Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
On testattu ja IMHO GT sarja vaikutti aika arcadelta tämän ajotuntumaan verrattuna. Ainoa miinus on se, että pädillähän tätäkin pitää tahkota.GBA Fan sanoi:Kuinkas moni on nyt pelannut Forzan OXM Demoa?
Itse tässä nyt vähäsen pelanneena että siisti peli taitaa olla tulossa.Nättiä grafiikkaa, äänet kuulostaa ihan hyviltä ja ajotuntuma on mainio, lukuunottamatta suurta aliohjausta, tiedä sitten mistä johtuu.Auto valikoima on demossa hyvä, mutta ratoja ei ole kuin yksi, ja se rupeaa kyllästyttämään nopeasti.
Itse tykkään aina tällaissa peleissä "rellestää" eli poltella kumia, linkuttaa yms. ja onneksi se on tässä pelissä mahdollista, mutta realismin rajoissa.
Ehdotan kokeilua...
Jihad sanoi:Koskas kyseisen pelin pitäisi olla ilmestymässä Amerikassa ja Euroopassa? Ihan näppärän näköinen peli kyllä on
Forza sai kotisivut ja uuden julkaisuajan
Microsoft on avannut Forza Motorsport -ajosimulaattorilleen kotisivut osoitteeseen www.forzamotorsport.net. Sivuilta voi hakea tietoa pelin ominaisuuksista kuten autoista ja radoista sekä katsoa videoita ja kuvia. Lisäksi sivuilla voi kokeilla oman auton rakentelua.
Samalla Forzan maailmanlaajuista julkaisua on siirretty helmikuulta maaliskuulle. Tarkkaa päivämäärää ei edelleenkään ilmoitettu.
itarumaa sanoi:Miten tuon pelin pyörivyys esim demon perusteella? Itse en ainakaan vilkaisekaan pelin suuntaan jos se pyörii esim Flatoutin tyyliin jotain 25-30fps. Muutenkin ihmetyttää tuo liiallinen grafiikoiden hehkutus, vauhdin tunne on paljon tärkeämpää autopelissä.
itarumaa sanoi:Juu, kiitos vain lainauksesta. Itse pelaan vga boxin kautta noita x-boxin pelejä, niin se kyllä vaatii ruudunpäivitykseltä vähän enemmän, esim Flatout ja Richards Burns rally eivät toimi kunnolla, mutta Colin 4 esim toimii, tuosta Forza:sta ei varmaan osaa ennen demon näkemistä sanoa paljoa mitään
NCO sanoi:Kokonaisuus ei siis paljoa fotorealismia häpeä.
Miksi ja miten pienempi ruudunpäivitysnopeus aiheuttaa ongelmia monitorille?itarumaa sanoi:Juu, kiitos vain lainauksesta. Itse pelaan vga boxin kautta noita x-boxin pelejä, niin se kyllä vaatii ruudunpäivitykseltä vähän enemmän, esim Flatout ja Richards Burns rally eivät toimi kunnolla, mutta Colin 4 esim toimii, tuosta Forza:sta ei varmaan osaa ennen demon näkemistä sanoa paljoa mitään
tsinivuo sanoi:Siis pelaat monitorilla? Ja se aiheuttaa nykimistä yms. ongelmia, jos pelissä on alle 50fps ruudunpäivitys. Eikö kannattaisi pelata normitölsyllä, niin nuo epäkohdat eivät haittaisi. Minusta Flattarissa oli ihan tarpeeksi vauhtia.
Hex sanoi:Miksi ja miten pienempi ruudunpäivitysnopeus aiheuttaa ongelmia monitorille?
GBA Fan sanoi:Kuinkas moni on nyt pelannut Forzan OXM Demoa?
Itse tässä nyt vähäsen pelanneena että siisti peli taitaa olla tulossa.Nättiä grafiikkaa, äänet kuulostaa ihan hyviltä ja ajotuntuma on mainio, lukuunottamatta suurta aliohjausta, tiedä sitten mistä johtuu.Auto valikoima on demossa hyvä, mutta ratoja ei ole kuin yksi, ja se rupeaa kyllästyttämään nopeasti.
Itse tykkään aina tällaissa peleissä "rellestää" eli poltella kumia, linkuttaa yms. ja onneksi se on tässä pelissä mahdollista, mutta realismin rajoissa.
Ehdotan kokeilua...
jesse sanoi:On tullut jonkinverran koitettua mutta ei oikein vastannut odotuksiaAutot käyttäytyy huonommin mitä pgr2:ssa eikä ole yhtä hyvän näköisiä...Toca 2:een ei kannata edes verrata! Onko itse peli kuitenkin paremmin tehty kuin tuo demo vai miten ? Jos ei niin kyllä on turhaa odoteltu.
NCO sanoi:No toi on ainakin monia kuukausia vanha versio (mm. liipasimien deadzone ilman apuja jarruttaessa on kuulemma aivan liian pieni tjsp, on korjattu lopulliseen versioon). Mitä tarkoitat, että Tocaan ei kannata edes verrata? Realistisuuden suhteen Forza pieksee tocan 100-0, eikä tossa demossa ole nimeksikään kaikkia auton säätömahdollisuuksia. PGR:n autojen käyttäytymisestä on turha edes puhua, koska se on silkkaa arcadea. Aliohjautuvuutta vai mitä tarkoitat tässä kohdin?
Kyllä tämä peli lupaavalta vaikuttaa (jätetään turha hype kuitenkin pois), mitä nyt demoa kokeilleiden kommentteja olen lukenut. Suurimmalle osalle tämä tulee kyllä olemaan vaikea peli, jos realismiasetukset ovat kaakossa eli livessäkin asetuksia säädetään varmasti arcaden puolelle.