
 
Vastaus: Forza Motorsport 7

Kyllä yksinpelissä saa autojen yläpuolelta nimet pois, jos sitä täällä mietitään. Options, HUD, names over cars on/off.


Hyvältähän tämä peli näin äkkiseltään näyttää, nyt jatkamaan...
 
Vastaus: Forza Motorsport 7

Hyvin maistui ensimmäiset tusinan verran kisoja. Sisältöä on jopa uuvuttavan paljon ja ajaminen oli hauskaa. Parilla ensimmäisellä autolla oli tosin suuria eroja pidon ja jarrujen kanssa. Välillä mentiin kuin kiskoilla ja välillä kuin liukkaalla jäällä.

Oikeastaan yksi ainoa isompi ärsytys tuli uudesta kameratyöskentelystä. En pitänyt yhtään siitä aikaisempaa enemmän kurveissa heilahtelevasta kuvakulmasta. Ennen takakamera on seurannut tiukemmin auton perässä, kun nyt taas kuva huojahtaa kurvissa jopa auton sivulle. Kai tuohon tottuu, mutta juuri äskettäin Forza 5:ta ja 6:ta pelanneena, ero oli kohtuu suuri.
 
Ylös Bottom